joe
door joe Mar 25, 2011 om 10:24
Geldzaken & recht

Belastingtips te laat?

Waarom komt Kassa pas op 3 maart met belastingtips? Ik heb 24 februari al mijn aangifte ingevuld en verzonden.
Voor mij zijn ze dus als mosterd na de maaltijd.
Jammer, had dat niet wat eerder gekund?

1449 8 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Mar 25, 2011 om 10:28
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Er wordt aangeraden om pas in maart de belastingaangifte te verzenden ( als dit digitaal gebeurt)

Ik heb de belastingaangifte gisteren ingediend. Voor mij waren de tips dus ruim op tijd!

joe
door joe - Mar 25, 2011 om 10:33
8 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=tdehond schreef op vrijdag 25 mrt 2011, 10:28]Er wordt aangeraden om pas in maart de belastingaangifte te verzenden ( als dit digitaal gebeurt)

Ik heb de belastingaangifte gisteren ingediend. Voor mij waren de tips dus ruim op tijd!

Dat is toch geen antwoord op mijn vraag?

freya
door freya - Mar 25, 2011 om 10:47
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo joe,

Jij kunt je belastingaangifte wel op 1 februari willen invullen. Moet 'kassa' de tips dan maar in januari gaan geven? Praktijk is dat de meeste mensen toch pas in maart de aangifte doen, dus 3 maart is dan zo gek nog niet.
En als je toch nog veranderingen wil aanbrengen, dan doe je dat toch alsnog en dien je de gewijzigde aangifte opnieuw in? De laatste aangifte geldt.
En volgende keer dan toch maar iets later de aangifte doen?

m.vr.gr. Freya

valerius-2
door valerius-2 - Mar 25, 2011 om 11:12
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u vind dat u daar door iets heeft gemist war voor u geld terug zou krijgen, kunt u een verbeterde aangifte doen, de belastingdienst neemt dan de laatste aangifte voor u voor de berekening.

joe
door joe - Mar 25, 2011 om 11:31
8 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=freya schreef op vrijdag 25 mrt 2011, 10:47]
Hallo joe,

Jij kunt je belastingaangifte wel op 1 februari willen invullen. Moet 'kassa' de tips dan maar in januari gaan geven? Praktijk is dat de meeste mensen toch pas in maart de aangifte doen, dus 3 maart is dan zo gek nog niet.
En als je toch nog veranderingen wil aanbrengen, dan doe je dat toch alsnog en dien je de gewijzigde aangifte opnieuw in? De laatste aangifte geldt.
En volgende keer dan toch maar iets later de aangifte doen?

m.vr.gr. Freya

De blauwe envelop valt pas in februari op de mat. Ik ben geen uitsteller en zie er niet tegenop aangifte te doen, wat 'in de praktijk' zoals jij die noemt, vaak gebeurt. Ik wil er af zijn, dus.......

tdehond
door tdehond - Mar 25, 2011 om 11:42
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Het feit dat u in Februari uw aangifte verzendt is uw keuze. Ik neem aan dat u Kassa hiervan niet op de hoogte gesteld heeft of verzocht heeft om de tips eerder te plaatsen?

Kassa heeft niet geweten dat u reeds in februari aan uw verplichtingen voldeed.

BTW
Dit is een forum van vrijwilligers. M.i. zou u deze vraag beter tot de redactie van deze site kunnen richten, zodat zij kunnen toelichten waarom deze tips begin Maart geplaatst zijn.

tdehond
door tdehond - Mar 25, 2011 om 11:47
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Toevoeging

Contactformulier VaraKassa: klik hier

vriendelijke groeten

joe
door joe - Mar 25, 2011 om 12:23
8 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=tdehond schreef op vrijdag 25 mrt 2011, 11:47]Toevoeging

Contactformulier VaraKassa: klik hier

vriendelijke groeten

Bedankt! Goeie tip.