hu
door hunter53 Jul 18, 2019 om 14:04
Geldzaken & recht

Goedkoper.nl

Op 21 mei gordijnen besteld bij goedkoper.nl,op 24 Juni te horen dat zij niet geleverd kunnen worden waarbij het geld 80,70euro terug was gestort, echter tot nu toe geen geld ontvangen.Incassobureau ingeschakeld en die geven aan dat zij weigeren te betalen met onbekende reden.welke stappen kan ik nog nemen en zijn er meer gedupeerde zodat wij gezamenlijk een dagvaarding aan hun kunnen sturen waarbij 100% zeker zal zijn dat goedkoper.nl alle rechterlijke kosten zal moeten vergoeden. Gedupeerde kunnen mij mailen.

8319 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 18, 2019 om 14:09
7247 Antwoorden / 3 Vragen
0
aurora1
door aurora1 - Jul 18, 2019 om 14:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Kijk eens op Klacht.nl en Klachtenkompas en tik de naam van dat bedrijf in. 
Voor oproepen bent u hier verkeerd. 
Jammer dat u niet vooraf controle heeft uitgeoefend. 
Hoe u zich een gezamenlijke rechtszaak over allerlei verschillende zaken met verschillende klanten voorstelt is me een raadsel.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 18, 2019 om 14:53
16888 Antwoorden / 202 Vragen
1

Goedkoper.nl lijkt dus duurkoper.nl te zijn geworden.
En een procedure aanspannen tegen deze webshop zal u nog duurder uitkomen. Heeft u al nagegaan in het insolventieregister of er mogelijk sprake is van een faillissement. Voor zover ik op de naam kan nagaan niet maar ik ken het KvK nummer niet.

https://www.rechtspraak.nl/Registers/Paginas/Insolventieregister.aspx

Ps. en een incassobureau voor een bedrag ad. € 70,00 ingeschakeld? Zal men daar dan veel moeite doen?


justmeagain
door justmeagain Mar 5, 2020 om 23:40
623 Antwoorden / 8 Vragen

Was €80,70 maakt misschien net het verschil :-)

bu
door burgos - Jul 19, 2019 om 12:50
96 Antwoorden / 7 Vragen
0

Ze kunnen niet eens terug betalen,u denkt de de advokaat kosten wel betaald worden.?
Zie het maar als een misser,is voordeligst.

mo
door mof - Jul 19, 2019 om 13:08
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

U kunt geen dagvaarding sturen, dat doet de rechtbank. Diebepaalt uiteindelijk ook wie de gerechtelijke kosten betaalt. 100% zekerheid heeft u nooit. Dat hangt af van uw argumenten en die van het bedrijf.

bo
door bornsol - Jul 19, 2019 om 13:47
133 Antwoorden / 35 Vragen
1

GA gewoon naar de winkel kan je zien en voelen wat je koopt,en geen GEZEIK bij ruilen of geld terug

ma
door marleenvanh Jul 19, 2019 om 22:30
453 Antwoorden / 1 Vragen

Of koop via een gerenomeerde webwinkel. Dit soort 'geweldige' sites zijn wel vaker gewoon OPLICHTERS..... In elk geval wanneer u toch nog eens iets wilt bestellen bij een vrij onbekende webwinkel dan VOORAF reviews en andere info zoeken. Zie het als leergeld. 

Fl
door Fluoxetinus - Nov 5, 2019 om 19:38
1 Antwoorden / Vragen
0

Op 31 augustus een laptop besteld voor bijna 600 euro. Op 6 september wegens 'niet op voorraad' de bestelling geannuleerd en een creditnota ontvangen. Sindsdien met smoesjes en onzin tevergeefs op gels terug gewacht. Aangifte gedaan en diverse consumentenbeschermers ingeschakeld, allen een wassen neus. Het is nu 5 november; ik wil graag weten wat bij U de ontwikkelingen zijn, goedkoper.nl kan blijkbaar ongestoord de zaak belazeren en ook blijven adverteren

Martin

ne
door neodutchio Nov 5, 2019 om 19:53
5186 Antwoorden / 12 Vragen

Waarom niet vooraf kijken waar u gaat bestellen? En van welk strafbaar feit hebt u aangifte gedaan?

Als u uw €600,- terug wil hebben zal u of een incassobureau moeten inschakelen, of een rechtszaak moeten starten.

panter22
door panter22 Nov 6, 2019 om 08:30
6599 Antwoorden / Vragen

@Wat hebben de diverse consumentenbeschermers jou geadviseerd?

Be
door Ben Segers - Dec 4, 2019 om 14:24
2 Antwoorden / Vragen
0

Kan u mij laten  wat u nog heeft kunnen doen? ik ben ook gedupeerde en zou graag stappen ondernemen! U kan mij een mail sturen op segers.ben@mail.com 
Ik heb hen gemaild, gebeld maar ze reageren gewoon niet meer of liegen vlakaf

pa
door patrizio - Mar 5, 2020 om 12:32
1 Antwoorden / Vragen
0

Nog steeds geen levering ondanks toezegging daartoe en dat er al betaald is. Klantenservice verdient die naam niet vanwege extreem lange wachttijden. Denkelijk zijn het oplichters. Kunt u laten weten wat er uit uw actie is voortgevloeid? Hebt u nog contact gehad met het bedrijf? Waar is hun vestiging? 

hutch
door hutch Mar 5, 2020 om 17:16
4517 Antwoorden / 29 Vragen

"Waar is hun vestiging?" Staat gewoon bij hun voorwaarden, dat iedereen hopelijk wel leest.......

Vestigingsadres: 
Hellingweg 98d
2583WH Den Haag

Telefoonnummer: 020-2443612

Bereikbaarheid:
Van maandag t/m vrijdag vanaf 10:00 uur tot 17:30 uur

E-mailadres: klantenservice@goedkoper.nl

KvK-nummer: 60326875
Btw-nummer: NL 8538.59.656.B01

Donuts
door Donuts Mar 6, 2020 om 03:09
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Onder contact staat Haverstraat 31, 2153GB Nieuw-Vennep (dealdonkey.com). Dat klopt ook beter met het 020 nr, want Den Haag is 070.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 6, 2020 om 12:26
16888 Antwoorden / 202 Vragen
0

Hallo@JUSTMEAGAIN:  Was u nog niet wakker? Zie de datum van de vraag: DOOR HUNTER53 18 JUL. 2019 OM 14:04 GELDZAKEN & RECHT Goedkoper.nl  18 juli 2019

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer