co
door condor Jun 17, 2005 om 23:50
Geldzaken & recht

ECI VISA Club Card

Ik kreeg vandaag een telefoontje van de ECI met een aanbieding van een ECI VISA Club Card. Toen ik zei dat ik al een creditcard had was het antwoord: maar bij ons hoeft u er niet voor te betalen en de kaart is voorzien van fraudebestendige chiptechnologie en is daarmee de veiligste kaart in Nederland. Ze regelen zelfs de opzegging van mijn huidige creditcard! Heeft er iemand al ervaring met deze creditcard van de ECI en zo ja, bevalt het/zijn er voor- of nadelen als je hem met een andere card vergelijkt?

1607 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 20, 2005 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bankzaken regel je bij de bank en boeken of cd's koop je bij de eci.

Ze halen je binnen met mooie praatjes maar uiteindelijk bestaat gratis niet!

Ze willen je gewoon een abbonnement aansmeren

Dus niet doen!

ve
door verwijderd - Oct 20, 2005 om 22:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja de eci visa kaart is alleen het eerste jaar gratis daarna moet je er ook voor betalen en het rentepercentage is dan hoger als de huidige visakaart nu

ve
door verwijderd - Oct 20, 2005 om 23:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

vergeet niet, wanneer je het lidmaatschap opzegt van de eci vervalt ook het recht op de eci-visa card.

het is de zelfde soort constructie als van de anwb.

ook hier moesten mensen de creditcard inleveren toen deze overgingen naar route mobile.

ve
door verwijderd - Mar 20, 2006 om 19:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik mijn ECI Visacard nu bijna twee jaar en niet alleen voor clubaankopen, ook voor internetbestellingen bij de Kijkshop of Symantec en in Oostenrijk bij de kabelbaan in Kaprun. Ik heb voor de kaart nog niets hoeven te betalen en ja de rente is hoger dan bij de bank, maar in principe betaal ik alles in één keer af en dan kost het helemaal niets. Bioscoopkaartjes heb ik er al diverse keren mee gekocht in binnen- en buitenland (Antwerpen) Ik heb ook een Comfortcard (V&D) en daar is de rente nog veel hoger, maar ook daar geldt voor mij: geen geld op zak nodig, maar alles ineens betalen na ontvangst van het rekeningoverzicht (en dat kan wel vier weken later komen)

ve
door verwijderd - Mar 20, 2006 om 19:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

En bovendien;

Als je een keer vergeet om iets uit de gids te bestellen dan krijg je bijna altijd het z.g. "kroonboek".
Vaak walgelijk slechte boeken voor een idioot hoge prijs.

Vergeet ook niet die aangetekende brief met bericht van ontvangst naar ECI te sturen direct nadat u een lidmaatschap bent aangegaan voor 1 jaar!! En daarin vermelden dat u na dit jaar geen vervolg-lidmaatschap wil.

U wordt dan wel steeds met cadeau's overgehaald om opnieuw lid te worden.
Dat kunt u natuurlijk wel weer doen maar........ direct daarop weer die afmelding en in de volgende 4 kwartalen steeds  de door u gewenste  boek/plaat/speelgoed of anders het goedkoopste uit die catalogus kiezen om niet gekonfronteerd te worden met het "kroonboek".

Houdt u  zich aan deze regels dan kunt u veel gereedschap of andere gratis artikelen bij elkaar sprokkelen.

LET WEL OP!!

ECI GEEFT GEEN WAARSCHUWING BIJ TE LATE AFZEGGING MAAR SCHAKELD DIRECT EEN INCASSOBUREAU IN.

ve
door verwijderd - May 31, 2006 om 17:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze VISA Card wordt geregistreerd bij het BKR.Wanneer je dan vb een hypotheek wil afsluiten kan dit niet omdat je een schuld bij hun hebt ook al heb je de kaart nog nooit geactiveerd laat staan gebruikt.Deze ervaring heb ik pas gehad en heb dus ook de card meoten deactiveren om mijn hypotheek rond te kunnen krijgen.Hier kwam ik pas achter bij navraag bij BKR wat de schuld kon zijn.en dat voor een bedrag van € 12.50.

ve
door verwijderd - May 31, 2006 om 18:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze vraag is van 17 juni 2005. Dus Uw antwoord is waarschijnlijk telaat.