vr
door vraagvanineke Oct 9, 2014 om 21:34
Geldzaken & recht

Mijn rechten bij failliet Halfords

Verleden week bij Halfords 2 elektrische fietsen gekocht met 5 jaar garantie. Nu blijkt zaak failliet en ik heb vreselijke spijt van de aankoop. Maak me zorgen om onderhoud, garantie en evt reparatie van deze Peugeot fietsen. Zou ze graag terugbrengen (je kan nl binnen 14 dagen retourneren) Dit willen ze echter niet. Wat zijn mijn rechten nu de zaken nog open zijn? En weet iemand misschien waar ik naartoe kan voor een evt garantie. Vriendelijk dank voor het meedenken,
Ineke

788 3 Rapporteer

door 1953 - Oct 9, 2014 om 22:00
3725 Antwoorden / 95 Vragen

==DUBBELE POST!==

vr
door vraagvanineke - Oct 10, 2014 om 07:15
6 Antwoorden / 3 Vragen

Iedereen heel hartelijk dank voor het meedenken en reageren.
Ik had de fietsen gewoon in een winkel van Halfords gekocht, omdat ik ergens online fietsen kopen, een beetje link vond...Tja...ik ben nu slechter af.
Hopelijk komt er toch nog een lichtpuntje al vrees ik van niet.
Weet iemand misschien hoe je zo'n curator kan bereiken?
Nogmaals vriendelijk dank.

vr
door vraagvanineke - Oct 10, 2014 om 10:35
6 Antwoorden / 3 Vragen

Op mijn aankoopbon (dus van de winkel) staat: aankopen mogen binnen 14 dagen geruild of geretourneerd worden met kassabon!