ja
door jackvandeberg Mar 22, 2018 om 14:00
Geldzaken & recht

Hoe betrouwbaar is Cortdaed?

Ik ben op zoek naar een betrouwbaar bedrijf voor schuldhulp verlening. Nu kwam ik het bedrijf 112schuldhulp.nl tegen, welke diverse domeinnamen heeft (112Schuldhulp.nl, Geldlenenaanfamilie.nl, Energie-afgesloten.help, Loonbeslag.help, Huisuitzetting.help, Energie-zonder-borg.nl, Cornerstoneadvies.nl) maar ook de eerder genoemde website cortdaed.nl.

Zijn de mensen [edit redactie: persoonsgegevens], alsmede hun business te vertrouwen?

5034 10 Rapporteer

ju
door juliomariner - Mar 22, 2018 om 14:05
1327 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ken ze niet maar met zulke namen van websites krijg ik altijd een beetje gekriebel in de onderbuik en vertrouw ik het niet.
Een goed en serieus  bedrijf heeft volgens mij aan 1 website genoeg.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 22, 2018 om 14:11
7188 Antwoorden / 3 Vragen
tenormin
door tenormin - Mar 22, 2018 om 14:12
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ga naar de Gemeente voor schuldhulp verwijzing, (of Nibud) er zit enorm veel kaf onder het koren. Zou het niet vertrouwen, met al die domeinnamen. Zeker niet blindelings op Google de eerste de beste aanbieder zoeken, meestal advertenties.

marita5
door marita5 - Mar 22, 2018 om 14:16
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JackVanDeBerg ,

Zijn de mensen [edit redactie: persoonsgegevens] alsmede hun business te vertrouwen?

Nee.

Het verbaasd mij dat u deze vraag hier stelt .
Als zij al niet de huur betalen van uw bedrijfspand zegt dit toch genoeg , dan zijn ze niet te vertrouwen .
U heeft deze klacht vandaag geplaatst op klacht.nl , klik op de rode regels .

https://www.klacht.nl/cortdaed/klacht/niet-nakomen-van-afspraken-100/

Al deze bedrijven vallen onder cortdaed.nl , heeft u de tarieven al eens bekeken , duur liefhebberij .

https://cortdaed.nl/tarieven/

ja
door jackvandeberg Mar 22, 2018 om 14:42
Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddels is er een betalingsafspraak en komen ze deze afspraak keurig na.

marita5
door marita5 Mar 22, 2018 om 14:44
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Waarom plaatst u dan een klacht op klacht.nl ? Is dan snel geregeld in 50 min , Ik zie nu dat u deze klacht op klacht.nl weer verwijderd heeft .

edrick3
door edrick3 - Mar 22, 2018 om 14:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen
tijger1
door tijger1 - Mar 22, 2018 om 14:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U moet wel compleet mal zijn volgens mij. U hebt al maanden geen huur ontvangen en nou wilt u diezelfde club inschakelen om uit de schulden te komen?

En dan vraagt u nog of ze te vertrouwen zijn?

marita5
door marita5 Mar 22, 2018 om 14:38
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Lijkt mij meer een excuus , om meer te weten te komen over deze mensen .

tijger1
door tijger1 Mar 22, 2018 om 14:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, dat weet hij dan nu. :-))

marita5
door marita5 - Mar 22, 2018 om 14:49
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@JackVanDeBerg ,

U verwijderd de klacht op klacht.nl , terwijl Robin van klacht.nl deze klacht 3 min geleden heeft doorgestuurd naar Cortdaed .
Dus uw vraag hier is onzin , u weet wel degelijk met wie u te maken heeft .

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:JDlovv13FUcJ:https://www.klacht.nl/cortdaed/klacht/niet-nakomen-van-afspraken-100/+&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=opera

tijger1
door tijger1 - Mar 22, 2018 om 14:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jack

Bent u de boel een beetje in de maling aan het nemen? Met uw vraag en uw weggehaalde topic op Klacht.nl?

marita5
door marita5 Mar 22, 2018 om 14:51
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Precies , tegelijk een reactie geplaatst . klopt niks van .

tijger1
door tijger1 Mar 22, 2018 om 14:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hij denkt zeker dat we helemaal suf zijn.

marita5
door marita5 Mar 22, 2018 om 14:58
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Gelukkig op dit forum niet , Google is mijn beste vriend .

gerbera
door gerbera - Jan 3, 2019 om 10:59
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Ik ben op zoek naar een betrouwbaar bedrijf voor schuldhulp verlening.
Denk niet dat u op zoek bent maar dat u hoopt dat er mensen zijn die wel op zoek zijn naar een hulpverlenings instantie.
Opvallend nml dat u sites noemt die met uw vraagstelling niets te maken hebben maar waarvan ik denk dat u daar connecties mee heeft.
Laat het dus duidelijk zijn voor hen die hulpverlening echt nodig hebben, maak geen gebruik van de genoemde sites maar zoek hulp binnen uw gemeente.

marita5
door marita5 Jan 3, 2019 om 11:03
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , ik weet niet hoe deze vraag bovenaan kwam te staan , er had niemand gereageert . Nu reageert u op een topic van bijna 10 maanden geleden.

gerbera
door gerbera Jan 3, 2019 om 11:07
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Sorry, had even niet op de datum gelet. Denk dat de redactie gegevens heeft verwijderd waardoor deze weer bovenaan is komen te staan.
ben blijkbaar nog niet helemaal uit mijn "overgang";-))

Cookies
door Cookies Jan 3, 2019 om 11:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vermoed ook dat het door de edit komt, maar dat daardoor topics weer bovenaan komen, gebeurt alleen op niet-professionele (ik zal het netjes zeggen) forums.

tenormin
door tenormin Jan 3, 2019 om 13:23
16829 Antwoorden / 108 Vragen

En ik denk dat dit naar boven is komen drijven omdat, sorry @manwijf, mij geplust heeft. En dan "floep", is ie er weer. Dus in onschuld gedaan.

Cookies
door Cookies - Jan 3, 2019 om 11:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

In de hoop dat niet nog meer mensen gaan reageren:

Topic is al bijna een jaar oud ondanks dat het staat onder 'recente vragen'. Top forum, not!

costnix
door costnix Jan 3, 2019 om 11:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U reageerde toch ook? ;-)

gerbera
door gerbera Jan 3, 2019 om 12:14
7364 Antwoorden / 14 Vragen

@costnix, was mijn schuld, had ff niet op de datum gelet;-))

tijger1
door tijger1 Jan 3, 2019 om 13:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Lol: (not)