Mv
door Mvwijk Nov 10, 2016 om 18:23
Geldzaken & recht

Door Fotoalbum.nl opgelicht

Ik heb bij Fotoalbum.nl 2 fotoboeken gemaakt en betaald € 106,85. Nu lijken ze met de noorderzon vertrokken. Telefonisch krijg je ze niet te pakken, alleen per mail en daar wordt niet op gereageerd. Er zijn al veel klachten van andere gedupeerden! niet ben ik mijn geld kwijt maar ook heb ik hard gewerkt aan 2 mooie albums. Kunnen jullie iets doen?

1346 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - Nov 10, 2016 om 18:32
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mvwijk ,

Lees hier eens de reactie van fotoalbum.nl , maar ondanks dat leveren ze niet , lees ook de reacties van de mensen , klik op de rode regels .

http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/10-10-2016/mediateam-10102016/

Neem eens contact op met het Juridisch Loket in uw gemeente ,

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact

Meld uw klacht ook bij consuwijzer , geef hier door dat Radar er een uitzending aan besteed heeft , wegens het niet leveren .

https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer

P
laats ook een klacht op opgeletopinternet.nl , klachtenkompas.nl , klacht.nl

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 10, 2016 om 18:36
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Nog eens proberen via een contactformulier?

  • Levering

    Moet ik thuis zijn voor de levering?

    Nee, dit is niet nodig. Producten van A4-formaat en kleiner passen door je brievenbus en worden als poststuk verzonden door de PostNL. Grotere producten worden met de pakketpost verzonden. Als je niet thuis bent, wordt je bestelling indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Je ontvangt een bericht in je brievenbus of je bestelling bij de buren is geleverd of dat ze de volgende dag terugkomen om het nogmaals te proberen.

http://www.fotoalbum.nl/contact

Li
door LindaK75 - Nov 11, 2016 om 10:28
2 Antwoorden / Vragen

Mailen heeft ook geen zin ik heb 5 weken geleden een boek besteld. Na meerdere pogingen heb ik nog steeds geen reactie ik ben bang dat ik die ook niet meer krijgt. Nu heb ik niet alleen geld uitgegeven voor iets dat ik niet krijg, maar ik had een super mooi fotoboek gemaakt waar ik echt heel veel tijd in gestoken heb. Ik ben nu overnieuw begonnen bij een andere partij, in het begin begreep ik iets niet en heb toen gebeld en ze hebben mij heel goed geholpen. Voor mij geen fotoalbum.nl meer, hopelijk krijg ik nog wel mijn geld terug en betaal ik daar mijn nieuwe boek bij fotofabriek van. Bizar toch dat dit uberhaupt kan/mag in NL, ik snap er niks vna!

hutch
door hutch - Nov 11, 2016 om 10:37
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Heeft u dit nummer al geprobeerd: 020-3204984.

Cookies
door Cookies - Nov 11, 2016 om 11:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ze hebben diverse vacatures en hebben voor sollicitanten een apart emailadres. Probeer die eens ikwilwerken@fotoalbum.nl

N.B. Ik zie bij de vacatures staan:
Je helpt mee aan een bedrijf dat future-proof als uitgangspunt ziet. Nou, als ze zo doorgaan, is het snel over en uit met hun shop.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 11, 2016 om 11:02
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Als u van mening bent dat u bent opgelicht doe dan aangifte bij de politie (naast het uitvoeren van de andere tips)

pl
door plyhut - Feb 2, 2017 om 13:53
1 Antwoorden / Vragen

Heb geen slechte ervaringen met ze, maar een fotoboek maken doe ik altijd bij Fotoboeken.nl. Die antwoorden direct bij vragen en de kwaliteit is prima. Hoop dat het goed komt.