Pe
door Peter Heijnis Jun 14, 2016 om 14:21
Geldzaken & recht

Klantenmisleiding eye-wish

Onlangs heb ik gebruik gemaakt van een aanbieding bij eye-wish. Dit omdat ik bij Ditzo ben verzekerd en deze alleen een exclusief contract heeft met Eye-wish.
Via een ingewikkelde constructie blijk ik achteraf evenveel te betalen als iemand die niet verzekerd is. Tel daarbij het bedrag op voor de verzekering en ik ben dus duurder uit als verzekerde, ipv goedkoper. Ik vind de advertentie van eye-wish complete consumentenmisleiding.
Er zou een simpele vermelding bij de voorwaardes moeten komen....."Deze aanbieding geldt niet voor klanten die een verzekering hebben lopen bij Ditzo". Dan zou ik nu niet het gevoel hebben dat ditzo en eye-wish een leuk spelletje spelen over mijn hoofd en zou ik ook niet zo boos zijn.

2292 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 14, 2016 om 14:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar dat kunt u toch bij voorbaat op uw vingers natellen? Een aanvullende verzekering nemen om ern stukje bril vergoed te krijgen. Daar schiet niemand wat mee op.

zoekster1
door zoekster1 - Jun 14, 2016 om 15:05
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Legt u de constructie eens uit, en leg daarnaast uit wat een gewone klant voor kosten heeft. Dan is het misschien wat duidelijker.

edrick3
door edrick3 - Jun 14, 2016 om 15:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Klantenmisleiding?
Het zal allemaal toch echt wel omschreven staan.
Voorwaarden goed lezen.
Over welke aanbieding gaat het?
https://www.eyewish.nl/

Cookies
door Cookies - Jun 14, 2016 om 15:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt toch zeker niet een aanvullende verzekering alleen voor brillen afgesloten? Gaat het om deze aanbieding?:

Vergoeding

  • Met de Eye Wish bril en lenzenmodule heeft u bij aankoop van een enkelvoudige bril, voorzien van dunne glazen op sterkte met ultra clean ontspiegeling,recht op maximaal € 170,00 korting per kalenderjaar op. Of op een multifocale bril, voorzien van dunne glazen op sterkte met ultra clean ontspiegeling, heeft u recht op € 230,00 korting per kalenderjaar. Of bij aankoop van een jaarpakket contactlenzen heeft u recht op € 110,00 korting per kalenderjaar. Kinderen zijn niet meeverzekerd binnen deze module.
    U kunt de declaratie alleen door Eye Wish Opticiens laten verzorgen.

Aanbieding

  • De hierboven genoemde korting is een gezamenlijke afspraak tussen Ditzo en Eye Wish Opticiens. U kunt deze korting niet combineren met de nu lopende tijdelijke aanbieding van Eye Wish Opticiens. Wanneer de tijdelijke aanbieding meer voordeel oplevert voor u, dan geldt deze aanbieding. De korting van de tijdelijke aanbieding wordt opgehoogd met € 56.

pi
door pieterwolters - Jun 14, 2016 om 19:12
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Een verzekering voor iets wat een zekerheid is.... Misschien moet ik eens een verzekeringsproduct voor de wekelijkse boodschappen gaan introduceren. "Voor slechts 10 euro premie per week krijg je wekelijks maar liefst 9 euro terug van de weekendboodschappen.". Het zou me geeneens verbazen dat je dit nog verkocht krijgt ook in Nederland.

Cookies
door Cookies Jun 14, 2016 om 19:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Probeer het eens uit, zou ik zeggen. Ik meld me iig niet bij je aan voor deze SUPER aanbieding.

tijger1
door tijger1 Jun 14, 2016 om 19:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mag ik me wel GRATIS inschrijven voor een proef tas boodschappen? :-))

di
door ditzo - Jun 15, 2016 om 10:00
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Peter. Ik heb begrepen van een collega van mij dat er inmiddels telefonisch contact met je is geweest?! Ik hoop dat dit een goed gesprek is geweest. Groeten, Michiel

eyewishopticiens
door eyewishopticiens - Jun 15, 2016 om 10:51
9 Antwoorden / 0 Vragen

Beste heer Heijnis,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u onze acties onduidelijk vindt wanneer u verzekerd bent bij Ditzo. Wij hebben getracht dit wel duidelijk te vermelden op onze site, bij onze PolisCheck (https://www.eyewish.nl/polischeck) en Ditzo heeft dit in de voorwaarden vermeld.

Graag zouden wij contact met u krijgen om dit te bespreken, zodat wij dit mogelijk duidelijker kunnen verwoorden, om een teleurstelling zoals bij u te voorkomen. Zou u ons een e-mail willen sturen, naar klantenservice@eyewish.nl o.v.v. melding kassa.nl, met uw gegevens? Dan zal onze consumentenservice contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,
Eye Wish Webcare