li
door liespret Mar 13, 2004 om 20:30
Geldzaken & recht

MijnPostbank.nl

Bij de postbank beschik ik over een internetspaarrekening, maar sinds dat is omgezet naar mijnpostbank.nl kan ik niet bij mijn geld, omdat dat deel van de site niet werkt. Al 2 weken kan ik dus niet bij mijn geld. Wat kan ik doen tegen de postbank om weer toegang tot mijn geld te krijgen?

928 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ha
door hannesnl - Apr 16, 2004 om 13:01
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kunt naar hun klantenservice Sparen in Amsterdam bellen 020 5918200. Daar kun je zeggen dat je niet meer bij je gled kan omdat zij hun site verandert hebben en je graag een bedrag wilt opnemen.

Waarschijnlijk willen ze je doorverbinden met hun technische afdeling, maar daar heb je weinig aan (tenzij zij het probleem kunnen oplossen natuurlijk). Je kunt natuurlijk ook vertellen dat de technische afdeling heeft gezegd dat je naar hun moest bellen omdat het probleem niet op te lossen viel.

Je kunt natuurlijk ook proberen het probleem op te lossen. Vaak helpt het om onder Windows een nieuwe versie van Java te installeren (java.com) Of om in te loggen als Administrator en dan je browser op te schonen.

ma
door maupie1 - Apr 16, 2004 om 13:01
17 Antwoorden / 0 Vragen
0

wat is het probleem dat je krijgt?
Welk besturingssysteem heb je?
Welke Browser?
Hoe ga je naar de site toe?


Ik kan je wellicht wel helpen het probleem op te lossen.

Hieronder alvast een paar tips.

Het is nooit handig om via favorieten te werken met dit soort sites.

Verder kun je je browser als volgt opschonen (als je met explorer werkt)

Ga naar Extra -> Internet Opties

Klik op bestanden verwijderen. Klik ja op de vraag die je krijgt. Als ie klaar is ga je naar instellingen. Hier zet je de stip bij elk bezoek op de pagina en klik je op ok. vervolgens ga je naar de tab beveiliging. hier klik je op standaard niveau. Vervolgens naar de tab geavanceerd en hier klik je op standaard instellingen herstellen. Daarna toepassen en tot slot op ok. Daarna start je de pc opnieuw op en start je je browser weer op. Ga vervolgens naar http://www.postbank.nl klik op Log in onder het kopje Mijn Postbank.nl. Login op mijn postbank.nl. vervolgens klik je niet op het scherm dat je krijgt op internetsparen maar op rechtsboven in het het scherm op het kopje internetsparen. als het goed is kun je er nu weer bij. op het nummer 020 5918200 kun je trouwens ten allen tijden kosteloos geld opnemen van je internetspaarrekening, Althans ik heb er nog nooit vervelende ervaringen meegehad tijdens mijn Mac Tijdperk.



ja
door jac_1 - Apr 16, 2004 om 13:01
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb nu ook mijnpostbank, in begin moet je inderdaat erg wennen, maar nu werkt het perfect. Ik kan me niet voorstellen dat je nu niet bij je geld kunt, er zal wel ergens iets verkeerd gegaan zijn, maar met de girofoon kun je gewoon alles regelen die werkt gewoon op welke site van de postbank je ook bent

peterkm
door peterkm - Apr 16, 2004 om 13:01
76 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als je problemen blijft houden ondanks alle goede adviezen van de mensen die voor mij geschreven hebben ... stuur een brief naar de postbank waarin je hun aansprakelijk stelt voor kosten die je moet maken of die je opgelegt worden (boetes wegens niet op tijd betalen etc). Het lijkt me logisch dat ze je goe dmoeten helpen en je klacht serieus moeten nemen. Ik hoop dat je wel wete dat deze actie van de postbank beter loopt dan ze verwacht hadden en dat alle aanloopproblemen (en dit kan er 1 van zijn) volgens hun reactie op een vraag van Kassa nu zo'n beetje allemaal opgelost moeten zijn. Succes.

ma
door maupie1 - Apr 16, 2004 om 13:01
17 Antwoorden / 0 Vragen
0

Peter KM dat van die brief slaat natuurlijk nergens op. Klanten die Mijn Postbank.nl (waar Internetsparen een onderdeel van is) hebben, zijn allemaal acoord gegaan met de voorwaarden. en in punt 6 (zie link hieronder) staat dat de Postbank niet aansprakelijk is voor verstoringen.

https://www.p3.postbank.nl/helpmpbnl/HelpServlet?appl=7&onderwerp=HOME&paginanr=2

Je kunt dus wel een brief schrijven. maar je krijgt niks vergoed. Wel zul je keurig netjes een brief krijgen met het door mijn geposte artikel uit hun voorwaarden en de melding dat de klant er zelf mee accoord is gegaan.

De voorwaarden van Internetssparen zijn ongeveer identiek aan die van Mijn Postbank.nl

De bank staat in zijn recht en heeft alles helaas goed ingedekt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer

ju
jukwis - Jul 3, 2024 om 20:15
Auto & vervoer

Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.

Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !? Lees meer

Mo
Movara - Jul 3, 2024 om 13:27
Winkels & webshops

Tegoedbon en geen geld na aankoop van kapot kledingstuk mag dat

heb een blouse (€19,99)gekocht in 2e handswinkel waar men zegt dat elk stuk zorgvuldig wordt nagekeken.
Helaas is bij dit stuk een fabricagefout over het hoofd gezien. Ik heb gebeld (14/6-'24); moest foto's met toelichting per email sturen.
hierna 2x gebeld en vanochtend uitsluitsel gekregen: geld kan niet teruggegeven of overgemaakt worden; dit staat ook op de kassabon.
Bij uitz ... Lees meer