gensnet
door gensnet Oct 9, 2013 om 12:12
Geldzaken & recht

ASR FiNBOX

Een poosje geleden kreeg ik van ASR verzekeringen de mogelijkheid om te betalen via de FiNBOX. Ik heb dat nu zeven keer geprobeerd om me aan te melden en heb contact gehad met de tussenpersoon en met de ING, maar het lukt niet om op die manier ASR te betalen. Ik betaal de rekening van het Nuon zo al een tijdje.

Hebben méér mensen dat ze niet via de FiNBOX ASR kunnen betalen?

1132 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

asrwebcare
door asrwebcare - Oct 9, 2013 om 13:54
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

@Gensnet Heeft u aan ons kenbaar gemaakt dat u met FinBox wil betalen? Is dat niet het geval dan dient u contact op te nemen met de afdeling debiteuren op 030-2155399 of een e-mail te sturen naar debiteurenbeheer@asr.nl. Geef in beide gevallen aan wat uw polisnummer en rekeningnummer is waarmee u met de FinBox wil betalen. Heeft u nog vragen dan horen wij het graag. Met vriendelijke Groet, a.s.r. verzekeringen

gensnet
door gensnet - Oct 10, 2013 om 13:15
9 Antwoorden / 2 Vragen
0

> Gensnet Heeft u aan ons kenbaar gemaakt dat u met FinBox wil betalen? Is
> dat niet het geval dan dient u contact op te nemen met de afdeling debiteuren
> op 030-2155399 of een e-mail te sturen naar debiteurenbeheer@asr.nl. Geef
> in beide gevallen aan wat uw polisnummer en rekeningnummer is waarmee
> u met de FinBox wil betalen.

Alle stappen met zowel de tussenpersoon, ING en ASR heb ik tot vervelendst toe gedaan. Ik heb genoeg initiatief getoont om het één en ander voor elkaar te krijgen, dat het ik het nu meer dan zat ben. Ik heb zelfs als laatste mogelijkheid een "ouderwetse" brief naar debiteuren van de ASR gestuurd hetgeen geen enkel resultaat heeft gehad. Ik heb me acht keer aangemeld bij de FiNBOX en iedere keer geweigerd (ja bij ASR staat mijn gironummer in hun adm.). Deze week heb ik als allerlaatste mogelijkheid de opzegging gedaan, want als ze bij ASR niet in staat zijn om zoiets eenvoudigs te kunnen regelen, heb ik geen enkel vertrouwen meer in de ASR. Het is weer eens gebleken dat telefoneren en ook e-mailen ook niet het beoogde resultaat opgeleverd heeft. Ja, een enorme hoge telefoonrekening :-(

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer

Am
Amuart - Jun 18, 2024 om 17:05
Winkels & webshops

Problemen met zichtgarantie bril

Eind 2022 meting voor bril gehad in optiekwinkel en begin 2023 bril met enkelvoudige glazen ontvangen. € 238 per glas. Vanaf begin aangegeven hier niet goed mee te kunnen zien. En ook verergering van zicht en hoofdpijn klachten.

Vaak gemeld ook per mail. Werd telkens aangegeven dat bril goed is. Uiteindelijk werd het geschoven op een hersen probleem, te hoge eisen aan gezichtsvermoge ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer