ja
door janhrl Oct 20, 2015 om 13:19
Geldzaken & recht

Geen geld terug van het Algemeen Dagblad

Het AD niet ontvangen? Voorheen werd de krant nabezorgd. Sinds enige tijd doet het AD dat niet meer. In plaats daarvan krijg je via een bandje te horen, dat op het abonnementsgeld 1 dag in mindering wordt gebracht vanwege de niet ontvangen krant. het bandje geeft niet aan in welk jaar de restitutie plaatsvindt. De afgelopen maanden heb ik al minimaal 5 keer gebeld met het bericht, dat ik het AD niet of veel te laat ontvangen had. Tot op heden is er echter nog niets gekrediteerd. Wie heeft dezelfde ervaringen met het AD, Trouw of de Volksrant?

946 2 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Oct 20, 2015 om 13:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er wordt ook niets gecrediteerd, je abonnement blijft o.a. langer door lopen. Dus 5x in 1 abonnementsjaar de krant niet gekregen, loopt je abo 5 dagen langer door. Geen enkele krant wordt nog nabezorgd.

Van AD.nl:

Wat doen wij met uw bezorgklacht?

Uw bezorgklacht geven wij direct door aan de distributeur van de krant, die de bezorger uit uw wijk attendeert op juiste bezorging op uw adres.

Wat bieden wij u vanwege uw bezorgklacht?

Na het doorgeven van een bezorgklacht krijgt u van ons toegang tot de digitale versie van het AD. Zo hoeft u nooit het nieuws van het AD te missen. Daarnaast ontvangt u een extra krant aan het eind van de huidige betaalperiode. U betaalt dus alleen de kranten die u geleverd heeft gekregen.

redfloor
door redfloor - Oct 20, 2015 om 13:33
166 Antwoorden / 21 Vragen

Inderdaad, bij de VK krijg ik de krant ook een dag langer. Ideaal, omdat ik later op de dag geen tijd meer heb voor de krant, dus nabezorgen geen optie is.