bo
door bouwvakker Jan 19, 2007 om 15:15
Geldzaken & recht

Giro bankpas

Als je zo als wij 2 nieuwe basis passen moet nemen

dan kan je het beste AL JE GELD DAT ER MAANDELIJKS OVER BLIJFT OP DE LOPENDE REKENING ER DIRECT AFHALEN.,
EN HET BIJ EEN ANDERE BANK OP EEN REKENING ZETTEN . DAAR KRIJG JE NOG EEN BEETJE RENTE VAN JE GELD , EN BIJ DE POSTBANK bij een lopende rekening niet

Dus Je GELD ER AFHALEN . dan steken ze ook niet de rente in der zak

352 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 15:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

?? Snap het niet helemaal........is dit een reactie op een gestelde vraag ? Welke als ik vragen mag ?  Groetjes,

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goed de postbank stopt met de gratis pas jammer, maar om meteen voor die paar euro`s de rekening op te zeggen dat is vragen om problemen met veranderen van automatische afschrijvingen en dergelijke. het is een utopie om te denken dat andere banken een gratis pas aanbieden.

Ronny.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij welke bank krijg dan wel rente op een rekeningcourant.????????

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is toch makelijkzat.

Als je geen geld terug krijgt, haal je al je geld toch van de rekening af , dan kunnen ze je geld toch niet uit lenen tegen 6a7 %

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zeg toch niet dat je de rekening op moet zeggen.

maar het geld dat er eventuel op blijft staan er van te voren al af halen

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 15:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

u werkt bij de postbank

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ bouwvakker ik ben 62 en zit helaas in de wao toen ik nog kon werken was ik cultureelwerker.En niet in dienst van de pb.

Maar mijn vraag blijft welke bank geeft rente op een lopende rekening.

Ik heb 2 pb rekeningen en een cvb rekening.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat ik bergrijp wat er bedoeld wordt de dagen dat er geld op de rekening staat ontvangt de bank rente. ?

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

-----AL JE GELD DAT ER MAANDELIJKS OVER BLIJFT OP DE LOPENDE REKENING ER DIRECT AFHALEN--------

Volgens mij blijft er tegenwoordig bij niemand geld over ;-(

Voor die E 2,- die er misschien nog eens overblijft ga ik ook niet moeilijk doen...... ;-(

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

maar weten de lezers van deze site dat het merk postbank ter discusie staat bij moedermaatschapij ing . nu is de vraag wat doen zij met de bankpas kosten.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat noem ik nu spijkers op laag water zoeken. Voorbeeld de postzegel is van 39 naar 44 cent gegaan en waarom TPG werdt TNT. Zo lust ik er nog wel één.

Ronny.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

-Als je geen geld terug krijgt, haal je al je geld toch van de rekening af , dan kunnen ze je geld toch niet uit lenen tegen 6a7 %

Denk niet dat ze de paar euro`s van je lopende rekening uitlenen, dat doen ze wel van je spaarcenten............

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 17:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ wagenaar

Het antwoord = gewoon passen vervangen!

ve
door verwijderd - Jan 19, 2007 om 21:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Naar het forum hiermee....en ik wil dan ook verzoeken om onder geen beding hier nog verder te reageren. Door niemand niet!!

Groet Richard