va
door vantay Dec 9, 2003 om 15:13
Geldzaken & recht

Ben ik hiervoor verzekerd

Mijn pup heeft mijn beide gehoorapparaten kapot gevreten. Deze waren nog niet van mij, daar je ze zelf een half jaar op proef krijgt.
Mijn verzekeringsagent zei, dat wanneer je eigen hond je eigen spullen stuk maakt, dit niet vergoedt wordt?

298 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vrees dat uw verzekeringsagent gelijk heeft. Het zou natuurlijk zo gesteld kunnen worden dat u geen schade aan uw eigen spullen heeft, maar dat uw hond de spullen van een tegenpartij kapot heeft gebeten. Het lijkt me op z'n minst de moeite waard om de schade in elk geval aan de verzekeraar op te geven. Die kan dan zelf aangeven waarom het niet onder de AVP-dekking zou vallen. Natuurlijk had u de apparaten wel onder beheer... Succes, Ed Creemers