ha
door haj Jun 21, 2012 om 11:01
Garantie & verzekeringen

Rabobank cq interpolis, melkkoe

Wij hebben al jaren alles in 1 pakket verzekeringen van Interpolis, onderdeel van de Rabobank.
Sinds kort is dit pakket verhoogt met € 15 bemiddelingskosten per maand geld v.d. Rabobank.
Het argument is, dat dit bedrag altijd in de polis verkapt was en nu transparant is geworden ?
Ik vond dat raar omdat ik zoveel mogelijk correspondeer met Interpolis online,dit gebeurt haast nooit als je geen wijzigingen of schade hebt.
Nu kun je opeens geen wijzigingen meer online invoeren bij interpolis, maar moet je contakt opnemen met een medewerker van de Rabobank???
€ 180 per jaar kost me dat nu en dit heeft nooit in de polis gezeten want dan had geen forse verhoging plaats gevonden.
Dit staat apart vermeld op de polis buiten de normale jaarlijkse verhoging van je verzekering , samen € 27 p.m.

3148 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

_i
door _interpolis_ - Jun 22, 2012 om 09:59
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste,

Kunt u ons het polisnummer van uw Interpolis Alles in één Poiis laten weten? Dan kan ik intern na laten gaan wat er precies aan de hand is. Ik koppel het antwoord desgewenst terug hier op het forum.

U kunt uw reactie sturen aan klachten@interpolis.nl. Mijn excuses voor het extra ongemak en alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Klachtenmanagement Interpolis

ha
door haj - Jun 22, 2012 om 12:44
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Een medewerker van de Rabobank liet mij weten dat dit landelijk is , dan valt er ook niets uit te zoeken.Het is gewoon duidelijk , interpolis heeft hier en daar de polis aangepast , autoverzekering duurder andere verzekeringen iets goedkoper dat is begrijpelijk, en dan € 15,62 Dienstverlening Rabobank waar ook nog asssurantiebelasting en administratie kosten overheen komt, en dat per maand.
Ik vind dat erg veel omdat als een verzekering goed is en je geen schade hebt weinigof geen gebruik maakt van die dienstverlening.

_i
door _interpolis_ - Jun 25, 2012 om 12:50
12 Antwoorden / 0 Vragen
0

De Rabobank treedt op als tussenpersoon. Dit betekent dat de Rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. De Rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. Daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. Eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. Nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. Dat is wel zo duidelijk.

U kunt bij de Rabobank voor vragen en advies terecht via internet, telefoon of via de bankkantoren. Ook geven zij u inzicht en overzicht van uw verzekeringen op Rabobank.nl, waar u ook uw verzekeringen zelf kunt aanpassen. Hiervoor ontvangen zij een vergoeding. Uw lokale Rabobank kan u alles vertellen over de genoemde dienstverlening en het bedrag dat zij daarvoor ontvangen. Als u hier meer informatie over wilt, kunt u contact opnemen met uw adviseur van Rabobank.

U geeft aan de dienstverlening niet ervaren te hebben. Dat kunnen we ons voorstellen. Als uw verzekeringen op orde zijn en er gebeuren geen ingrijpende wijzigingen, maakt u waarschijnlijk minder gebruik van onze dienstverlening. Maar als uw situatie verandert of als er iets gebeurt, dan kunt u altijd op ons rekenen.

tdehond
door tdehond - Jun 25, 2012 om 13:02
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Ik ben het met u eens.
Leuke verdiensten als daar niets tegenover staat omdat u geen gebruik v.d. dienst hoefde te maken.

=haj schreef op vrijdag 22 jun 2012, 12:44:
€ 15,62 Dienstverlening Rabobank
Ik vind dat erg veel omdat als een verzekering goed is en je geen schade hebt weinigof geen gebruik maakt van die dienstverlening.

ha
door haj - Jun 25, 2012 om 17:34
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=_interpolis_ schreef op maandag 25 jun 2012, 12:50]De Rabobank treedt op als tussenpersoon. Dit betekent dat de Rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. De Rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. Daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. Eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. Nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. Dat is wel zo duidelijk.

15,92 %over de verzekeringspolis voor de dienstverlening ,daar overheen nog hoge assurantie belasting en administratie kosten, per maand wel te verstaan, dat is heel duidelijk .

%

mi
door micky12 - Mar 8, 2015 om 19:09
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ach ja.. "GLASHELDER"!! (niet dus!!)

mi
door micky12 - Mar 8, 2015 om 19:20
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=_interpolis_ schreef op maandag 25 jun 2012, 12:50]De Rabobank treedt op als tussenpersoon. Dit betekent dat de Rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. De Rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. Daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. Eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. Nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. Dat is wel zo duidelijk.

U kunt bij de Rabobank voor vragen en advies terecht via internet, telefoon of via de bankkantoren. Ook geven zij u inzicht en overzicht van uw verzekeringen op Rabobank.nl, waar u ook uw verzekeringen zelf kunt aanpassen. Hiervoor ontvangen zij een vergoeding. Uw lokale Rabobank kan u alles vertellen over de genoemde dienstverlening en het bedrag dat zij daarvoor ontvangen. Als u hier meer informatie over wilt, kunt u contact opnemen met uw adviseur van Rabobank

U geeft aan de dienstverlening niet ervaren te hebben. Dat kunnen we ons voorstellen. Als uw verzekeringen op orde zijn en er gebeuren geen ingrijpende wijzigingen, maakt u waarschijnlijk minder gebruik van onze dienstverlening. Maar als uw situatie verandert of als er iets gebeurt, dan kunt u altijd op ons rekenen


Whahaha die laatste zin: "u kunt op ons rekenen" niet dus,of ja eigenlijk wel,zolang het maar in uw voordeel is!! Wellicht uw slogan "glashelder" om zetten in "troebel en on door zichtelijk?"
Mensen denk goed na..verzekeren bij dit bedrijf?? Mooie woorden,en als het puntje bij paaltje komt (ook al staat het zart op wit..) men blijft ontkennen!! Glashelder zijn ze zeker in hun belang!! Ik zou zeker overstappen en weg bij dit hele(ow nee glashelder) bedrijf!

tijger1
door tijger1 - Mar 8, 2015 om 23:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

"@Micky12

Zou de Ts niet allang vertrokken zijn na drie jaar?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

Ev
Evergreen2024 - Jun 7, 2024 om 19:32
Huishouden & energie

Legionella

Als ik de boiler een week uitzet moet ik dan de leidingen doorspoelen, of is dat alleen bij langer dan een week?
boiler op 55 gr. en dan alle leidingen 1 minuut doorspoelen? Of is beide niet nodig? Lees meer

pi
pierre1962 - Jun 10, 2024 om 19:23
Geldzaken & recht

Liander

Hoi ,
Ik ben doof !!!

Afgelopen 29 Mei kreeg ik een brief van Liander. Er staat op dat slimme meter niet goed functioneren. Er staat op dat op Maandag 10 Juni om 10.45 - 12.45 uur een monteur bij mij langskomen om slimme meter te controleren.
Die duurt ongeveer anderhalf uur in beslag.

Vandaag ben ik om 11.00 uur thuis gekomen , was 1 kwartier te laat door gemiste t ... Lees meer