mb
door mbeldman Mar 5, 2016 om 21:03
Geldzaken & recht

Leasen via Sloop de Crisis?

Naar aanleiding van het onderwerp over lease auto's,  wil ik toch eens vragen hoe jullie denken over het feit dat je via Sloop de Crisis ook auto's kunt leasen.  Ik heb een mail gestuurd met de opmerking dat ik me afvraag waarom een bedrijf wat bedoeld is om mensen te helpen bezuinigen, om ze uit de financiële problemen te houden, lease-auto's aanbiedt. Het antwoord wat ik kreeg was dat dat júist de onderliggende gedachte is: mensen die geen geld hebben voor de aanschaf van een auto kunnen voor "slechts" 150 euro per maand leasen. Ik ben verbaasd.
Ik besprak dit met anderen en ik hoorde dat hun energieprijzen ook niet het laagste zijn en het lijkt allemaal om de zakelijke belangen van Annemarie van Gaal te gaan en niet om het uitgangspunt waarin wij moeten geloven: het leven betaalbaarder maken en uit de schulden blijven.

Hoe zien jullie dat?

2852 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 5, 2016 om 22:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat hele Sloop-de- Crisis is toch gewoon flauwekul. Echt geen waarde aan hechten.

ab
door abcde - Mar 5, 2016 om 22:54
146 Antwoorden / 11 Vragen

RTL is nu eenmaal een commercieel TVstation. En mevrouw van Gaal is een slimme onderneemster. 1+1=2.

diumenge
door diumenge - Mar 5, 2016 om 23:12
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Sneu is dat de juist de mensen die wel wat voordeel kunnen gebruiken daar dan intrappen.

Shmalmelo.wim
door Shmalmelo.wim - Mar 7, 2016 om 17:18
34 Antwoorden / 3 Vragen

Triest triest triest. Daarom heb ik geen vertrouwen in de zaken die mevr. van Gaal opzet.