JG
door JGC Feb 29, 2020 om 23:06
Geldzaken & recht

Een zaak indienen

Ik wordt geadviseerd om een zaak in te dienen bij kassa, hoe doe ik dat?

952 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 29, 2020 om 23:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een zaak? Waarover? Gaat dat over het pensioengedoe?

Misschien dit?

https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/nabestaandenpensioen-heb-ik-er-recht-op-of-niet

diumenge
door diumenge - Feb 29, 2020 om 23:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Van wie komt dat advies?

tenormin
door tenormin Feb 29, 2020 om 23:56
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Van Kassa toch @diumenge?  ;-)

diumenge
door diumenge Mar 1, 2020 om 00:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Laten we gewoon het antwoord van de TS afwachten.

marita5
door marita5 Mar 1, 2020 om 00:12
11545 Antwoorden / 15 Vragen
diumenge
door diumenge Mar 1, 2020 om 00:43
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Aha, lekker duidelijk weer allemaal.

tijger1
door tijger1 Mar 1, 2020 om 09:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Was wel weer wonderlijk item. Heel zielig allemaal. En op het scherp van de snede zou er ineens een "foutje" gemaakt zijn wat dan niet aan de betrokken persoon bekend gemaakt wordt, maar aan een schoonzus? Heel apart en wat voor foutje dan wel?

mr
door mrmoto Mar 1, 2020 om 10:34
167 Antwoorden / 4 Vragen

Tijger1 , je hebt mensen die leven als god in Frankrijk en leven bij de dag en je hebt mensen die (zoals wij) zijn op hun toekomst voorbereid , maar u heeft gelijk het is alweer zo een huilie-huilie verhaal en als er dan iets gebeurd een ander voor hun karretje spannen!

tenormin
door tenormin - Feb 29, 2020 om 23:55
16859 Antwoorden / 108 Vragen

@JGC, heel onduidelijke vraag. Kan van alles betekenen. Maar zal waarschijnlijk over samenwonen en niet geregistreerd staan.
Bekijk nog een keer, nu via de link van @tijger1 en handel daar naar. Los van dat: ik kan me gewoon niet indenken dat, als je twintig jaar samenwoont, in het programma, kinderen hebt "de tijd ontbreekt" en "er niet over nadenkt" je relatie niet te laten registreren. Maar goed, zal wel aan mij liggen.

diumenge
door diumenge - Mar 1, 2020 om 00:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan deze nog maar een keer.

Zie dit: https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/nabestaandenpensioen-heb-ik-er-recht-op-of-niet

Heeft jouw overleden partner ook een pensioen opgebouwd? Had je geen samenlevingscontract, maar woonde je wél langdurig samen? En heb je daarover contact gehad met het pensioenfonds en denk je dat je toch recht hebt op het nabestaandenpensioen? Mail ons jouw verhaal via het e-mailadres kassa@bnnvara.nl onder vermelding van 'nabestaandenpensioen'.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 1, 2020 om 09:26
16887 Antwoorden / 202 Vragen

U doeklt mogelijk op het voorleggen van een probleem opdat men dat in Kassa kan behandelen. Het adres is kassa@bnnvara.nl en u zult dan in eerste instantie een reactie krijgen dat uw bericht is ontvangen en ook dat er veel vragen zijn en het dus enige tid kan duren eer u antwoord krijgt.

Als u aangeeft wat voor kwestie het betreft kunnen wij mogelijk al ook andere tips geven bij wie of waar u mogeliujk ook hulpadvies kunt krijgen bijv. een geschillencommissie of zelfs rechtspraak.

me
door mein33 - Mar 1, 2020 om 10:10
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@jgc,

Hele duidelijke vraag en klik daarvoor op contact, rechtsboven op deze pagina (naast het envelopje) of anders helemaal onderaan op deze pagina.

mr
door mrmoto - Mar 1, 2020 om 10:35
167 Antwoorden / 4 Vragen

[edit - redactie, bijdrage verwijderd]