gb
door gb4u Jul 10, 2012 om 12:51
Geldzaken & recht

Ik krijg mijn geld niet terug

Ik heb op 30 mei artikelen besteld bij sports 24, heb niets geleverd gekregen, heb ge e-maild, vaak gebeld, werd met allerlei smoesjes afgewimpeld, na meer dan 30 dagen een aangetekende brief gestuurd,waarin ik mijn geld terug vraag, ook nog niets van gehoord, en nog mijn geld niet terug, wat kan ik nu nog doen.

2017 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo gb4u,

Lees de info hier.

Suc6

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.emerce.nl/nieuws/sports24nl-moet-leven-beteren

http://www.consumentenautoriteit.nl/nieuws/2012/sports24-gaat-problemen-oplossen

Ga maar een klacht indienen en doe aangifte van oplichting.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2012 om 13:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op dinsdag 10 jul 2012, 13:01:
http://www.consumentenautoriteit.nl/nieuws/2012/sports24-gaat-problemen-oplossen

Ga maar een klacht indienen en doe aangifte van oplichting.

Zie dat Sports24 hun toezegging hebben gedaan op 22 maart jl. Houden zich dus totaal niet aan de gemaakte afspraken! In de link van Winterman lees ik o.a.:

Sports24 en haar directeur zeggen toe volledige medewerking te zullen verlenen aan de controle van de Consumentenautoriteit op de nakoming van deze afspraken.

Ben het eens met Winterman: meteen klacht indienen bij Consuwijzer.nl

ve
door verwijderd - Jul 18, 2012 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb sports 24 weer een e-mail gestuurd dat als ik mijn geld in week 29 niet heb aangifte ga doen bij de politie, daar antwoorden ze ook niet op. dus ik ga volgende week aangifte doen, ik zou niet weten wat ik verder nog kan doen, zulke bedrijven moeten subiet van internet af.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2012 om 18:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gb4u heb je inmiddels aangifte gedaan? Ik wel. Ik heb hetzelfde probleem maar heb niet het idee dat ik er wat mee opschiet. Wat zouden we verder ng kunnen ondernemen?

ve
door verwijderd - Jul 27, 2012 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dinsdag waar eens weer naar sports24 gebeld(na ook een klacht te hebben ingediend bij consuwijzer) en gezegd dat ik iemand van de leiding wil spreken, kreeg iemand aan de telefoon, mijn verhaal nog maar eens weer uitgelegd en dat ik een aangetekende brief heb verstuurd, waar ook geen antwoord op kwam, u word binnen 5 minuten teruggebeld zei die persoon, en inderdaad er werd terug gebeld met de mededeling dat ze mijn bestelling wel konden leveren, u hebt het morgen in huis, ik zei, dat is mij al vaker beloofd, maar tot mijn verbazing had ik de andere dag de spullen in huis, weliswaar 2 shirtjes in 1 kleur inplaats van 2 vershillende kleuren , maar ik heb de shirts eindelijk, maar mijn vertrouwen van die webwinkel is weg, ik bestel er dan ook maar niets weer.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2012 om 20:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@gb4u,

Heb je dus nog geluk gehad en ben je je geld niet kwijt.
Bedankt voor het terugmelden.
Goed weekend.

ve
door verwijderd - Jul 27, 2012 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja heb zeker nog geluk gehad, ik heb daarvoor ook nog gebeld met het juridisch loket http://www.juridischloket.nl/Pages/default.aspx
die dame vertelde dat je als persoon alleen niet veel kunt doen, met een rechtzaak ben je meer gekd kwijt dan wat een eventuele bestelling kost, in mijn geval een bestelling van € 48.50 Ik had ook al bedacht om vara,s kassa te bellen, en de belbus in te schakelen, maar dan een touringcar, waar heel veel gedupeerden inkunnen en dan samen naar Amersfoort, ik denk dat dat mischien ook een idee is.

ve
door verwijderd - Jul 28, 2012 om 09:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie het persoonlijk niet zo zitten om iemand/ het bedrijf op te zoeken. Ik hoor meerdere verhalen over personen die aan de telefoon uitgescholden worden etc. Als je dan met zo'n touringcar aankomt lijkt het me een grote kans op escalatie toch? Wie of wat zou dit bedrijf kunnen verplichten om te stoppen met deze oplichting? Ik heb ook TrustPilot aangeschreven, de website van Sports 24 maakt gebruik van hun zogenaamde positieve recensie... als ik Trustpilot was zou ik niet op hun website willen staan want het lijkt mij ook dat de betrouwbaarheid van Trustpilot dan in het geding komt

ve
door verwijderd - Jul 28, 2012 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnijk hebben ze gezien dat u uw klacht hier heeft vermeld, en dan kunnen ze ineens wel leveren. Het is mosterd na de maaltijd, maar daarom is het dus noodzakelijk altijd voordat je online iets koopt ff te googelen op de naam van het bedrijf. Ik zag op hun website geen keurmerk, dat is geen goed teken.
Zie ook nog: hier, hier en hier