mi
door mijntje38 Apr 14, 2012 om 01:30
Geldzaken & recht

ENECO en liander

Ik heb het gevoel dat ik opgelicht ben met netwerkbeheer en electra leverancier. IK woon nu iets meer dan jaar samen met mij partner. Eneco dreigde met afsluiting en liander ook. De oude bewooners hadden schulden voor vertrek woning verlaten Liander maakte fouten. Bewooners voor de oude bewooners die vertrokken kreeg een verhuis brief en kwam bij mij in januari 2011 nu heb ik dit zelfde weer mee gemaakt vroeg om betalingsregeling maar zij wilde dat we in de schuldcanering gingen Mijn partner heeft nootgedwongen alles betaalt van eneco en liander terwijl liander een verhuisbrief aan ons ook weer heeft gestuurt de bewoners van 79 en 80 jaar die ik heb geholpen in 2011 woonde 3 jaar geleden hier en heeft mij ook gewaarschuuwt dat iets niet kopt met de mensen van de woningruil die haden problemen. wat zou ik kunnen doen om geld terug te vorderen zoals aansluitkosten en ongeoorlooft rekening innen op facaturen ik heb diverse aangetekende brieven verstuurt niks heeft geholpen op regeling treffen en zitten nu in de schulde door eneco en UWV en Belasting onrechtvaardig Kan ik als wajonger ook een advokaat krijgen als mijn partner perjaar boven de 34000 verdient ongeveer wat kan ik doen en hoe ?

1001 3 Rapporteer

rm
door rma070 - Apr 14, 2012 om 05:05
52 Antwoorden / 1 Vragen

kan je je verhaal wat duidelijker neer zetten, ik begrijp er geen snars van ....

nz
door nzhippo - Apr 14, 2012 om 09:51
27 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik het goed begrijp waren er zowel bij Eneco als bij Liander onbetaalde rekeningen doordat vorige bewoners niet betaald hebben?
Daar zijn jullie niet aansprakelijk voor, met een uittreksel van de gemeentelijke basisadministratie kun je aantonen hoe lang jullie op dat adres wonen.
Je hebt toch niet de schulden van een ander te betalen?
Wat het UWV en de belasting ermee te maken hebben, snap ik niet, dat moet je iets beter uitleggen.
Bel een rechtswinkel in je omgeving en vraag of je recht hebt op een prodeo-advocaat, zo niet, hoe jullie het dan het beste kunnen aanpakken.

mahadma
door mahadma - Apr 14, 2012 om 10:22
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Probeer uw verhaal eens rustig en begrijpbaar dit weekend op papier te zetten en ga er eens mee met kopieën van brieven en betalingsbewijzen van u en maak een afspraak met uw Juridisch Loket in de buurt. Met uw brieven, betalingen en (begrijpbaar) verhaal kunnen zij u zeker op weg helpen.