diana47
door diana47 Apr 1, 2011 om 20:34
Garantie & verzekeringen

Wie heeft ervaring met deze goedkope autoverzekering

Voor mijn 23 jarige zoon heb ik diverse autoverzekerings offertes aangevraag. 1 sprong er erg goedkoop uit:

Ingrid Meulenbroek [edit redactie]

Bij de meeste was ik tssen de 70 en 95 euro kwijt voor een all risk verzekering; bij deze maar 35 euro. Wel een groot verschil.

Heeft iemand ervaring met deze maatschappij /tussenpersoon ??
Rensen Volmacht Reaal

1282 7 Rapporteer

vladja
door vladja - Apr 1, 2011 om 20:54
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Dit ligt zover uit elkaar dat er een fout gemaakt moet zijn.

Vladja

Lsk520
door Lsk520 - Apr 1, 2011 om 21:00
827 Antwoorden / 2 Vragen

Het lijkt me niet prettig om je persoonlijke gegevens zonder reden op dit forum aan te treffen....is dat nodig?
Enne...Uw zoon is 23? Kan ie dat niet zelf?

valerius-2
door valerius-2 - Apr 1, 2011 om 21:41
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja als dit de eerste keer is dat hij een verzekering nodig heeft lijk mij het ook heeeeeel goedkoop. Ik den kook dat dit een vergissing is.IK heb n.l. ook een alrisk met 75% korting 30 jaar schadevrij en ik zit hiet niet veel onder. Maar het is ook belangrijk de waarde van de auto die bepaalt mede de hoogte van de premie.

su
door susannef - Apr 2, 2011 om 00:37
303 Antwoorden / 9 Vragen

Een niet onbelangrijk punt is ook het aantal verzekerde kilometers. Mijn maandpremie is nu wat lager dan bij mijn vorige verzekeraar, maar ik heb nu ook maar 12.000 verzekerde kilometers in plaats van voorheen 20.000.

Voor welke periode (maand, kwartaal of jaar) is de genoemde premie?
Voor mijn auto met een nieuwwaarde van ca. € 10.000,-- betaal ik ongeveer € 14,-- premie per maand.

quantas
door quantas - Apr 2, 2011 om 01:02
670 Antwoorden / 0 Vragen

Als de verzekering op uw zoon zijn naam is aangevraagd ben ik bang dat de premie van 35 euro niet klopt en al zeker niet all-risk voor een 23 jarige dat is nl nog een beginnend bestuurder en daar is de premie hoger van.

Dus ik denk dat u hem op uw naam hebt aangevraagd en dat is niet aan te raden.

Buiten dat waarom doet u het en uw zoon zelf niet.

gijsvogel
door gijsvogel - Apr 2, 2011 om 01:17
230 Antwoorden / 0 Vragen

In dit geval treedt de standaard regel weer in wat mij betreft.

Als een aanbod te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo...
Gebruik uw gezonde verstand en voorkom problemen naderhand.

wolfenjong
door wolfenjong - Apr 2, 2011 om 12:06
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Als u naar een van de vergelijkingssite gaat kunt u meerderen verzekeringen vergelijken, en kies ze vooral om deze goedkopere verzekering van reaal ook te vergelijken.
Als u de verzekering op u naam laat zetten is dat geen probleem, mits u uw zoon maar opgeeft als regelmatige bestuurder, en dan is 35,- euro per maand neem ik aan, een gangbare premie.
En houd er ook rekening mee dat hij zo zelf wel geen schade vrije jaren opbouwt, en verzeker ook geen auto voor hem als hij dat zelf niet zou kunnen door ontzegging, of andere overtredingen in het verkeer.
Maar is de verzekering voor hem zelf dan is deze 35,- euro voor beginnende bestuurder, is de premie aan de lage kant, maar dat zegt niets over de kwaliteit.

Succes met u keus verder.