br
door brenda-28 Jun 4, 2015 om 22:37
Geldzaken & recht

Alecto babyfoon van prenatal foute prijs

Ik heb een Alecto babyfoon gekocht bij de prenatal waarop 59% korting zat. Deze was afgeprijsd tot 64,99 euro. Ik netjes betaald en bevestiging ontvangen, krijg ik dag later een bericht dat er een fout in de website zat en er geen korting op de babyfoon zit, welke gewoon 159 euro kost, met als excuus een kortingsbon van 5 euro, voor de babyfoon en dat ik mijn geld binnen 30 dagen terug krijg.

Ik heb toen een mail gestuurd, dat ik het hier niet mee eens ben en dat ik alsnog de babyfoon wil ontvangen voor 64,99 euro.

Krijg ik 2 dagen later een mail dat de babyfoon overgeleverd is aan Postnl, om vervolgens even later een mail te krijgen, dat ze mijn annulering en retourzending ontvangen hebben. (ik heb niets ontvangen, dus kan ook niets retour zenden) Standaart procedure zeker??

Ik heb weer geantwoord dat ik gewoon de babyfoon wil voor de prijs van 64,99 euro en ze zeggen dat ik had kunnen weten dat de prijs van 64,99 euro niet klopte, omdat ze vinden dat die prijs niet reeël is. Naar mijn menig kan deze prijs best reeël zijn, aangezien er geen komma-teken is verplaatst ofzo.

Nu is dus mijn vraag.. Hebben ik en de andere mensen die ook dit probleem hebben, alsnog recht op de babyfoon voor de prijs van 64,99 euro?

4285 44 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jun 4, 2015 om 22:44
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Over welk model/type babyfone heeft u het?

mahadma
door mahadma - Jun 4, 2015 om 22:47
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Als het deze is,klik hier is het duidelijk een foute prijs. € 65 ipv € 159 en zal het drukfout principe van kracht zijn.

br
door brenda-28 - Jun 4, 2015 om 22:48
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 4 jun 2015, 22:44]Over welk model/type babyfone heeft u het?

Alecto DVM-80 (prijs is inmiddels al weer aangepast op de site natuurlijk, maar ik heb screenshot van de site, waarop staat dat deze in die aanbieding is, met 59% korting)

br
door brenda-28 - Jun 4, 2015 om 22:50
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 4 jun 2015, 22:47]Als het deze is,klik hier is het duidelijk een foute prijs. € 65 ipv € 159 en zal het drukfout principe van kracht zijn.

Ja maar er stond op de site dat er een korting op zat van 59%, ik heb daar ook een screenshot van op mijn laptop staan, omdat er anderen al eerder mail kregen dat de prijs niet klopte en iemand is zo slim geweest om screenshot te maken, nog voordat ze de prijs hadden aangepast.

mahadma
door mahadma - Jun 4, 2015 om 23:01
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Ik denk persoonlijk dat u geen kans maakt, dit is een groot verschil. U kunt volgens artikel 15 van de algemene voorwaarden een protest/klacht aantekenen. Maar dit is een dusdanig duidelijk prijsverschil dat u m.i. het inderdaad had kunnen weten dat het niet klopt. Probeer een deal te maken, middel de prijs tussen € 65 en € 159 = € 94 / 2 = € 47.00+€ 65=€ 112,00, wellicht dat ze daar gevoelig voor zijn, doe dit per email. Je poot "stijf" houden zal zeker geen prijsvoordeel opleveren.

br
door brenda-28 - Jun 4, 2015 om 23:05
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 4 jun 2015, 23:01]Ik denk persoonlijk dat u geen kans maakt, dit is een groot verschil. U kunt volgens artikel 15 van de algemene voorwaarden een protest/klacht aantekenen. Maar dit is een dusdanig duidelijk prijsverschil dat u m.i. het inderdaad had kunnen weten dat het niet klopt. Probeer een deal te maken, middel de prijs tussen € 65 en € 159 = € 94 / 2 = € 47.00+€ 65=€ 112,00, wellicht dat ze daar gevoelig voor zijn, doe dit per email. Je poot "stijf" houden zal zeker geen prijsvoordeel opleveren.

Bedankt voor uw reactie. Ik zal het eens proberen of we er met een midden weg qua bedrag uit kunnen komen :)

ja
door janf43 - Jun 4, 2015 om 23:16
733 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 4 jun 2015, 22:47]Als het deze is,klik hier is het duidelijk een foute prijs. € 65 ipv € 159 en zal het drukfout principe van kracht zijn.

TS heeft het over een website, waarop deze babyfoon aangeboden wordt met een met name genoemde korting van 59%. Het argument dat het een drukfout zou zijn gaat dus niet op. Ik denk dat TS juridisch gezien een zaak heeft. Gelijk hebben is echter een ding, gelijk krijgen een ander.

zoekster
door zoekster - Jun 4, 2015 om 23:26
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik ben het niet met Mahadma eens. U had het niet kunnen weten.

Als het bedrag er stond zonder die korting aanduiding va 59% dan zou u naar mijn mening een zwakke zaak hebben. Maar omdat erbij staat dat er 59% korting op is gegeven, had u onmogelijk kunnen weten dat het niet zou kloppen. Ik zie ook wel eens aanbiedingen met een hoge korting. Hoe ter wereld zou je moeten weten (of hebben moeten weten) dat ze eigenlijk helemaal geen korting wilden geven.

Het idee, om elkaar halfweg te ontmoeten vind ik daarentegen wel een goed idee, omdat het lastig af te dwingen valt als u geen gang naar de rechter wilt maken. Maar misschien wilt u hem dan helemaal niet meer hebben.
Ik vermoed echter dat u bij de rechter een goede kans zou maken om deze babyfoon te bemachtigen.

mahadma
door mahadma - Jun 4, 2015 om 23:27
11569 Antwoorden / 51 Vragen

De kosten en tijd die u in een rechtszaak zou moeten steken bedragen zeker meer als € 100, over de tijd die het gaat kosten, tja, dat kan wel "even" duren, die molens draaien traa....aag. Tegen de tijd dat u gewonnen/verloren heeft, is de baby al jarig geweest, denk ik. En als u verliest, tja, dan wordt het een dure babyfoon.

zoekster
door zoekster - Jun 4, 2015 om 23:29
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik had uw reactie nog niet gelezen, u wilt de babyfoon wel hebben, zie ik nu, als u elkaar halfweg ontmoet. Het lijkt me vanuit de verkoper gezien een goede actie om daar mee akkoord te gaan.

mahadma
door mahadma - Jun 4, 2015 om 23:31
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Maar omdat erbij staat dat er 59% korting op is gegeven, had u onmogelijk kunnen weten dat het niet zou kloppen. Als dezelfde babyfoon elders nergens te koop is voor deze prijs, zou je toch redelijkerwijze kunnen bedenken dat er "iets" niet klopt en had informeren geen foute zaak geweest.

br
door brenda-28 - Jun 4, 2015 om 23:32
14 Antwoorden / 1 Vragen

Ik was inderdaad niet van plan om er een rechtzaak van te maken, het gaat tenslotte maar om een babyfoon. Maar als ik prenatal zelf zou kunnen overtuigen dat ik alsnog recht heb op de babyfoon voor de kortingsprijs en hiermee alsnog de babyfoon zou kunnen krijgen voor die prijs, dan zou het fijn zijn natuurlijk :)

zoekster
door zoekster - Jun 4, 2015 om 23:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 4 jun 2015, 23:31]Maar omdat erbij staat dat er 59% korting op is gegeven, had u onmogelijk kunnen weten dat het niet zou kloppen. Als dezelfde babyfoon elders nergens te koop is voor deze prijs, zou je toch redelijkerwijze kunnen bedenken dat er "iets" niet klopt en had informeren geen foute zaak geweest.
Nee hoor, er zijn meerdere verkopers die af en toe een flinke korting geven op een artikel dat elders veel duurder is. Toevallig heb ik gisteren ook weer eens lekker gescoord.

Als erbij staat dat je een flinke korting krijgt, dan is het juist logisch dat hij veel goedkoper is dan elders. Het zou juist idioot zijn als een actieprijs precies hetzelfde is als de normale prijs van de concurrentie. Ongeloofwaardig.

Misschien doe jij weinig aankopen via internet.

br
door brenda-28 - Jun 4, 2015 om 23:39
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 4 jun 2015, 23:31]Maar omdat erbij staat dat er 59% korting op is gegeven, had u onmogelijk kunnen weten dat het niet zou kloppen. Als dezelfde babyfoon elders nergens te koop is voor deze prijs, zou je toch redelijkerwijze kunnen bedenken dat er "iets" niet klopt en had informeren geen foute zaak geweest.

Maar stel dat dit product bij prenatal eruit gaat en bij een andere site niet, dan kan prenatal korting geven en de andere site hoeft dit dan niet.. (is maar een voorbeeld) En ik zag gewoon die korting, dus heb inderdaad niet rondgekeken wat die babyfoon elders kost

zoekster
door zoekster - Jun 4, 2015 om 23:42
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=brenda-28 schreef op donderdag 4 jun 2015, 23:32]Ik was inderdaad niet van plan om er een rechtzaak van te maken, het gaat tenslotte maar om een babyfoon. Maar als ik prenatal zelf zou kunnen overtuigen dat ik alsnog recht heb op de babyfoon voor de kortingsprijs en hiermee alsnog de babyfoon zou kunnen krijgen voor die prijs, dan zou het fijn zijn natuurlijk :)
Ja, dat begrijp ik, maar ook al sta je wellicht juridisch in je recht, het kan een mooi gebaar van beide kanten zijn om elkaar halfweg te ontmoeten. Vanuit menselijk oogpunt.

tijger1
door tijger1 - Jun 4, 2015 om 23:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het sommetje klopt ook nog niet.

br
door brenda-28 - Jun 4, 2015 om 23:50
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op donderdag 4 jun 2015, 23:42][quote=brenda-28 schreef op donderdag 4 jun 2015, 23:32]Ik was inderdaad niet van plan om er een rechtzaak van te maken, het gaat tenslotte maar om een babyfoon. Maar als ik prenatal zelf zou kunnen overtuigen dat ik alsnog recht heb op de babyfoon voor de kortingsprijs en hiermee alsnog de babyfoon zou kunnen krijgen voor die prijs, dan zou het fijn zijn natuurlijk :)
Ja, dat begrijp ik, maar ook al sta je wellicht juridisch in je recht, het kan een mooi gebaar van beide kanten zijn om elkaar halfweg te ontmoeten. Vanuit menselijk oogpunt.

ja dit zal ik ook proberen inderdaad. Zou fijn zijn als we er op deze manier toch uit kunnen komen, maar vind het niet netjes dat ze slechts 5 euro korting willen geven, terwijl de korting 59% was

mahadma
door mahadma - Jun 4, 2015 om 23:58
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Tijger, vraagje : Het sommetje klopt ook nog niet., Wat klopt er nu niet?

zoekster
door zoekster - Jun 5, 2015 om 00:00
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tijger1 schreef op donderdag 4 jun 2015, 23:43]Het sommetje klopt ook nog niet.
Nou, aardig.

159 euro
min 59% =
93,81 euro

Uitkomst 65,19 euro

br
door brenda-28 - Jun 5, 2015 om 00:08
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 5 jun 2015, 00:00][quote=tijger1 schreef op donderdag 4 jun 2015, 23:43]Het sommetje klopt ook nog niet.
Nou, aardig.

159 euro
min 59% =
93,81 euro

Uitkomst 65,19 euro

Nog een fout op de website ;) Maar heb net screenshot nog eens nagekeken en er staat echt 59% korting en de prijs was 159 en nu 64,99 euro

mahadma
door mahadma - Jun 5, 2015 om 00:12
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Scheelt toch nog € 0,20 ...........

ma
door malhy2 - Jun 5, 2015 om 04:52
309 Antwoorden / 13 Vragen

om even verder tegaan met mieren .......

159 euro naar 64.99 is een korting van 59.13 % en omdat er bij kortingspercentage's altijd op hele procenten afgerond wordt is 59% correct. Een prijs tussen de 64.41 en 65,97 is een prijs met 59% korting. het sommetje klopt.

Gr Ed

ge
door gerboe - Jun 5, 2015 om 07:37
806 Antwoorden / 0 Vragen

Vergissen is menselijk. Zelfs in een webshop want daar werken ook mensen. Zoiets kan gebeuren en dus gun je mensen het maken van een fout.
Maar waarom dan doorgaan met eisen en je zogenaamde recht willen halen? Een tegoedbon als coulance voor een gemaakt foutje is toch al prachtig?!

Ik constateer dat dat dit soort 'problemen' hier steeds vaker opduiken. Helaas, maar misschien wel een teken van deze tijd.

tijger1
door tijger1 - Jun 5, 2015 om 08:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar juist omdat er 59% korting wordt genoemd en het nieuwe bedrag € 64,99 is, is het raar en klopt het dus niet.

Als er alleen had gestaan : van € 159 voor € 64,99 kan je nog veronderstellen dat er een fout of vergissing gemaakt is. Maar men noemt het kortingspercentage, dus vergissing is onzin.

Misschien gaat die hele range babytelefoons er wel uit en wil men er van af.

br
door brenda-28 - Jun 5, 2015 om 09:24
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gerboe schreef op vrijdag 5 jun 2015, 07:37]Vergissen is menselijk. Zelfs in een webshop want daar werken ook mensen. Zoiets kan gebeuren en dus gun je mensen het maken van een fout.
Maar waarom dan doorgaan met eisen en je zogenaamde recht willen halen? Een tegoedbon als coulance voor een gemaakt foutje is toch al prachtig?!

Ik constateer dat dat dit soort 'problemen' hier steeds vaker opduiken. Helaas, maar misschien wel een teken van deze tijd.

Voor die korting kunnen we een paar weken eten of de kids weer voor een poos aankleden. En een tegoedbon van 5 euro is niets vergeleken met een korting van de helft van de prijs, dus zo'n coulance vind ik het niet, vooral niet voor zo'n groot bedrijf

tijger1
door tijger1 - Jun 5, 2015 om 09:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik vind het zeker ook geen coulance. Zou maar elders kijken voor een babyfoon.

tijger1
door tijger1 - Jun 5, 2015 om 09:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bijvoorbeeld hier.

Klik

diumenge
door diumenge - Jun 5, 2015 om 09:39
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=brenda-28 schreef op donderdag 4 jun 2015, 22:50]
Ja maar er stond op de site dat er een korting op zat van 59%, ik heb daar ook een screenshot van op mijn laptop staan, omdat er anderen al eerder mail kregen dat de prijs niet klopte en iemand is zo slim geweest om screenshot te maken, nog voordat ze de prijs hadden aangepast.

Dus eigenlijk wist u bij bestellen al dat de prijs niet correct was? Begrijp ik dat goed?

mahadma
door mahadma - Jun 5, 2015 om 09:42
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Maar als een "aanbieding" gewoon TE mooi is, is het heel vaak ook niet waar, dus laat je redelijkheidsbegrip ook meewerken in plaats van "wat zijn mijn (zogenaamde) rechten". Rechten heeft ook een andere kant, plichten.

br
door brenda-28 - Jun 5, 2015 om 10:30
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=diumenge schreef op vrijdag 5 jun 2015, 09:39][quote=brenda-28 schreef op donderdag 4 jun 2015, 22:50]
Ja maar er stond op de site dat er een korting op zat van 59%, ik heb daar ook een screenshot van op mijn laptop staan, omdat er anderen al eerder mail kregen dat de prijs niet klopte en iemand is zo slim geweest om screenshot te maken, nog voordat ze de prijs hadden aangepast.

Dus eigenlijk wist u bij bestellen al dat de prijs niet correct was? Begrijp ik dat goed?

Nee ik wist dit niet, iemand anders had er een screenshot van gemaakt, nadat er berichten verschenen op de site over mensen die de babyfoon eerder hadden besteld en mails kregen dat er een fout in de website zat. Deze mevrouw had dus screenshot gemaakt en openbaar gepublipiceerd

br
door brenda-28 - Jun 5, 2015 om 10:34
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op vrijdag 5 jun 2015, 09:30]Bijvoorbeeld hier.

Klik

We gaan ook zeker ergens anders kijken voor een babyfoon, en die van het plaatje hebben we ook, maar we willen er 1 met camera nu. Onze dochter is erg moeilijk met slapen en gaat soms erg tekeer in bed en dan ineens is ze stil! Dan gaan we even kijken of alles goed is, maar dan schrikt ze weer van de deur die open gaat, en dan gaat ze weer huilen en zo blijven we bezig. We hebben ook al een sensor care matje gehad, maar die heeft eens vals alarm afgegeven, dus die gebruiken we niet meer, dus vandaar dat een babyfoon met camera ons misschien een iets fijner gevoel geeft. Maar bedankt voor de tip :)

br
door brenda-28 - Jun 5, 2015 om 10:37
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 5 jun 2015, 09:42]Maar als een "aanbieding" gewoon TE mooi is, is het heel vaak ook niet waar, dus laat je redelijkheidsbegrip ook meewerken in plaats van "wat zijn mijn (zogenaamde) rechten". Rechten heeft ook een andere kant, plichten.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom deze aanbieding TE mooi is, aangezien er wel vaker grote kortingen worden gegeven als een product bijvoorbeeld uit het assortiment gaat. Maar het is sowieso al afgedaan, want ze hebben zonder enige verdere reactie het geld al terug gestort op mijn rekening. Gelukkig zijn er nog meer babywinkels waar je babyspullen kunt kopen.

mahadma
door mahadma - Jun 5, 2015 om 10:57
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Nee ik wist dit niet, iemand anders had er een screenshot van gemaakt, nadat er berichten verschenen op de site over mensen die de babyfoon eerder hadden besteld en mails kregen dat er een fout in de website zat. Deze mevrouw had dus screenshot gemaakt en openbaar gepublipiceerd

U wist dus al dat het niet klopte .......... vóór u bestelde.en dan tegen beter weten in uw recht te willen halen is dus op voorhand kansloos. En dan stellen: Er zijn gelukkig meer babywinkels, met alle respect, u wist dat het niet klopte ........

Wees blij dat u het geld retour heeft.

varabas
door varabas - Jun 5, 2015 om 12:28
450 Antwoorden / 35 Vragen

Vanwege tijdsgebrek reageer ik niet veel meer de laatste tijd, maar...................................

Applaus voor mahadma, want........
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
U wist dus al dat het niet klopte .......... vóór u bestelde.en dan tegen beter weten in uw recht te willen halen is dus op voorhand kansloos. En dan stellen: Er zijn gelukkig meer babywinkels, met alle respect, u wist dat het niet klopte ........
Wees blij dat u het geld retour heeft.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brenda, ik wens je veel wijsheid de rest van je leven en ga lekker genieten van je dochtertje, en koop gewoon waar dan ook die babyfoon.

Succes,
Bassie (maakt ook weleens een foutje)

br
door brenda-28 - Jun 5, 2015 om 12:48
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 5 jun 2015, 10:57]Nee ik wist dit niet, iemand anders had er een screenshot van gemaakt, nadat er berichten verschenen op de site over mensen die de babyfoon eerder hadden besteld en mails kregen dat er een fout in de website zat. Deze mevrouw had dus screenshot gemaakt en openbaar gepublipiceerd

U wist dus al dat het niet klopte .......... vóór u bestelde.en dan tegen beter weten in uw recht te willen halen is dus op voorhand kansloos. En dan stellen: Er zijn gelukkig meer babywinkels, met alle respect, u wist dat het niet klopte ........

Wees blij dat u het geld retour heeft.

nee dit wist ik dus niet ( lezen is moeilijk he)

na mijn bestelling is die screenshot geplaatst, anders had ik hem toch niet besteld!

zoekster
door zoekster - Jun 5, 2015 om 13:21
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 5 jun 2015, 10:57]
Wees blij dat u het geld retour heeft.
Waarom moet daar blij om zijn? Het is toch heel normaal dat je je geld terugkrijgt als je niets krijgt geleverd?
Of vind je dat coulance?

mahadma
door mahadma - Jun 5, 2015 om 13:34
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Nee, ik vind dit geen coulance, je legt me woorden in de mond. Hoe vaak duurt het maanden voordat het betaalde terug is. Daarom nogmaals, wees blij dat het geld retour is.

zoekster
door zoekster - Jun 5, 2015 om 13:37
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 5 jun 2015, 13:34]Nee, ik vind dit geen coulance, je legt me woorden in de mond. Hoe vaak duurt het maanden voordat het betaalde terug is. Daarom nogmaals, wees blij dat het geld retour is.
Nee hoor, jij bent vast geen internetshopper. De verkoper moet sowieso als een overeenkomst wordt ontbonden binnen 14 dagen je geld weer terug op de rekening storten en de meeste webshops houden zich daar keurig aan.

Ik vind eigenlijk dat je de hele tijd negatief aan het zeuren bent.

br
door brenda-28 - Jun 5, 2015 om 13:42
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 5 jun 2015, 13:37][quote=mahadma schreef op vrijdag 5 jun 2015, 13:34]Nee, ik vind dit geen coulance, je legt me woorden in de mond. Hoe vaak duurt het maanden voordat het betaalde terug is. Daarom nogmaals, wees blij dat het geld retour is.
Nee hoor, jij bent vast geen internetshopper. De verkoper moet sowieso als een overeenkomst wordt ontbonden binnen 14 dagen je geld weer terug op de rekening storten en de meeste webshops houden zich daar keurig aan.

Ik vind eigenlijk dat je de hele tijd negatief aan het zeuren bent.

het geld stond wel netjes binnen paar dagen terug op mijn rekening, dus dat is dan wel weer netjes :)

br
door brenda-28 - Jun 5, 2015 om 13:52
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 5 jun 2015, 13:37][quote=mahadma schreef op vrijdag 5 jun 2015, 13:34]Nee, ik vind dit geen coulance, je legt me woorden in de mond. Hoe vaak duurt het maanden voordat het betaalde terug is. Daarom nogmaals, wees blij dat het geld retour is.
Nee hoor, jij bent vast geen internetshopper. De verkoper moet sowieso als een overeenkomst wordt ontbonden binnen 14 dagen je geld weer terug op de rekening storten en de meeste webshops houden zich daar keurig aan.

Ik vind eigenlijk dat je de hele tijd negatief aan het zeuren bent.

P.s ik zie net dat ik in het bericht naar Mahadma, de zin niet duidelijk genoeg omschreven heb. Het moet zijn

Ik heb dus de babyfoon besteld (ikzelf geen screenshot gemaakt) daarna mail gekregen met dat het fout staat in de webshop en de kortingsbon van 5 euro. Daarna ben ik op facebook pagina van prenatal gaan kijken of er meer mensen waren met dat probleem, en daarna heb ik gezien dat iemand een screenshot heeft geplaatst, diegene had al op de site gelezen van de klachten dus heeft toen snel screenshot gemaakt.

Hoop dat ik het nu duidelijk genoeg heb omschreven.

mahadma
door mahadma - Jun 5, 2015 om 13:58
11569 Antwoorden / 51 Vragen

[quote=zoekster schreef op vrijdag 5 jun 2015, 13:37][quote=mahadma schreef op vrijdag 5 jun 2015, 13:34]Nee, ik vind dit geen coulance, je legt me woorden in de mond. Hoe vaak duurt het maanden voordat het betaalde terug is. Daarom nogmaals, wees blij dat het geld retour is.
Nee hoor, jij bent vast geen internetshopper. De verkoper moet sowieso als een overeenkomst wordt ontbonden binnen 14 dagen je geld weer terug op de rekening storten en de meeste webshops houden zich daar keurig aan.

Ik vind eigenlijk dat je de hele tijd negatief aan het zeuren bent.

Goed Zoekster, ik meld me af van dit forum ........ Have a life

zoekster
door zoekster - Jun 5, 2015 om 14:03
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 5 jun 2015, 13:58][quote=zoekster schreef op vrijdag 5 jun 2015, 13:37][quote=mahadma schreef op vrijdag 5 jun 2015, 13:34]Nee, ik vind dit geen coulance, je legt me woorden in de mond. Hoe vaak duurt het maanden voordat het betaalde terug is. Daarom nogmaals, wees blij dat het geld retour is.
Nee hoor, jij bent vast geen internetshopper. De verkoper moet sowieso als een overeenkomst wordt ontbonden binnen 14 dagen je geld weer terug op de rekening storten en de meeste webshops houden zich daar keurig aan.

Ik vind eigenlijk dat je de hele tijd negatief aan het zeuren bent.

Goed Zoekster, ik meld me af van dit forum ........ Have a life
Bedoel je van dit topic of van het hele Kassaforum voorgoed?

Als je er zo zwaar aan tilt, dan wil ik het wel weer goed met je maken.

mahadma
door mahadma - Jun 5, 2015 om 14:07
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Zoekster, ik reageer niet meer als jij reageert, a: je weet het toch beter als alle anderen met wetboeken enz. b: ik heb totaal geen behoefte aan goedmaken. c: ik zeur toch alleen maar negatief.

zoekster
door zoekster - Jun 5, 2015 om 14:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dan kan ik er verder ook niets aan doen.