ad
door adriaan_1 Sep 3, 2005 om 21:16
Geldzaken & recht

Extra trekking en verhoging postcodeloterij

In augustus is zonder mijn toestemming  E 8,25 van mijn rekening afgeschreven voor een extra trekking in september door de postcodeloterij.


Nu, bij de normale maandelijkse afschrijving voor september, blijkt dat er ineens een verhoging is van een lot van E 0,50 ( 8,25 i.p.v. 7,75).


Wat vinden andere postcodeloterij-leden hiervan?


 

680 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ed
door eddie02 - Sep 3, 2005 om 21:47
10 Antwoorden / 44 Vragen
0

Iedere instantie in Nederland is ons aan t uitzuigen, dus


denkt de postcodeloterij, kennen wij ook. Het denken dat een


prijs op jou postcode zal kunnen vallen is pure psychologische chantage, je wilt immers straks niet met lege handen staaan als iedereen in de straat iets wint?


Kunnen we hier wel iets tegen doen? Je hoort er verder niemand over waarom laat iedereen zich toch zo naaien?


 


edward


 

an
door andrea - Sep 9, 2005 om 11:15
21 Antwoorden / 5 Vragen
0

Het was mij ook opgevallen, maar dacht dat ik een mailing erover heb gemist, want maak niet eens alles open van de postcodeloterij. Was er ook verbaasd en boos over. Heb nu net ook een vraag over de BMW actie geplaatst.


Kan kassa hier niet iets aan doen?


 

kn
door knikker - Sep 30, 2005 om 12:31
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb de zelfde ervaring en vind het een schandalige gang van zaken


Heb het volgende mailtje gestuur maar je krijgt dan een automatisch gegenereerd nietszeggend standaard-mailtje terug.


E-Mail:


 


Ls,


Bij het controleren van mijn bankafschriften constateerde ik tot mijn verbazing  dat op 8 augustus 2005 door u geld is afgeschreven voor een extra trekking met mijn drie loten.


In de maand april 2004 is mij hetzelfde overkomen.


Ik heb daar nooit mondelinge of schriftelijke toestemming voor gegeven en ben niet gelukkig met deze ongeoorloofde gang van zaken.


Gelieve mij te berichten op welke beschaafde wijze u  deze zaak van plan bent af te wikkelen.


Kom aub niet met een uitleg als zou ik zelf hebben moeten bellen of iets dergelijks om van deelname af te zien;  ik ben dat n.l  NIET wettelijk verplicht en u kunt op geen enkele manier waar maken dat uw manier van handelen rechtsgeldig is.


Hoogachtend,


M.J.H.C.van Engelenburg

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer