me
door meccaforever Mar 9, 2010 om 02:38
Geldzaken & recht

Bedrog van Spoedgeld

Ik wilde bij het bedrijf Spoedgeld €300,= lenen voor 28 dagen. Men zou niet bij het BKR toetsen. Alleen naam, adres en identiteitsnr. was genoeg. Je moest 2 SMS-jes met een code naar 4400 SMS-en. Kosten 3 euro per SMS-je maal 2. Krijg je een SMS-je dat het in behandeling is. Weer een SMS-je van 3 euro sturen en een kwartier later krijg je bericht, dat het is afgewezen. Wijzen ze iedereen af, zodat zij 9 euro in hun zak steken? Hoe of waar controleren ze mijn gegevens? Zijn er meer slachtoffers?
Groeten Kees van den Berg, Rotterdam

1355 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 9, 2010 om 08:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weer iemand met veel vertrouwen ,

Het niet toetsen bij BKR wil dus niets zeggen ,op hun algemene voorwaarden staat toch iets anders

C. niet geregistreerd te zijn bij enig kredietregistratiebureau ter zake enige tekortkoming in de (terug)betaling van enige geldsom aan een derde;

De rest van de algemene voorwaarden kunt u hier lezen

mvg

ve
door verwijderd - Mar 9, 2010 om 08:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar heb je dan gelezen dat dit zonder BKR-toetsing zou gaan?

ve
door verwijderd - Mar 9, 2010 om 10:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

meccaforever

Hou in elk geval vanaf nu ook je telefoonrekening goed in de gaten, want meer dan waarschijnlijk krijg je vanaf nu meer ongewenste smsjes.

Met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 9, 2010 om 10:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Schijnbaar bent u bekend bij het BKR. Anders zou u niet willen lenen bij iemand die niet controleerd. Maar waarom 300 euro lenen.
Schijnbaar kunt u ook in 28 dagen terug betalen, dus waarom niet eerst 300 euro sparen en daarna pas uitgeven?
Waarschijnlijk moet je ook achtelijk veel rente betalen En de eerst 9 euro had je kunnen sparen als je niet had gesmsd. Dan had je nog maar 291 euro hoeven te sparen......

Mensen leer nou eens eerst sparen!!! Ipv andere mensen rijk maken met jouw lening