hv
door hvm Aug 20, 2008 om 20:17
Geldzaken & recht

Klantvriendelijkheid

Via postbank met rentepunten een dameshorloge van danish design gekocht. Eenmaal per post bij mij afgeleverd blijkt het metalen horlogebandje te klein. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Normaal moeten er altijd schakels uit . Ik heb normale polsen. Bij Diamond Point (leverancier) geinformeerd. Blijk ik de schakels wel bij te kunnen bestellen voor 7 euro per stuk omdat zij deze schakels ook moeten betalen ,of ik kan het horloge teruggeven. Koop je een mooi duur horloge voor €119,-- krijg je dit.                                (Voor dezelfde prijs is er ook een herenmodel. Uiteraard grover). Maar, kan dit zo eigenlijk wel? Ik vind dit echt het toonbeeld van klantvriendelijkheid  :-(

591 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gsm
door gsm - Aug 20, 2008 om 20:30
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Een bank hoort gewoon voldoende rente te geven en geen rentepunten, waar je uiteindelijk toch helemaal niets aan hebt.

GSM



kiran
door kiran - Aug 20, 2008 om 20:42
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@hvm


Of dit met klant-onvriendelijkheid te maken heeft betwijfel ik. Ik had laatst het omgekeerde. Af en toe heeft Blokker ook van die 'leuke aanbiedinkjes'. Ook ik zag een horloge naar mijn zin en vroeg of het even uit de vitrine kon. Eenmaal om de pols, teveel schakels. Vroeg of Blokker dat passend kon regelen. Nee, was het antwoord. 'daar is een juwelier voor'. Heb het terug gegeven en bedankt. Denk dat als ik het wel gekocht had en bij een juwelier de extra schakels had laten verwijderen, dat ik dan beter bij die zelfde juwelier een passend horloge had kunnen kopen.


Denk dat het meer met onverschilligheid te maken heeft. "Bestelling horloge, inpakken, en bekijkt u het maar".

in
door indewolken - Oct 30, 2008 om 09:26
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Graag zouden wij in contact willen komen met deze klant, zodat wij de ontbrekende schakels alsnog zonder extra kosten kunnen verzorgen: klantenservice@diamondpoint.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer