sh
door sh222487 Jun 28, 2004 om 13:04
Geldzaken & recht

Eurotv

wij hebben bij eurotv een smokeaway pakket besteld.

de levering liet nog al lang op zich wachten.

na enige tijd kregen wij een brief dat de levering nog langer zou duren.inmiddels was ik al gestopt met roken en heb het pakket ongeopend retour gezonden.

eurotv heeft een brief gestuurt dat ik niet aan de voorwaarden had voldaan omdat ik geen garantieformulier had ingevuld.na heelveel telefoontjes en heel veel beloften heb ik mijn geld nog steeds niet terug.

Toen heb ik de consumentenbond gebeld en deze hebben mij geadviseert om een aangetekende brief te versturen om mij te beroepen op de wet koop op afstand en mij onmiddelijk het verschuldigde terug te betalen.

Ik krijg geen enkele reactie van eurotv

Wat kan ik nu nog doen?

603 1 Rapporteer

ymca_1
door ymca_1 - Jun 28, 2004 om 19:21
63 Antwoorden / 0 Vragen

Op het moment dat je na het versturen van de aangetekende brief geen reactie krijgt, en dus ook geen geld terug, dan zit er behalve de mogelijkheid van een consumentenprogramma dat aandacht geeft niets anders op dan het voor de rechter uit te spelen.

Helaas kost dit wel geld en is het vaak niet de moeite waard om het te beginnen. Vind je het een principe kwestie, dan raad ik je aan om het uit te spelen. Op het moment dat je wint, kan je aan de rechter vragen om de gemaakte kosten door de tegenpartij terug te vragen.

Succes!