bo
door bornsol Apr 3, 2012 om 15:35
Garantie & verzekeringen

Let op[auto] verzekeringen.nl

na aanleiding van kassa afgelopen zaterdag over autoverzekeringen ging ik naar de vergelijkings site,Verzekeingen.nl alle gegevens ingetypt op de knop berekenen gedrukt,dan denk je dat je een overzicht ziet van de verzekeringsmaatschappijen die de beste voorwaarden heeft en voordelig is,maar nee je moet eerst een offerte aanvragen,toen ben ik gestopt,ik vertrouwde het niet,wie kan mij vertellen welk addertje onder het gras zit,of is het loos alarm

648 11 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Apr 3, 2012 om 15:44
11606 Antwoorden / 51 Vragen

Elke verzekering heeft zijn eigen manier om klanten te werven. Via internet hebben ze de volgorde van kenteken, n.a.w. gegevens, en dan pas gaan ze hun prijs noemen. Dan kunnen ze je altijd nog een keer benaderen met vragen/reclame enz. Misschien kom je hier verder mee?

bo
door bornsol - Apr 3, 2012 om 16:04
133 Antwoorden / 35 Vragen

[quote=mahadma schreef op dinsdag 3 apr 2012, 15:44]Elke verzekering heeft zijn eigen manier om klanten te werven. Via internet hebben ze de volgorde van kenteken, n.a.w. gegevens, en dan pas gaan ze hun prijs noemen. Dan kunnen ze je altijd nog een keer benaderen met vragen/reclame enz. Misschien kom je hier verder mee?dus verzekeringsite.nl is niet onafhankelijk je kan het vergelijken met een soort reclamebureau,bedankt nog voor de tip

jo
door jorisw - Apr 3, 2012 om 16:09
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=bornsol schreef op dinsdag 3 apr 2012, 16:04]dus verzekeringsite.nl is niet onafhankelijk je kan het vergelijken met een soort reclamebureau,bedankt nog voor de tip

Geen enkele gratis adviessite is onafhankelijk. Kan ook niet, want de mensen die die site runnen moeten ook eten....

valerius-2
door valerius-2 - Apr 3, 2012 om 17:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Een vrijblijvende in kan nooit geen kwaad, Ge woon op deze manier aanvragen.

godsvlinder
door godsvlinder - Apr 12, 2012 om 12:40
22 Antwoorden / 5 Vragen

gewoon even voor de test fictieve gegevens gebruiken als het mogelijk is en daarna pas definitief denk ik??

cl
door clife - Apr 12, 2012 om 12:44
3 Antwoorden / 0 Vragen

Bij het aanvragen van een offerte ben je altijd vrijblijvend bezig.
Je mag met een gerust 10 offertes aanvragen en een voordelige keuze maken.
Het enige wat je hebt, als je een offerte hebt aangevraagd en er een aanbod aan vast zit , moet je wel reageren binnen een bepaald termijn. Gebeurd dat niet dan komt het aanbod te vervallen. Een offerte is een aanbod, aanbieding, maar je bent aan niets gebonden.

Hoop dat dit nuttig was, je kunt ook even een kijkje nemen bij de ANWB link op de website

inekel1953
door inekel1953 - Apr 12, 2012 om 12:58
323 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=mahadma schreef op dinsdag 3 apr 2012, 15:44]Elke verzekering heeft zijn eigen manier om klanten te werven. Via internet hebben ze de volgorde van kenteken, n.a.w. gegevens, en dan pas gaan ze hun prijs noemen. Dan kunnen ze je altijd nog een keer benaderen met vragen/reclame enz. Misschien kom je hier verder mee?

Deze vergelijkingssite was inderdaad onafhankelijk.
Helaas is daar het afgelopen jaar decmber 2011 een einde aan gekomen, door de overname van Achmea, je weet wel, één van de verzekeraars die met de woekerpolissen handeld en/of heeft gehandeld.

godsvlinder
door godsvlinder - Apr 12, 2012 om 13:49
22 Antwoorden / 5 Vragen

Oppassen voor Diksverzekeringen.
Door de vergelijkingssite te gebruiken ben ik in de armen terecht gekomen van Diksverzekeringen die helemaal geen verzekering is maar een tussenpersoon, die heel erg klantonvriendelijk is, je relatie met de verzekering verpest en waardoor ik nu een boete voor niet verzekerd zijn heb staan die m.i. onterecht is en zij willen dit op geen enkele manier degelijk regelen.
Ik ben er helemaal ziek van.

wi
door wiekeltje - Apr 13, 2012 om 13:53
6 Antwoorden / 1 Vragen

Op zulke sites worden niet alle verzekeraars vermeld. Op dit moment ben ik verzekerd bij een verzekering, die nooit vermeld wordt op zulke sites en ze zijn hartstikke goedkoop. Veeeel goedkoper dan de goedkoopste op deze vergelijkingsites

inekel1953
door inekel1953 - Apr 13, 2012 om 19:12
323 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=yasmina schreef op vrijdag 13 apr 2012, 13:53]Op zulke sites worden niet alle verzekeraars vermeld. Op dit moment ben ik verzekerd bij een verzekering, die nooit vermeld wordt op zulke sites en ze zijn hartstikke goedkoop. Veeeel goedkoper dan de goedkoopste op deze vergelijkingsites

Jammer dat je de, volgens jou goedkoopste verzekering nog niet op dit forum hebt vermeld.
Ik ben reuze benieuwd en de naam mag je hier wel noemen.

M.vr.gr.,
Ineke L.

wi
door wiekeltje - Apr 13, 2012 om 19:32
6 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Ineke,

Wist niet zeker of het wel mocht. Mijn verzekering heet: De kilometerverzekering en voor mij is dit gewoon de goedkoopste en voor veel van mijn familie en vrienden ook. Hopelijk heb je er iets aan en dit geldt uiteraard ook voor de anderen hier op het forum.

Succes!!