MG
door MGJ Dec 11, 2016 om 11:10
Geldzaken & recht

Hoe kan ik sms 6030 stoppen

Helaas ben ik er in getuind door uitgekozen te zijn door Ikea jubileumfestival.
Sms betaal neer 6030 en dan krijg ik nu allemaal smsjes om er ergens aan een kwis en zo mee te spelen à 12 euro p/w.
Dit is absoluut ongewenst door mij.
Wie kan mij helpen aub?

M.G.J. Adegeest

8039 8 Rapporteer

marita5
door marita5 - Dec 11, 2016 om 11:18
11529 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mgj ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/thema/sms-diensten

MG
door MGJ Dec 11, 2016 om 12:06
Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Maritas,

Bedankt voor de reactie.
Ik probeer nu via Poral Mobiele Gedragscode om te kijken of ik aan een smsdienst vast zit en dan onmiddellijk dit te stoppen.

hHrtelijke groet,

MGJ

marita5
door marita5 Dec 11, 2016 om 12:22
11529 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , Met vr,gr.

me
door meneer - Dec 12, 2016 om 11:58
3 Antwoorden / 1 Vragen

De telefoon maatschappij. waar je een abonnement hebt afgesloten , opdracht geven om alle betaal sms te blokkeren .

me
door meneer - Dec 12, 2016 om 12:02
3 Antwoorden / 1 Vragen

Eenmalig een bericht sturen naar 6030 , met de vermelding : stoppen .

chrbakker
door chrbakker - Dec 12, 2016 om 13:02
4 Antwoorden / 4 Vragen

Bel je provider en laat hun het stoppen.
Gr

Ne
door Nessiroj - Dec 12, 2016 om 13:51
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb dit ook meegemaakt maar dan van een aanbieding van de NS zogenaamd gratis 4 dagkaarten.
ik kan je vertellen dat T-mobile het meteen stopzette en 1 maand later begon het gewoon weer opnieuw.
T-mobile kon niets voor mij doen, en enige wat ze aanraden was een ander nr. of van provider veranderen, dus ben ik overgestapt.
mijn geld heb ik nooit terug gezien en dat was bijna €200.00.

br
door brui0929 - Dec 15, 2016 om 21:21
636 Antwoorden / 10 Vragen

SMS stop naar 6030. Als dit niet werkt neem contact op met uw provider.