he
door helgadoll Jun 1, 2004 om 12:49
Geldzaken & recht

Eurotv

enige tijd geleden heb ik bij eurotv de velform body contour wrap besteld en afgerekend met een eenmalige machtiging nu is het meer dan 2 maanden geleden en tot op heden heb ik dus nog steeds niets ontvangen van eurotv. Ik heb hun een paar keer telefonisch benaderd om te achterhalen waar mijn bestelling blijf, ik kan bellen wat ik wil met dat betaald telefoonnummer en steeds krijg ik te horen dat ik teruggebeld word. Daarnaast heb ik mijn bank gevraagd dat geld terug te vorderen omdat ik niks ontvangen heb, de bank kon mij niet helpen omdat er een blokkade is om dat geld terug te vorderen. Wat zou ik hieraan kunnen doen om of mijn bestelling te krijgen of mijn geld. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren wat te doen.Bedankt alvast

672 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Jun 1, 2004 om 17:39
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

U kunt het bedrag gedurende 30 dagen na de overboeking terug laten boeken door uw bank, daarna niet meer.


Mijn advies:


Indien u het postadres van EuroTV hebt, dan kunt u een aangetekend schrijven sturen naar EuroTV waarin u hen in gebreke stelt vanwege het niet leveren van datgeen waar u voor betaald heeft. Geef aan dat u geen interesse meer heeft voor het produkt en verlang van EuroTV dat zij het totaalbedrag inclusief rente binnen 10 werkdagen op uw rekening terugstorten. Doen zij dit niet, dan kunt u via de rechter proberen uw geld terug te vorderen. (De hoogte van het bedrag staat mogelijk niet op tegen de kosten hiervan, hoewel u de kosten als schade kunt opvoeren bij de rechter)


Mogelijk zijn er meer 'klanten' van EuroTV die zo behandeld zijn. Probeer daar achter te komen en maak samen een vuist. Het drukt ook de kosten


DaMaster

fl
door flippo - Jun 2, 2004 om 20:19
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

geachte,


Er van uit gaande dat je, EUROTV een eenmalige machtiging hebt gegeven voor het afschrijven van het bedrag hoorende bij je bestelling, kun je terug vorderen vergeten, het betreft hier een bankcode die je niet terug kunt vorderen in tegen stelling met een maandelijkse incasso,  daar kan het nog 30 dagen.


Bij o.a. VARA Prog:KASSA-Tros RADAR en de consumentenbond liggen meerderre klachten over EURO TV. Stel hun op de hoogte.


Suk-6.


Groetjes,


Flippo


 


 


 


 

user123
door user123 - Jun 6, 2004 om 23:25
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

Euro-TV heeft een zogenaamde incassoovereenkomst gesloten met de bank/Interpay. De voorwaarden zijn nog niet zolang aangepast om fraude met machtigingen te kunnen aanpakken. Neem contact op met Interpay en dien een klacht in wegens oplichting.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer