bo
door boefje28 Mar 11, 2008 om 15:46
Geldzaken & recht

JVC LT32P80B lcd

Hallo

 

Heb woensdag 20 feb. 08 deze tv besteld en betaald via ideal.
Alles is goed gegaan maar tot vandaag nog steeds geen tv in huis.
Meerdere keren gemaild en gebeld waarvan de mail vaak niet word beantwoord en aan telefoon houden ze je aan het lijntje.
Had al te horen gekregen dat die tv moeilijk te leveren is en heb toen aangegeven dat ik dan mijn geld terug wou en dat was geen probleem.
Ben nu 1 week verder en nog steeds niks vernomen.
Vandaag maar weer gebeld, ze kwamen met dezelfde tv maar dan 1 maat groter en moest hij even onderhandelen of er van de prijs iets af kon maar hij zou mij terug mailen.helaas weer geen reactie dus ik weer gebeld en hij zei ik bel u zo terug want ik ben nog bezig.Het is nu al weer 2 uur later en nog steeds niks.Tel word ook niet meer opgenomen!!!
Ben op internet gaan kijken en ik las dat meerdere mensen problemen met hun hadden.zie http://www.prijsvergelijk.nl/elektronica/shops/gf_electronics.html.

Dit is echt bezopen,ik wil mijn geld terug.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen?
Het gaat trouwens om de firma
Gfelectronics

Bjorn

299 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 11, 2008 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag boefje28,


In principe heeft de shop wettelijk gezien, maximaal 30 kalenderdagen de tijd om het bestelde produkt te leveren. Pas daarna kun je de verkoper in gebreke stellen door de koop eenzijdig te ontbinden, en de aankoopsom terugeisen, desnoods met inschakeling van een incassobureau.


Sukses en met vriendelijke groet, Read.

ve
door verwijderd - Mar 11, 2008 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedankt voor je reactie

Ik wacht het nog even af en als na die 30dgn nog niks gebeurd ga ik verdere stappen ondernemen

 

Bjorn

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer