Dj
door Djdgd Jul 15, 2024 om 22:44
Geldzaken & recht

Ik heb een vraag over annulering dinner train

Dinner train heeft de datum geannuleerd 
Ze kwamen met alternatieve datums maar die datum konden wij niet.
Wij hebben terug gemaild dat wij ons geld terug willen.
Kreeg gelijk een mail terug dat we binnen 30 dagen ons geld terug zouden krijgen, maar helaas niks mogen ontvangen.
Na veel mailtjes te hebben gestuurd krijgen wij geen enkele reactie meer terug.
Wat kunnen we doen om ons geld terug te krijgen?

1862 5 Rapporteer
sw
door swat1500 - Jul 16, 2024 om 00:08
3851 Antwoorden / 0 Vragen
1

In gebreke stellen en een laaysye finale datum geven en dan de vordering uit handen geven bij een deurwaarder.

1paul
door 1paul - Jul 16, 2024 om 07:10
3306 Antwoorden / 0 Vragen
0

deurwaarder inschakelen is de optie die u heeft.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 16, 2024 om 10:27
7341 Antwoorden / 3 Vragen
1

Deurwaarder inschakelen als ZZP’er of particulier

Over het algemeen kan iedereen een deurwaarder inschakelen. Hier zitten niet echt regels of verplichtingen aan vast. Het is, vooral in het geval van particulieren, wel zaak om rekening te houden met de volgende tips:
 
Zorg dat de vordering goed is onderbouwd
Maak geen mondelinge afspraken

mo
door monica345 - Jul 25, 2024 om 09:36
2 Antwoorden / Vragen
0

Hallo,
Dat is frustrerend! Ze hebben je afgezegd, slechte dates aangeboden en geven je geld nu niet meer terug. Geef niet op!

Dit is wat u kunt doen:
Stuur een krachtige brief: vraag duidelijk uw geld terug en stel een deadline.
Neem contact op met uw bank: zij kunnen u mogelijk helpen uw geld terug te krijgen.
Controleer of er consumentenbeschermingsgroepen zijn: zij kunnen u advies geven over wat u vervolgens moet doen.


Wees niet bang om streng maar beleefd te zijn. Je verdient je geld terug!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Re
ReeNee - Sep 18, 2024 om 11:57
Huishouden & energie

Klacht over Ista

Ik heb een klacht over Ista. Het gaat om de eindafrekening. Ik heb 2 appartementen in dezelfde flat. Het zijn allebei 1 persoonshuishoudens en overdag aan het werk. De ene huurder betaalt een voorschot van 80 euro en krijgt nog 57 euro terug. De andere huurder betaalt een voorschot van 140 euro en moet......941 euro bij betalen. Hier klopt iets niet.
Ista geeft als antwoord: De meters liegen ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer