janfreak
door janfreak Oct 27, 2014 om 15:30
Geldzaken & recht

Blauwee brief

Leuk idee van de minister om de blauwe brieven digitaal te versturen, maar ik denk dat hij niet iedereen kan verplichten een PC aan te schaffen en een Internetprovider te kiezen. Deze mensen zal hij toch lijkt me gewoon een blauwe brief per post moeten sturen.

379 7 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Oct 27, 2014 om 15:44
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Als u de tekst goed gelezen heeft krijgt iedereen een brief of men wel of niet electrische mail van de blauwe vrienden wil ontvangen. Duidelijk toch? Daarnaast komt de electrische mail wèl aan en de "gewone" post vaak niet! Er zullen dus mensen zijn die wel en niet per pc hun post binnenkrijgen en anderen per "gewone" post. Er zal dus geen verplichting ontstaan. Maar wel een forse besparing op de papierkosten.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 27, 2014 om 16:06
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja lezen is ook voor de meestal de oorzaak voor een heleboel mens de iets lezen en al een mening voor mensen die zonder verder te kijken wat er nog meer bij staat.

tijger1
door tijger1 - Oct 27, 2014 om 17:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Werkt voortreffelijk dat asngemeld zijn bij Mijnoverheid met de berichtenbox. Er wordt niets meer vergeten, APK, identiteisbewijs, rijbewijs, brieven SVB, overal krijgt men bericht van. Ideaal. Niets meer kwijt bij de post.

me
door mein33 - Oct 27, 2014 om 17:40
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 27 okt 2014, 15:44]Als u de tekst goed gelezen heeft krijgt iedereen een brief of men wel of niet electrische mail van de blauwe vrienden wil ontvangen. geen verplichting ontstaan.

@mahadma,

Zolang de spanning van de door u geopperde "electrische" mail niet hoger is dan 12V is het nog te doen, maar anders moet het toch echt wel een mail met een hoge isolatie waarde zijn ;))

Maar voor zover het e.e.a. nu bekend is blijft er een keuzemogelijkheid, mááááááár hoelang dat nog stand houdt, Joost mag het weten.

mahadma
door mahadma - Oct 27, 2014 om 17:51
11569 Antwoorden / 51 Vragen

@Mein33,

met deze regering is maar één ding absoluut zeker, en dat is dat absoluut niets zeker is in de toekomst. Maar dat terzijde.

pi
door pieterwolters - Oct 27, 2014 om 18:07
3610 Antwoorden / 0 Vragen

3 jaar geleden had 94% van de Nederlandse huishoudens een internetverbinding. Nu zal dat wel meer zijn. Een beetje onzin dus om die allemaal papieren post te blijven sturen.

pi
door pieterwolters - Oct 27, 2014 om 18:09
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mahadma schreef op maandag 27 okt 2014, 17:51]@Mein33,

met deze regering is maar één ding absoluut zeker, en dat is dat absoluut niets zeker is in de toekomst. Maar dat terzijde.

Dat er niets zeker is in de toekomst heeft niets met deze (of welke andere regering) te maken. De toekomst is altijd onzeker geweest, en dat zal altijd zo blijven. Zoals Mike Scott van The Waterboys dat zo mooi heeft gezegd: "If you want to give God a laugh, tell him your plans". Ik ben absoluut niet gelovig, maar hier sta ik volledig achter.