tr
door truus43 Feb 27, 2015 om 10:35
Geldzaken & recht

DHL foryou echt niet meer

Ik verstuur al jaren mijn pakketjes met DHLforyou.
Leuke prijs € 4,00 bij afhalen servicepunt en € 5,50 thuisbezorgen. Wat schetst mijn verbazing dat het per 1 februari heel erg verhoogt is. € 1,00 voor servicepunt en maar liefst € 2,00 voor thuisbezorgen. Niet leuk meer dat is nog meer dan TNT, geen concurrentie dus ook meer. Mag dit zo maar?

1426 6 Rapporteer

who cares
door who cares - Feb 27, 2015 om 11:00
146 Antwoorden / 9 Vragen

Stap over naar Kiala , 4 euries , wel zelf ophalen duurt ongeveer 2 dagen en je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer het kan worden afgehaald

hutch
door hutch - Feb 27, 2015 om 11:07
4518 Antwoorden / 29 Vragen

[quote=truus43 schreef op vrijdag 27 feb 2015, 10:35]Mag dit zo maar?
Ja, dat mag..... Al vragen zij €50,-- per pakket.
Het is aan u of u daar dan nog langer klant blijft.

mahadma
door mahadma - Feb 27, 2015 om 11:19
11707 Antwoorden / 51 Vragen

Waarom zou het niet mogen? Dit is een kwestie van iets aanbieden, in dit geval een dienst, en u kunt kiezen of u er wel of niet gebruik van maakt. Als het in uw voordeel was geweest, had u dan ook geklaagd? Laat me raden, ehhh Nee.

me
door mein33 - Feb 27, 2015 om 12:47
5658 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=truus43 schreef op vrijdag 27 feb 2015, 10:35]I

Niet leuk meer dat is nog meer dan TNT, geen concurrentie dus ook meer.

@truus43,

Prijswijzigingen mogen altijd worden doorgevoerd en er is, zoals u zelf ook schrijft, nog wel degelijk sprake van concurrentie, TNT is nu goedkoper als DHL.
Aan u de keuze.

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2015 om 13:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....Mag dit zo maar?....
Ja.

re
door remy2015 - Feb 27, 2015 om 13:48
8 Antwoorden / 0 Vragen

De prijsverhoging is maar 0,25 voor thuisbezorgen, dus van 5,50 naar 5,75 met een, m.i., groot voordeel ; het pakket wordt nu de volgende werkdag al bezorgd (indien voor 16:00 afgegeven op het DHL service punt) Wordt nu zeker een flinke concurrent voor post.nl gelukkig wel! is mijn idee.

En nee ik werk niet voor DHL maar heb een kleine webshop waar ik veel pakjes voor verstuur, de prijsverhoging is dus uit eigen waarneming, niemand even zelf prijzen opgezocht bij DHL?

Ik lees al lang mee op dit forum maar dit was nu een goede aanleiding om me te registreren :)