ge
door gebakje Mar 15, 2006 om 18:20
Geldzaken & recht

Fortis Bak en Storten Munt Geld

De Fortis Bank heeft sinds een poosje de nieuwe "Direct Service" benadering, echter ben ik van mening dat (een voor mij) belangrijk service deel is verdwenen. Het storten van klein geld (o.w. Muntgeld) gaat sinds kort niet meer in het bijzijn van de klant en maar 1x per week op de Maandag ochtend als de bank gesloten is.


Hier door weet ik niet wat er in mijn spaarpot zit, waar overigens alleen de bank een sleutel van heeft dus ik kan het niet thuis tellen.


Maar buitendat; je krijgt nu geen "bewijs van storting", en de klant kan dus niet controleren of het gestorte bedrag juist is.


Buiten dat deze nieuwe benadering practische lastig is tevens het "spaarplezier" hier mee bedorven.


Na enige correspondentie met Fortis Bank op dit onderwerp was de reactie "als het je niet bevalt ga je toch naar een andere bank", dus ik denk dat Fortis zoveel klanten heeft dat ze er wel een "paar" kan missen.


Overigens dien ik wel te vermelden dat de "klachten telefoon" die netjes berijkbaar was het probleem begreep en het geheel met de klacht eens was, en tevens een aantal oplossing voordroeg die ik in de correspondentie ook het genoemd.


Zijn er meer mensen die deze "nieuwe service" ook vervelend vinden zoja, dan kunnen we misschien met meer personen een "klacht" in dienen??


Graag verneem ik van jullie...

381 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2006 om 11:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Gebakje


Geen ervaringen mee, maar wel een idee:


Thuis gaan sparen en met het spaarvarken naar de Rabobank. Daar hebben ze een telmachine waar u uw geld in kunt stoppen, waarna het automatisch bijgeschreven wordt op uw rekening. Zo blijft de lol van het sparen behouden en kunt u tevens thuis tellen.


Groet, Cannacampo

ve
door verwijderd - Mar 18, 2006 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Daar zou ik normaliter ook aan gedacht hebben, ware het niet dat ik al ruim 24 jaar (vanaf mijngeborte) een spaarpot heb (waar alleen de bank een sleutel van heeft) en min of meer emotioneel gehecht ben aan deze rekening.


Maar u heeft gelijk, maar het blijft wel een vreemd iets. (Overigens doe ik andere bank zaken wel bij een andere bank).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

q.
q.zonneveld - Jul 1, 2024 om 12:48
Elektronica & tv

Hoe zit het met terugleverkosten voor zonnenpanelen als de teruglevering regelmatig wordt geblokkeerd door overbelasting van het net?

Mijn omvormer valt regelmatig uit door overbelasting op het net. Dat scheelt wel 30% t.o.v. de situatie bij mijn vriendin die elders woonachtig is.(zonnenpanelen en installatie zijn identiek). De terugleverkosten zijn bij mij echter veel hoger dan bij haar , terwijl de opbrengst bij haar ruim 20% hoger is dan bij mij, omdat haar dak zuid-west is en bij mij zuid-oost.
, Lees meer

He

Heeft iemand ervaring met een aanvraag gehandicaptenparkeerkaart bij Argonaut?

Heb op 27 mei j.l. een aanvraag ingediendt voor een gehandicaptenparkeerkaart. Tot op op heden geen enkele reactie van Argonaut. Er over gebeld, maar je wordt er niets wijzer van.

Met vriendelijke groet

Herman van der Poort Lees meer

Lo
Lodep - Jul 1, 2024 om 14:07
Huishouden & energie

Airco unit defect binnen garantie periode, onderdelen levering duurt lang

Bijna twee jaar geleden heb ik een airco set gekocht. Recentelijk is gebleken dat de buiten unit defect is. Deze heb ik terug gebracht naar waar ik heb gekocht heb, waar na twee weken de bevestiging kwam dat deze inderdaad twee defecte printplaten en een defecte compressor pomp had.
Toen kwam het slechte nieuws; de onderdelen bleken (erg) lange levertijd te hebben, weken tot waarschijnlijk m ... Lees meer