Mi
door Mikado2012 Jul 30, 2017 om 09:38
Geldzaken & recht

LINDORFF AANMANING

VANDAAG EEN SOMMATIE EN INGEBREKENSTELLING ONTVANGEN VAN LINDORF AMERSFOORT T.W. 3.183,46 EURO VOOR LEVERINGEN VAN WEHKAMP. IK HEB 2 KEER IETS GEKOCHT BIJ WEHKAMP EN DIE ZIJN DIRECT BETAALD. IK KRIJG OOK EEN BETALINGSREGELING AANGEBODEN. WAT IS HET BESTE OM TE DOEN? IK HEB NIET GEREAGEERD NAAR LINDORFF OF WEHKAMP. OOK NIET MIJN PERSOONLIJKE PAGINA INGEKEKEN.????

2118 22 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jul 30, 2017 om 09:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uw caps lock blijft hangen.

getty
door getty - Jul 30, 2017 om 09:44
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wel reageren en aangeven dat er wat u betreft  geen vordering kan zijn en dat u een specificatie wenst van het bedrag.

tijger1
door tijger1 - Jul 30, 2017 om 09:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Per mail of per brief? Ik zou toch maar even telefonisch contact opnemen en vragen waar dat over gaat.

Zoek zelf het telefoonnummer van Lindorff op, dus niet het nummer uit de mail gebruiken.

ne
door neodutchio - Jul 30, 2017 om 09:51
5186 Antwoorden / 12 Vragen

Uw computer is besmet met het capslock virus.

Als u post krijgt en u twijfelt is stap 1 het contacteren van de afzender. Zij kunnen namelijk aangeven wat er aan de hand is.Afwachten en nergens naar kijken is nooit het slimste om te doen.
Dus eerst gewoon contact opnemen en vragen waar de vordering over gaat.

marita5
door marita5 - Jul 30, 2017 om 09:57
11560 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mikado2012 ,

Ik ben het niet eens met mijn vordering. Wat nu?

Neem alstublieft zo snel mogelijk contact op met één van onze medewerkers. Tijdens het contact verzoeken wij u vriendelijk om duidelijk te maken waarom u het niet eens bent met uw vordering. Houdt u er rekening mee dat het incassotraject doorloopt en gemaakte afspraken niet komen te vervallen.

Contact

Bron : lindorff.nl

Ge
door Genee - Jul 30, 2017 om 10:03
1509 Antwoorden / 1 Vragen

U zou ook eens op uw persoonlijke pagina bij wehkamp kunnen kijken naar uw bestellingen en betalingen.

edrick3
door edrick3 - Jul 30, 2017 om 10:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

IK HEB NIET GEREAGEERD NAAR LINDORFF OF WEHKAMP. OOK NIET MIJN PERSOONLIJKE PAGINA INGEKEKEN.????
En waarom niet? Dat zou ik dus maar wel eens even doen!

Ge
door Genee - Jul 30, 2017 om 11:13
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn ook valse aanmaningen van Lindorff, in ieder geval voor zogenaamde vorderingen van kpn en t-mobile.
Neem aan dat u een e-mail heeft gekregen omdat u schrijft 'vandaag ontvangen' op zondag dus.
Hopelijk heeft u niet op een link in de e-mail geklikt, de computer voor de zekerheid toch maar scannen op malware.

Cookies
door Cookies - Jul 30, 2017 om 11:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Bedragen bij valse emails liggen altijd beduidend lager. Misschien vandaag pas uit de brievenbus gehaald? Zelf kijk ik ook hooguit 1x in de week in mijn brievenbus.

DOOR TOONDER - 30 JUL. 2017 OM 11:13
390 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Er zijn ook valse aanmaningen van Lindorff, in ieder geval voor zogenaamde vorderingen van kpn en t-mobile.
Neem aan dat u een e-mail heeft gekregen omdat u schrijft 'vandaag ontvangen' op zondag dus.
Hopelijk heeft u niet op een link in de e-mail geklikt, de computer voor de zekerheid toch maar scannen op malware.

Ge
door Genee Jul 30, 2017 om 11:53
1509 Antwoorden / 1 Vragen

TS heeft het over een sommatie, deze krijg je pas na 2 eerdere aanmaningen.
Of TS zolang wacht met een vraag hierover te stellen, zonder respons van de TS blijft het gissen.
Geen idee of het gebruikelijk is dat op voorhand een betalingsregeling wordt aangeboden.

Cookies
door Cookies Jul 30, 2017 om 11:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ach, de ervaring leert dat het tegenwoordig in 9 v.d.10 gevallen alleen bij het stellen van een vraag blijft. Ook als er alleen keurige antwoorden gegeven worden.

Ge
door Genee Jul 30, 2017 om 12:30
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Daar moet ik u gelijk in geven.

panter22
door panter22 - Jul 30, 2017 om 11:31
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je nog bewijs (bankafschrift) dat je betaald hebt?

boppe1943
door boppe1943 - Jul 30, 2017 om 11:35
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Wie eist bewijst! Laat Lindorff dus maar aantonen dat u zo'n hoge schuld heeft. U kunt in ieder geval bewijzen dat u uw aankopen bij Wehkamp direct betaald heeft. En @Toonder waarschuwt terecht: Lindorff heeft wel vaker onterechte sommaties gestuurd. Google maar eens op "klachten Lindorff". Maar wees zeker van uw zaak en check eerst even uw persoonlijke pagina! (Waarom trouwens die vraagtekens daarover?).

Cookies
door Cookies - Jul 30, 2017 om 11:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Om te beginnen maar eens kijken of er in je Wehkamp account nog openstaande facturen staan. Je account kan nl. ook gehackt zijn of een (oude?) bekende zit op jouw naam allerlei artikelen zit te bestellen.

Is alles bij je Wehkamp account in orde, dan met Lindorff kontakt opnemen, want is de kans groot dat a) de factuur helemaal niet voor jou bestemd is of b) de vordering allang verjaard is.

diumenge
door diumenge - Jul 30, 2017 om 11:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het beste is om even mail of brief naar Wehkamp hierover te sturen, inhoud is niet heel belangrijk maar schrijf de brief wel volledig in hoofdletters. Dat soort brieven worden namelijk veel serieuzer genomen.

aurora1
door aurora1 - Jul 30, 2017 om 13:17
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waar dienen al die ellendige hoofdletters voor?

Gerry1969
door Gerry1969 - Jul 30, 2017 om 14:51
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Sinds wanneer brengen ze post op zondag?
Waarom niet reageren?
Als er fout gaat kunt u dit alleen oplossen door te reageren en communiceren.

costnix
door costnix - Jul 30, 2017 om 17:32
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Weer een geval van het CapsLockStuck virus :-(

ekiem
door ekiem - Jul 30, 2017 om 19:03
679 Antwoorden / 101 Vragen

Goedenavond,

Misschien iemand in uw naam iets besteld en niet betaald. Maar wat ik persoonlijk zou doen is : Navragen wat er aan de hand is. Hierdoor weet u wat er aan de hand is.
Wie eist, bewijst. Als u zeker weet dat u niets heeft gekocht dan is het aan hen om het tegendeel te bewijzen.

Ekiem

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 1, 2017 om 15:00
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Van alles en feitelijk niets doen Alweer Lindorff!! Google maar eens verder en u ziet dat dit een probleem incasseerder is die vooral dreigt. Het is geen deurwaarder en niemand kan u iets maken als u kunt aantonen dat u aan uw verplichtingen bij wegkomt heeft voldaan. Wie eist bewijst!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 1, 2017 om 15:02
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Dus anders dan bijv.Getto stelt: niet reageren! Kan worden opgevat als actief in uw nadeel!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 1, 2017 om 20:10
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Van alles en feitelijk niets doen Alweer Lindorff!! Google maar eens verder en u ziet dat dit een probleem incasseerder is die vooral dreigt. Het is geen deurwaarder en niemand kan u iets maken als u kunt aantonen dat u aan uw verplichtingen bij wegkomt heeft voldaan. Wie eist bewijst!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 1, 2017 om 20:14
16888 Antwoorden / 202 Vragen

Waarom mijn advies er nu twee keer staat is onduidelijk. Zag een melding dat verzenden niet lukt. Edoch herhaald niet reageren naar Lindorff.
Navraag doen bij Wehkamp kan wel maar maak daarvoor geen of niet al te veel kosten.

Ar
door Ara Nobilis - Aug 1, 2017 om 20:33
3 Antwoorden / Vragen

Hopelijk heeft niet iemand anders in uw naam bij Wehkamp gekocht.
In eerste instantie zou ik de bankafschriften erbij halen, daarna Wehkamp bellen. Zij zullen proberen je af te schepen om contact op te nemen met Lindorff maar blijf volharden en eis dat je alle feiten (aankoop datums, bedragen, verhogingen, herinneringen) van ze te horen krijgt. Daarna pas Lindorff bellen. Lindorff zal het bedrag intussen al vlink verhoogd hebben...
Een tijd geleden had de regering zich uitgesproken dat het incasso bedrag niet hoger dan 33% mag zijn van het originele bedrag. Een mooi sprookje!