is
door ismayil Dec 17, 2010 om 04:15
Geldzaken & recht

ClickandBuy

Hoi allen,

heeft iemand mischien een werkende contact adres van Clickandbuy? Ik heb al 2 keer gemaild via de site, maar heb nog geen response gekregen.

Gr. Ismayil

1314 11 Rapporteer

truckerruud1967
door truckerruud1967 - Dec 17, 2010 om 06:37
14 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien kun je hier je voordeel mee doen:
Address lookup
canonical name clickandbuy.com.
aliases
addresses 217.22.128.241
Domain Whois record

Queried whois.internic.net with "dom clickandbuy.com"...

Domain Name: CLICKANDBUY.COM
Registrar: CORE INTERNET COUNCIL OF REGISTRARS
Whois Server: whois.corenic.net
Referral URL: http://www.corenic.net
Name Server: DNS.KFG400.NET
Name Server: DNS2.KFG400.NET
Name Server: NS1-EU.123NS.DE
Name Server: NS2-EU.123NS.EU
Name Server: NS3-EU.123NS.DE
Name Server: NS4-EU.123NS.EU
Status: clientDeleteProhibited
Status: clientTransferProhibited
Status: clientUpdateProhibited
Updated Date: 07-jul-2010
Creation Date: 30-may-2000
Expiration Date: 30-may-2013

>>> Last update of whois database: Fri, 17 Dec 2010 05:34:18 UTC

truckerruud1967
door truckerruud1967 - Dec 17, 2010 om 06:38
14 Antwoorden / 0 Vragen

Admin ID: COCO-10247752
Admin Name: Nick Drew
Admin Organization: ClickandBuy International Ltd
Admin Street: Lincoln House
Admin City: London
Admin State/Province:
Admin Postal Code: W14 0QL
Admin Country: GB
Admin Phone:
Admin Phone Ext:
Admin Fax:
Admin Fax Ext:
Admin Email: Nick.Drew@clickandbuy.com

freya
door freya - Dec 17, 2010 om 10:19
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo ismayil,

Mijn ervaring met Click&Buy is, dat je het beste via e-mail met ze kunt communiceren. Ze reageren niet altijd even vlot, dat is waar. Als je dus minder dan een week geleden gemaild hebt, zou ik nog even geduld hebben.

Misschien dat je je 'probleem' hier kunt voorleggen?

m.vr.gr. Freya

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 17, 2010 om 10:51
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn mail ervaring met C&B, 2x gemaild, nooit antwoord gekregen.

freya
door freya - Dec 17, 2010 om 11:06
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op vrijdag 17 dec 2010, 10:51]Mijn mail ervaring met C&B, 2x gemaild, nooit antwoord gekregen.
Dan heb ik blijkbaar geluk gehad... ;-)

Freya

is
door ismayil - Dec 17, 2010 om 11:24
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=freya schreef op vrijdag 17 dec 2010, 10:19]
Hallo ismayil,

Mijn ervaring met Click&Buy is, dat je het beste via e-mail met ze kunt communiceren. Ze reageren niet altijd even vlot, dat is waar. Als je dus minder dan een week geleden gemaild hebt, zou ik nog even geduld hebben.

Misschien dat je je 'probleem' hier kunt voorleggen?

m.vr.gr. Freya

Ik wil een rekeningnummer op mijn account toevoegen, maar blijkbaar heb ik dat rekeningnummer in het verleden al een gebruikt voor een andere account, waarvan ik de inloggegevens niet meer weet.

Dus de account waarvan ik de gegevens niet meer weet wil ik opheffen, zodat ik de rekeningnummer kan koppelen aan de account waarvan ik wel gebruik maak.

ps. ik wacht nu al 3 weken nadat ik de 1e mail heb verstuurd.

Ze hebben wel een nummer, maar daar wordt de verbinding automatisch verbroken. Hopeloos geval dus. :-(

Gr. Ismayil

freya
door freya - Dec 17, 2010 om 11:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@ismayil:

Vreemd dat je een rekeningnummer niet voor meerdere accounts kunt gebruiken, maar als dat zo is zou je inderdaad je oude account moeten opheffen. Weet je van dat oude account ook niet meer het e-mailadres dat je gebruiktte? Als het b.v. alleen maar om het wachtwoord gaat dat je niet meer weet, dan kun je onder het inlogscherm klikken op (Forgot password?) en dan krijg je op dat e-mailadres een mailtje met een 'link' zodat je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.
Voorwaarde is uiteraard dan wel dat je nog over dat e-mailadres kunt beschikken om dat mailtje te kunnen ontvangen.

Freya

is
door ismayil - Dec 17, 2010 om 12:30
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben erachter gekomen welke emailadres ik hiervoor hebt gebruikt, maar om mijn wachtwoord te achterhalen moet ik een vraag beantwoorden; wat is de naam van uw huisdier.

Nou, dat weet ik dus ook niet (meer).

Mijn enige hoop is dus nu dat CandB mijn email gaat beantwoorden.

Gr. Ismayil

freya
door freya - Dec 17, 2010 om 12:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ismayil schreef op vrijdag 17 dec 2010, 12:30]Ik ben erachter gekomen welke emailadres ik hiervoor hebt gebruikt, maar om mijn wachtwoord te achterhalen moet ik een vraag beantwoorden; wat is de naam van uw huisdier.

Nou, dat weet ik dus ook niet (meer).

Mijn enige hoop is dus nu dat CandB mijn email gaat beantwoorden.

Gr. Ismayil
Vreemd, als ik op 'forgot password?' klik, kom ik in een scherm met 'Reset your Password' terecht (ik vul dus mijn e-mailadres in, géén wachtwoord en klik dan op 'forgot password?'). In het verleden heb ik dat wel eens gedaan en toen kreeg ik een mailtje met een 'link' om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Of ze hebben het veranderd, óf het komt omdat ik wellicht geen alternatieve 'vraag' heb opgegeven.

Maar als het bij jou niet wil lukken, zou ik er gewoon nog eens een mailtje tegenaan gooien....

Freya

is
door ismayil - Dec 17, 2010 om 13:47
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wacht nog een weekje af en dan probeer ik het nog een keer.

Gr. Ismayil

sy
door sybrennn - Jan 18, 2011 om 16:57
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een verschrikkelijke dienst! Opeens was mijn account geblokkeerd, omdat er een verkeerde geboortedatum was opgegeven (??). Vervolgens kan je contact opnemen met hun telefoonnummer. Na 10 keer geprobeerd te bellen, en telkens na 1 minuut de verbinding werd verbroken heb ik het emailadres geprobeerd. 2 mailtjes en bijna 2 weken later nog steeds geen antwoord. Inmiddels zit ik nog steeds met een 'schuld' van 1,30 bij iTunes...