el
door elleke0410 Mar 7, 2005 om 21:27
Geldzaken & recht

Koersplan van Spaarbeleg

Ik spaar sinds 31-12-1996 het bedrag van €34,03 (hfl.75,00) Nu zag ik een item in Kassa en dit zette mij aan het denken. Ik zie dus tot mijn grote verbazing staan dat er in mijn spaarpotje zit een totaal van ruim 3000 € maar op het jaaroverzicht staat triomfantelijk vermeld dat mijn kapitaalverzekering een waarde heeft van 2514,46 Ik schrik hier best wel van want concreet betekent het dat ik er nu al voor bijna 500 € de mist in ga, en ik moet nog tot 2011. Weet iemand een oplossing op de volgende vragen, wellicht iemand die met hetzelfde bijltje gehakt heeft.

a) kan ik hier eerder onder uit dan 2011

b) hoeveel "boete"betaal ik om er eerder onder uit te komen.

c) of moet ik lijdzaam toezien dat wellicht 1000 euro minder ga krijgen als wat ik eigenlijk gespaard heb.

355 2 Rapporteer

tuintje_1
door tuintje_1 - Mar 8, 2005 om 08:43
6 Antwoorden / 2 Vragen

Door het programma Kassa ben ik ook gaan rekenen en nadenken

Ik zit na 10 jaar op een verlies van 1800 euro!!

Ik heb meer info gezocht op www.koersplandewegkwijt en heb toen besloten af te kopen

Het geld wat vrijkomt , gaat op een Internet-spaarrekening, ik weiger nog verder mee te betalen aan de vette jaar-bonussen van Aegon-directeuren en wil niet nog meer verlies lijden.

De afkoop-procedure loopt nu, maar is nog niet afgerond

ki
door kikilove - Mar 14, 2005 om 22:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

wij hebben hetzelfde maar ik heb opgebeld naar de waarde op dit moment gevraagt , ben mometeel hier 11 jaar mee bezig geweest en zou een geweldig bedrag krijgen in 2008 .maar ik kan het beter op de bank zetten en rente vangen ik hoef geen boete te betalen kijk op internet site van spaar beleg dan staat er 5% boete maar vraag het via de telefoon aan spaar beleg even na als je de waarde vraagt je bent niet de enigste bij mij in de omgeving zijn er al een hele hoop van afgestapt om dat ze niet nakomen wat ze hebben belooft wij hebben ook een klein verlies van ongeveer 300 euro wij hebben inmiddels het geld terug gevorderd en hoeven geen boete te betalen laat je niks wijs maken het is je eigen geld en daar hoef je ook geen belasting over te betalen   groetjes leo & mary