ck
door ckup Apr 8, 2009 om 14:53
Geldzaken & recht

Heeft iemand eenig idee waar die mensen wonen dan kan ik er heen???

Mijn zoon heeft voor zijn vriendin uggs besteld bij trendylaarzen, dat heeft bij 11-03-09 gedaan. Ja en we zitten nu nog steeds te wachten op die uggs. Betaald en wel maar geen reactie op e-mailtjes heb van middag een aangetekende brief gestuurd, dus ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren.

803 14 Rapporteer

varabas
door varabas - Apr 8, 2009 om 15:11
450 Antwoorden / 35 Vragen

Ben ook benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.

Bassie (altijd meelevend)

birdies
door birdies - Apr 8, 2009 om 17:44
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Hier 21 pagina's leesvoer over trendylaarzen:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=68411

kenwel2
door kenwel2 - Apr 8, 2009 om 17:52
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@birdies: Ziet er lekker hoopvol uit voor vraagstelster.....

Gr. Henri

ck
door ckup - Apr 28, 2009 om 14:27
3 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor het doorgeven van het telefoon nr. ,het word vervolgt ik heb hem aan de telefoon gesproken.

grtjes

du
door duvelke - May 8, 2009 om 13:56
8 Antwoorden / 2 Vragen

Als je via internetbankieren hebt betaald kun je proberen om het geld te storneren, dwz dat je de bank laat proberen het geld terug te halen. Hier is wel een bepaalde termijn aan verbonden. In het overzicht bij internetbankieren 9 als je in bent gelogd ) staat geld storneren tussen.

In ieder geval succes

th
door thesandman - May 8, 2009 om 14:08
73 Antwoorden / 0 Vragen

En weer een opmerking die niet klopt mbt betalen via telebankieren. U kan er ook niets aan doen, maar zovaak deze opmerking gezien. En die opmerking is dus FOUT.

Geld door uzelf overgeschrevem, dus zelf, eigenhandig opdracht gegeven kan NOOIT worden teruggehaald!!!

ck
door ckup - May 8, 2009 om 19:01
3 Antwoorden / 1 Vragen

mobiele tel. klopt niet meer

me
door menneke - May 8, 2009 om 19:50
77 Antwoorden / 24 Vragen

@duvelke en @sandman,

In principe heeft de laatste gelijk. Het storneren van geld geldt alleen voor automatische incasso`s met uitzondering van - jawel - loterijen.

Toch advieseer ik TS het bij de bank te proberen; het is natuurlijk al wel een poosje geleden dat u dat geld heeft overgemaakt. Maar als u duidelijk kunt maken dat u ws bent opgelicht, maak je wellicht een klein kansje.

Veel sterkte en succces ermee! Eigenlijk nu u de volledige gegevens heeft, zou u proces verbaal kunnen laten opmaken bij de politie en dit daarna melden aan degenen die u geld verschduldigd zijn. Wie weet hoe hard ze dan draven, want een politieblad wil natuurlijk niemand......... Menneke

varabas
door varabas - May 29, 2009 om 09:41
450 Antwoorden / 35 Vragen

Heb ondertussen niet stil gezeten en vond het volgende. Of het klopt weet ik niet maar probeer.

[edit redactie]

Bassie (Houdt niet van uggs)

wh
door whisperer - May 29, 2009 om 09:41
1 Antwoorden / 0 Vragen

[edit redactie]

sm
door smeerkees - May 29, 2009 om 09:41
1 Antwoorden / 0 Vragen

[edit redactie]

drevil
door drevil - May 29, 2009 om 10:56
224 Antwoorden / 14 Vragen

Op de website van trendy laarzen staat een onderdeel met nieuws. Hier staat ook een link naar een document van de voorzieningsrechter die ergens een uitspraak over heeft gedaan. In dit document staan de volledige naam en adres van de eigenaar van trendylaarzen.nl

Directe link naar dit document (even knippen en plakken)
http://www.trendylaarzen.nl/shop/files/images/200903091143099921.pdf

kenwel2
door kenwel2 - May 30, 2009 om 17:46
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@drevil, ik heb e.e.a gelzen: Komt er op ner, dat trendylaarzen gewoon alles heeft gewonnen. 2dehands.nl maakt geen schijn  van kans, en wordt met de grond gelijk gemaakt, ook al zijn er velen de dupe van trendylarzen: Alle moeite is voor niets geweest....

Geen topic meer mogelijk dus, bij 2dehands.nl, betreffende dit onderwerp. (voor zeker een half jaar, na dagtekening 19 Maart jl.)

Eigenlijk een balmage en schande, zekr voor wat betreft het recht op vrije meningsuiting, zelf vindt ik het belachelijk, maar ja, wie ben ik?

Gr, en bedankt voor deze wel zeer bruikbare info, prima gedaan van u!

Gr. Henri (ik kan niet tegen onrecht, sorry..want, zeg nu eerlijk, dit is toch  typisch zo'n voorbeeld daarvan..)

En de gedupeerden? Ach die moeten alles maar slikken...belachelijk!

uggly!

me
door merellammers - Sep 25, 2009 om 11:22
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb ze laatst gemaild en ik kreeg een dag later antwoord. ik vroeg alleen of ik wat kon bestellen, maar dat was niet meer mogelijk ofzo.