ha
door harrieschriemer Oct 8, 2011 om 12:39
Garantie & verzekeringen

Verzekeringen

Hoe kom ik er achter waar ik een oude polis van mijn vader kan in wisselen.
Het is een levensverzekering polis van (De olveh van 1897 u.a.
de polis is afgesloten in mei 1967 en vervalt in 2012.
vriendelijke groeten Harrie Schriemer.

4324 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 8, 2011 om 13:28
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo harrieschriemer,

Dan moet je nu bij Aegon zijn. Dus met hen contact opnemen.

Kijk even hier.

Suc6

vladja
door vladja - Oct 8, 2011 om 13:31
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Olveh van 1879, Onderling Levensverz. Genootschap De = Aegon geworden.

Vladja

tenormin
door tenormin - Oct 8, 2011 om 13:35
16877 Antwoorden / 108 Vragen

De Olveh van 1879 is naar Aegon Nabestaanden Zorg gegaan. Zij hebben dat in 2010 verkocht aan AXENT. Die kunt U bereiken via www.axent.nl
Succes met uw "zoektocht".

aegon
door aegon - Oct 10, 2011 om 11:25
11 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer Schiemer,

Ondanks het feit dat anderen u al goed op weg geholpen hebben, heb ik toch nog een aanvulling op bovengenoemde reacties.
Als de verzekering van uw vader een overlijdens/uitvaartverzekering is, kunt u contact opnemen met Axent (Klantenservice particulieren: 050-7676500).

Als het een levensverzekering is kunt u bellen met onze klantenservice op 088-3440344.

UIteraard kunt u mij ook de gegevens van de polis mailen (AEGONWebcare@aegon.nl) en dan zoek ik graag voor u uit of de polis bij ons loopt en zo ja wat er moet gebeuren om de polis uit te laten keren.

Met vriendelijke groet,

Hans
AEGON Webcare