co
door coupe Feb 13, 2009 om 09:59
Geldzaken & recht

5000 TV zenders op u PC

Goedemorgen, Gisteren heb ik € 6 betaald voor hdtvopupc, in hun website staat dat je dan eenmalig een telefoonnummer kunt bellen en dan krijg je een code om de software te downloaden wordt er gezegd. Alleen er staat op de site geen enkel telefoonnummer vermeld, dus heb ik een mailtje verstuurd naar support dat staat onder aan hun website. Ik krijg nu het volgende mailtje terug. Nu spreken ze over een pakketje met een WinRar programmatje dat ik kosteloos kan downloaden, kan ik dit zonder gevaar openen of zeggen jullie NIET DOEN? Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

Met vriendelijke groet: Coupe

Bedankt voor uw mailtje,

In het bijlage van dit mail vindt u het pakketje wat u nodig hebt.
Deze pakketje is ingepakt met WinRar programmatje waar u deze kosteloos kunt downloaden op
www.Winrar.nl om uit te pakken.
U heeft de website niet meer nodig, alles staat in het pakketje.
Vertrouwende u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Support

1251 12 Rapporteer

freya
door freya - Feb 13, 2009 om 10:13
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Coupe,

Die €6,- had je beter in je zak kunnen houden, want dat is weggegooid geld. Het enige wat je er waarschijnlijk voor krijgt is één of ander afspeelprogrammaatje en een lijstje waar wat websites op staan die streaming video op hun website hebben staan. Websites die je zelf met een beetje rondgoogelen ook wel kunt vinden.

Je dacht toch niet écht dat je voor een éénmalig bedrag van €6,- 'live' naar allerlei TV-zenders kunt kijken?

m.vr.gr. Freya

soulmate
door soulmate - Feb 13, 2009 om 13:31
5 Antwoorden / 0 Vragen

hier een site  en helemaal voor niks !!

http://wwitv.com/portal.htm

soulmate
door soulmate - Feb 13, 2009 om 13:33
5 Antwoorden / 0 Vragen

nog een:

http://mediahopper.com/

th
door theodorusme - Feb 13, 2009 om 13:58
111 Antwoorden / 7 Vragen

en als we toch bezig zijn: hier vind je ook nog een gratis TV browser progje: http://jlc-software.com/?page=internet_tv.html

Succes ermee, theodorusme

ninc
door ninc - Feb 13, 2009 om 14:01
47 Antwoorden / 6 Vragen

Winrar is een programmatje die op zich geen kwaad kan om te downloaden.

Het is een zip programmaatje, als je meerdere dingen ineens wil versturen kan je het samenpakken als zip bestand, of dus als rar bestand.

Het openen van een bestand die in een zip or rar zit daarintegen kan wel schadelijk zijn... als de inhoud bv kwaadwillend is.

Met winrar kan je kijken welke bestanden ingepakt zijn, en ze evt. controleren met een goede virusscanner!

audb
door audb - Feb 13, 2009 om 14:10
1668 Antwoorden / 5 Vragen

6 euro voor een programma die gratis te downloaden is.

Maar het is gewoon uit te pakken met winrar maar daarna wel controleren met een virus scanner.

Daarna kan u het programmatje op strarten en de haren uit uw hoofd trekken omdat het gewoon ROTZOOI is.

een tip die ik u wel ga geven is meld u aan bij www.clus.nl en kijk bij de software clubs dat scheeld u een hoop geld.

kenwel2
door kenwel2 - Feb 13, 2009 om 14:19
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Beste Coupe, eigenlijk heeft u 6 euro weggegooit. Het programma'tje winrar is een gratis te downloaden zip programma'tje, de zg. 5000 tv zenders, is een samenstelling van streaming tv, wat overal gratis te downloaden is, zie de opmerkingen en verwijzingen van andere collega's hier..

Succes, Gr. Henri

ninc
door ninc - Feb 13, 2009 om 14:21
47 Antwoorden / 6 Vragen

toevoeging:

Heeft u gekozen voor deluxetv of slimtv?

(komen bij dezelfde download uit trouwens)

Zo ja, lees dan dit eerst even:

http://slimtv-oplichting.zblog.nl/

Maw ik zou het NIET doen (H)

al
door aldieboy - Feb 13, 2009 om 15:02
3 Antwoorden / 0 Vragen

Winrar is GEEN gratis prog. Je kunt 30 dgn proberen en dan moet je betalen. Opm: probeer een crack op het internet te vinden voor winrar.

aa
door aadhogenboom - Feb 13, 2009 om 15:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

WINRAR is gewoon gratis ... bij mij staat er al 3 jaar dat het na 30 dagen betalen zal zijn :-)
Maar ik klik venster weg,en dat gaat al 3 jaar zo :-)

edwardus
door edwardus - Feb 13, 2009 om 19:24
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Niet gaan zeuren als je daardoor een virus of trojan besmetting krijgt hoor.

En waarom zou je ook? 7Zip is gratis en kan ook .rar uitpakken.

karelstromph
door karelstromph - Jul 14, 2009 om 15:44
95 Antwoorden / 5 Vragen

Beste Voupe,

Zonde voor je € 6,--. Winrar is in principe niet gratis, het feit dat ze je niet achterna zitten met een deurwaarder als je na 30 dagen niet betaalt houdt nog niet in dat het gratis zou zijn.

Ook heb ik moeite met het predicaat "oplichters" als mensen gratis software tegen betaling aanbieden. Neen, ik houd er ook niet van ze, maar het is de vrije keuze van de koper als hij er voor betaalt. Hij kan het ook laten.

Groet, Karel