sw
door sweetnala Feb 7, 2006 om 16:51
Geldzaken & recht

HELP zester/sanoma liegt

Hallo,


Wie kan mij alsjeblieft helpen, ik heb in nov. mijn abon telefonisch opgezegd bij zester. Kreeg te horen dat het in orde was. Ik kreeg toen ineens mijn tijdschrift helemaal niet meer, was een fout van zester, per direct stopgezet ipv per eind jan. Zie ik vandaag mijn afschrift is er geld afgeschreven voor het abon, wat direct is terug geboekt. Ik belde zester, werd erg onvriendelijk geholpen, en kreeg de mededeling je MOET betalen, wij hebben geen opzegging ontvangen. ik zeg van maar er is opgezegd, volgens hun moet ik betalen en anders komt er een deurwaarder, ik ben van plan om voor de kantorrechter de zaak te laten voorkomen op hun kosten. wie kan mij meer informatie geven over hoe is zester op de punten kan wijzen dat hun feit zijn,en kan ik nu het beste handelen? alvast heel erg bedankt.

602 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

rooijm
door rooijm - Feb 7, 2006 om 17:06
62 Antwoorden / 6 Vragen
0

Daarom wordt er altijd gevraagd en/of geadviseerd om schriftelijk, per aangetekende post op te zeggen.


Nu is het uw woord tegen die van Zester.


Wat u nog kunt proberen is alsnog een aangetekende brief te sturen met het bovenstaande verhaal, wellicht reageert men coulant en heeft u mazzel.


Succes,
Maaike

sw
door sweetnala - Feb 7, 2006 om 17:10
3 Antwoorden / 2 Vragen
0

het punt is dat ik zelf voor zester heb gewerkt, en dat bij hun eigenlijk niets meer schriftelijk gaat maar alles via de telefoon, er is zelfs een apart opzeg menu in het telefoonnummer, en een verkooptruc om mensen iets aan te smeren, met om het makkelijker te maken kan u per telefoon opzeggen, het is maar een rare organisatie, maar bedankt voor het antwoord

scroogy
door scroogy - Feb 7, 2006 om 19:27
367 Antwoorden / 20 Vragen
0

U kunt niet bewijzen dat u telefonisch heeft opgezegd.


Zoals het eerste antwoord al aangeeft, uw woord tegen dat van Zester.Zonder bewijzen delft u het onderspit bij de kantonrechter en betaald u ook de kosten van zester.


Helaas, u moet betalen tenzij zester uit coulance de overeenkomst wil ontbinden. Daar zult u vriendelijk om moeten vragen.


succes

pb
door pbierman - Feb 21, 2006 om 14:48
31 Antwoorden / 6 Vragen
0

De quote


het punt is dat ik zelf voor zester heb gewerkt, en dat bij hun eigenlijk niets meer schriftelijk gaat maar alles via de telefoon, er is zelfs een apart opzeg menu in het telefoonnummer, en een verkooptruc om mensen iets aan te smeren, met om het makkelijker te maken kan u per telefoon opzeggen, het is maar een rare organisatie, maar bedankt voor het antwoord


einde quote


Zij hoeft dus niet te betalen!! Maar voor een kantorechter zou ik het niet laten komen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer