cj
door cjvlees Nov 21, 2007 om 09:46
Garantie & verzekeringen

Zekur.nl zorgverzekering

De "jongste" zorgverzekering van Nederland! Maar, als ik het goed begrijp moet je wel erg jong zijn om goedkoper uit te zijn dan bij een "oude" verzekering! De tandzorg valt, in tegenstelling tot andere verzekeringen, WEL onder het eigen risico, als je 23 jaar of ouder bent. Dus 2 keer een controle en je bent die tien euro die deze verzekering goedkoper is al ongeveer kwijt! Of lees ik niet goed? Het is te vinden in de voorwaarden. Maar op de site staat dat alle tandartskosten tot 75% vergoed worden. Hoe zit het nu?

405 8 Rapporteer

stacey
door stacey - Nov 21, 2007 om 10:43
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Het lijkt mij drie keer niks, al is/lijkt? het misschien goedkoop;

Dit willen ze eerdaags gaan doorvoeren en dat lijkt me niet prettig als (oa!) je huisarts keuze zo wordt beperkt.

--Voor huisartsenzorg kunnen verzekerden terecht bij elke huisarts, maar op termijn alleen bij geselecteerde centra ---      Public Site : Press Release Portal - DETAIL

Succes,

poltol
door poltol - Nov 21, 2007 om 13:31
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Beste zorg zoeker,

Doelgroepen zorg is twee keer niets. Het lijkt goedkoop tot dat u iets overkomt wat "niemand" in de doelgroep heeft. Dan bent u de klos. Minimale of geen vergoeding. Pak gewoon een normale algemene zorg verzekering. Wilt u wat extra's? Shop dan eens rond bij de aanvullende verzekeringen.

Vr.gr. Poltol

poltol
door poltol - Nov 21, 2007 om 13:33
3885 Antwoorden / 22 Vragen

@stacey,

Dat gaat lekker vlot, "drie keer niks". Ik was bij twee.

Groeten, poltol

flipjeburum
door flipjeburum - Nov 21, 2007 om 17:46
155 Antwoorden / 6 Vragen

De tandzorg valt, in tegenstelling tot andere verzekeringen, WEL onder het eigen risico, als je 23 jaar of ouder bent...

Algemeen geldt:

Tandzorg tot 23 jaar valt onder de basisverzekering, maar de kosten hiervoor vallen buiten het standaard eigen risico van €150,-. Vanaf 23 jaar moet je je via een aanvullend pakket voor tandartskosten (bij)verzekeren. Het eigen risico is hierop niet van toepassing.

Hoop dat het zo iets duidelijker is.

Flipje

flipjeburum
door flipjeburum - Nov 21, 2007 om 17:49
155 Antwoorden / 6 Vragen

correctie:

23 jaar moet uiteraard 22 jaar zijn.

aj
door ajtr - Nov 21, 2007 om 19:39
46 Antwoorden / 7 Vragen

Gaat het niet  over zorgverzekering dan wel accijns verhoging op tabak en sigaretten.En denk eens aan de Energie prijzen en de brandstofprijs aan de pomp.Ook de BTW gaat om hoog naar 20 % .De dagelijkse boodschappen zijn fors gestegen door de grondstofprijzen ondanks dat dit een fabeltje is want de graanprijzen zijn al dermate gezakt dat de boeren er geen goed belegde boterham meer aan kan verdien.Zo ook deze zorgverzekering waar jij het over hebt Komt het niet uit de lengte dan wel uit de breete.Alles maar dan ook alles kan vele malen goedkoper als die oplichter daar in DenHaag eerst eens op donderen.Het is van de zotte hoe wij allen belazerd worden door dit stelletje tuig.Ja en wij pikken het ook .Ieder zecht van Ja maar wat kan ik er aan doen.Nee 1 iemand niets maar wij allen wel degelijk.Het gaat niet zo'n lange tij d meer goed en dan komr er Donder en Geweld want dit is tog niet langer te pruimen.Reken eens uit hoeveel premie je per jaar betaald en extra belasting buiten je inkomen om.Nee Nederland is naar de knoppen en laat ze de bom maar laten barsten IK DOE MEE JULLIE OOK........

vr1944
door vr1944 - Nov 23, 2007 om 10:28
1210 Antwoorden / 5 Vragen

@ajtr,

Nee

jo
door joan - Nov 23, 2007 om 19:23
26 Antwoorden / 4 Vragen

hee ajtr je hebt volkomen gelijk, wij moeten met ons allen stappen ondernemen, want we lijken wel gek om alles te pikken, volgens mij willen ze america na gaan doen, nou gooi dan eerst de brandstoffen maar naar beneden want die prijzen van ons betaal je daar niet. en wij gaan wel mee om er wat tegen te doen, mensen waar kunnen we ons opgeven om hier tegen te gaan vechten.(op een nette manier?)

gr j