superspeedy
door superspeedy Feb 18, 2013 om 11:22
Geldzaken & recht

Miljonair binnenkort?

op internet word een leuke baan aangeboden, door ene tom en eduard van [edit-red.] en ben benieuwd of dit werkt of dat het oplichterij is; de promo videofilms doen het in elk geval heel mooi voorkomen. maar werkt het echt?

2197 59 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 18, 2013 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn mening zou er niet op in gaan, te weinig info op de site, site is in 2013 opgericht. Alleen een promo filmpje waarin niets wordt uitgelegd wat nou de bedoeling is. Ik zou zeggen pure oplichting.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2013 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@^^:

Tja, anderen vertellen hoe je rijk kunt worden en dan zelf een knullige website opzetten om dat 'te verkopen'...... Niet aan beginnen dus.

En deze 'vraag' riekt dan ook een beetje naar 'spam'....

Freya

ve
door verwijderd - Feb 18, 2013 om 12:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

.....de promo videofilms doen het in elk geval heel mooi voorkomen. maar werkt het echt?.....

Wat dacht je zelf?
Gewoon je gezond verstand gebruiken.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2013 om 12:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gelooft u in sprookjes?

ve
door verwijderd - Feb 18, 2013 om 13:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Whaha, sorry hoor, maar mag ik even lachen .........

Dit geloof toch niemand serieus ! mag ik toch hopen althans.............

Ik denk dat de enige die bakken geld kunnen verdienen de bedenkers zijn van deze onzin als er maar genoeg mensen instinken, je zal wel hoop geld moeten gaan neerleggen voor hun fantastische tips straks.......

ve
door verwijderd - Feb 18, 2013 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als dat waar is dan zijn zij zo stom dat ze zichzelf maar deze manier zich willrn verrijkken Daar trappen u zult het zien best weer mensen op in, die hebben gelijk euro tekens in hun ogen staan, die zij zo kunnen grijpen..

ve
door verwijderd - Feb 18, 2013 om 13:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Prachtig...... dat mensen überhaupt nog denken/hopen (...) dat er mogelijk (...) iets van waar is.

Die website is 2 maanden geleden opgezet. Ik neem aan dat zij al (vele malen) miljonair zijn..... en doen zij dit als hobby.

Wat een onzin, zeg. Dat mensen hier nog in (willen) geloven.
En een 'baan' aangeboden? Laat me eens raden: hoeveel geld moet er eerst betaald worden?
En je MOET eerst je ECHTE email invullen.... en dat aan een marketingbureau geven.

Degenen die hier intrappen, moeten (!) nog wel in sprookjes geloven...... of op de rand van de afgrond staan.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2013 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Speedy,
er is een spreekwoord of gezegde en dat moet jij maar eens op jezelf toepassen,
------ VEEL BELOVEN WEINIG GEVEN DOET EEN DWAAS IN VREUGDE LEVEN------.
En als je het nu nog niet snapt vul in bij een dwaas: SUPERSPEEDY

ve
door verwijderd - Feb 18, 2013 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

*als het te mooi is om..................................................................................................................

ve
door verwijderd - Feb 19, 2013 om 07:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Allen, behalve Speedy

Maar natuurlijk, ik begrijp het wel! Speedy is een gelikte Marketeer die hier op het forum reclame maakt voor het soort piramidespel.

Ik weet ook hoe je stinkend rijk kan worden. Als je € 100 op mijn rekening overmaakt zal ik het zeggen. Verkoop dit idee aan degenen die de € 100 hebben betaald.

Jij rijk en de rest zit met een desillusie.

Greetzzz,
Erky

ve
door verwijderd - Feb 19, 2013 om 09:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik dacht juist dat het een grap was van een stel muzikanten om reclame te maken voor hun bandje.
Zit niet iedereen daar in spanning te wachten op 'vervolgvideo's' ?

ve
door verwijderd - Mar 13, 2013 om 09:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

In mijn ogen is dit geen oplichterij. Het is gewoon goeie marketing voor hun eigen product.
Ik denk wel zeker dat alles wat de crisismiljonairs vertellen werkt.
Maar let wel dat zij precies hetzelfde doen met mensen die geïnteresseerd zijn om voor zo'n rayon te werken. Als jij voor zo'n rayon werkt... ben je een klant van eduard en tom.

Een voorbeeldje:
- In de laatste video geven Tom en Eduard een aanbieding weg: Wil je niet 1 rayon maar 2 rayons? Dan is de 2e maar de halve prijs » voorbeeld van upselling. (meer van hetzelfde product verkopen)
- Ze maken in dit geval geen gebruik van Groupon, maar van sites als gekkengoud. Daar zitten al mensen die asen op kleine beetjes geld. Dat zijn dan ook de mensen die wel openstaan voor grote bakken geld :P. Gebruik maken van andermans klantenbestand dus...
- Ze maken direct! zelf een klantenbestand aan. Je moet immers je email-adres achterlaten.
- Ze maken gebruik van de klantenboomerang (zoals zij dat zelf noemen) door je elke dag een nieuw filmpje te sturen.

Het punt is: doordat jij mee doet verdienen zij gewoon nog meer bakken met geld. Ze zeggen wel dat je je hele omzet voor jezelf mag houden... Maar je moet wel de trainingen betalen, je moet betalen om onder hun naam te werken en dan nog die administratie kosten...

Jep... Ze maken gewoon gebruik van hun eigen marketingtechnieken.
Niet slecht als je het mij vraagt.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2013 om 11:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

marudami
superspeedy heeft ook al een andere vraag/discussie gemaakt over deze oplichtings praktijken maar als je het oppert dat hij hier reclame maakt voor zijn crimminele praktijken dan gaat hij meteen op zijn achterste benen staan....niet intrappen mensen want je bent je geld kwijt .....

groetjes de eelco

ve
door verwijderd - Mar 13, 2013 om 12:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Herhaling:

En je MOET eerst je ECHTE email invullen.... en dat aan een marketingbureau geven.

Degenen die hier intrappen, moeten (!) nog wel in sprookjes geloven...... of op de rand van de afgrond staan.

Wel (heel erg) slecht (als je hier in trapt), als je het mij vraagt!!

ve
door verwijderd - Mar 13, 2013 om 13:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

hutch dat mensen zoals superspeedy hier reclamen maakt voor zijn oplichtings praktijken geeft maar weer eens dat dit soort mensen over lijken gaan want het kan mensen zoals superspeedy niks schelen dat ze hun spaarcenten af pakken zolang ze er zelf maar beter van worden..ik begrijp kassa ook niet dat ze de vraag van superspeedy niet hebben verwijdert ivm reclame en oplichting...maar er zijn blijkbaar bepaalde mensen die trappen toch in dit soort praktijken en daar gaat het mensen zoals superspeedy om..er hoeft er maar 1 iemand in te trappen en ze hebben weer geld..........

ve
door verwijderd - Mar 13, 2013 om 23:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

de eelco schreef op woensdag 13 mrt 2013, 13:52:
hutch dat mensen zoals superspeedy hier reclamen maakt voor zijn oplichtings praktijken geeft maar weer eens dat dit soort mensen over lijken gaan want het kan mensen zoals superspeedy niks schelen dat ze hun spaarcenten af pakken zolang ze er zelf maar beter van worden..ik begrijp kassa ook niet dat ze de vraag van superspeedy niet hebben verwijdert ivm reclame en oplichting...maar er zijn blijkbaar bepaalde mensen die trappen toch in dit soort praktijken en daar gaat het mensen zoals superspeedy om..er hoeft er maar 1 iemand in te trappen en ze hebben weer geld..........

ve
door verwijderd - Mar 13, 2013 om 23:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

de eelco schreef op woensdag 13 mrt 2013, 13:52:
hutch dat mensen zoals superspeedy hier reclamen maakt voor zijn oplichtings praktijken geeft maar weer eens dat dit soort mensen over lijken gaan want het kan mensen zoals superspeedy niks schelen dat ze hun spaarcenten af pakken zolang ze er zelf maar beter van worden..ik begrijp kassa ook niet dat ze de vraag van superspeedy niet hebben verwijdert ivm reclame en oplichting...maar er zijn blijkbaar bepaalde mensen die trappen toch in dit soort praktijken en daar gaat het mensen zoals superspeedy om..er hoeft er maar 1 iemand in te trappen en ze hebben weer geld..........

denk dat ik toch maar weer kassa moet inschakelen want meneer de eelco blijft doorgaan met suggereren dat ik iets met deze zaak van doe heb; ga door zo de eelco; mail is al weer onderweg,schijnbaar heb je nog niet geleerd van de vorige beschuldigingen. ik wil horen of er mensen zijn die wel goede ervaringen met dit bedrijf hebben.maar dat snappen sommige mensen niet; die kraken alleen maar mensen af en uiten beschuldigingen. maar zoals gezegd in eerdere mail als je problemen met me hebt wil ik graag een keer op de koffie komen.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2013 om 23:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

De Eelco,

ik denk dat TS (Superspeedy) hier niets mee van doen heeft, dus geen relatie heeft met de personen van bedoelde website.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Mar 13, 2013 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@superspeedy

Blijkbaar wilt u graag opgelicht worden. Wat houdt u tegen? Dan gaat u toch met die club in zee, ondanks alle waarschuwingen en vermaningen?

U zit het hier ook wel aan te prijzen, terwijl ieder verstandig mens weet dat het onzin is. Nogal logisch dat iemand veronderstelt dat u banden hebt met dat zooitje.

U kunt mails sturen wat u wilt, dat verandert daar niets aan. En ik hoef u niet op de koffie.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2013 om 23:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf en ben zopas miljonair geworden. Wel wil ik graag ook een Topantwoord van u hebben, net als Hutch. Ik vind u een toffe peer en u heeft een goede vraag gesteld. Ik begrijp u.
En u heeft niets met dit bedrijf van doen.

Ik wel overigens!

ve
door verwijderd - Mar 14, 2013 om 08:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

denk dat ik toch maar weer kassa moet inschakelen want meneer de eelco blijft doorgaan met suggereren dat ik iets met deze zaak van doe heb; ga door zo de eelco; mail is al weer onderweg,schijnbaar heb je nog niet geleerd van de vorige beschuldigingen. ik wil horen of er mensen zijn die wel goede ervaringen met dit bedrijf hebben.maar dat snappen sommige mensen niet; die kraken alleen maar mensen af en uiten beschuldigingen. maar zoals gezegd in eerdere mail als je problemen met me hebt wil ik graag een keer op de koffie komen.

nou superspeedy ik word er niet koud of warm van dat je mails verstuur naar kassa en schijnbaar heb ik wel wat geleerd en dat is om in dit soort zaken niet in te trappen maar blijkbaar heb jij er wel behoefte aan dus wat let je....schrijf je in en betaal dan weet je het of ik gelijk hebt maar laat het wel eventjes weten dat of je miljonair ben geworden of platzak maar ik weet het antwoord al.......en ik heb totaal geen behoefte om jou op de koffie te hebben .......

de eelco

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 10:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

de eelco schreef op woensdag 13 mrt 2013, 11:50:
marudami
superspeedy heeft ook al een andere vraag/discussie gemaakt over deze oplichtings praktijken maar als je het oppert dat hij hier reclame maakt voor zijn crimminele praktijken dan gaat hij meteen op zijn achterste benen staan....niet intrappen mensen want je bent je geld kwijt .....

groetjes de eelco

Hay Eelco,
Don't worry :P Ik wil graag mijn eigen baas zijn. Een rayon van Tom en Eduard kopen zal mij niet eigen baas maken en mij vooral aan regeltjes binden. Wel heb ik gekeken naar andere reviews omdat ik gewoon nieuwsgierig ben.

Dit is er één waar ik het redelijk mee eens ben: http://www.payproreviews.nl/review-baan-zonder-baas/

Verder vind ik nog steeds dat Tom en Eduard marketing geweldig in zetten en daar kon ik door alleen die filmpjes te kijken best dingen uit halen voor mezelf. Ze zijn best geniaal. En hey... Marketing draait sowieso om het verleiden van mensen.... verleiden en bedriegen... tzit allemaal dicht bij elkaar. Als je een auto wil verkopen en je zet daar een mooie vrouw op in je reclame spotje dan is dat verleiding... Maar mensen gaan dingen interpreteren: als ik die auto heb » trek ik vrouwen aan. Die interpretatie maakt nog niet dat de verleiding om de auto te kopen bedriegerij is. Met andere woorden: Tom en Eduard spelen het slim. Ze verleiden mensen... en laten mensen dingen op een bepaalde manier interpreteren. Terwijl het er eigenlijk niet staat. Je koopt de auto... Niet de auto met de mooie vrouw.

Marudami

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

@marudami:

Heeft toch niets met marketing te maken?
Is gewoon een piramideconstructie, waarbij de brede basis het geld moet ophoesten voor de smalle top. En in Nederland is dat nog steeds verboden.....
Dus niet 'geniaal', maar 'crimineel'.....

Freya

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 11:06: @marudami:

Heeft toch niets met marketing te maken?
Is gewoon een piramideconstructie, waarbij de brede basis het geld moet ophoesten voor de smalle top. En in Nederland is dat nog steeds verboden.....
Dus niet 'geniaal', maar 'crimineel'.....

Freya

Hé Freya,
Hoezo heeft dit niets met marketing te maken? Waarom is dit crimineel?
Wat doen ze dat tegen de wet is?

Als dit: 'de brede basis die het geld moet ophoesten voor de smalle top' crimineel is... Dan zijn bijna alle bedrijven crimineel. 8) Elk bedrijf wil winst maken. Bill Gates verdient ook meer dan zijn werknemers.

In welke wet staat dat je geen geld mag verdienen? Wees specifieker.

Ik vind dit zeker wel marketing. Zij verkopen hun product (een rayon)... Jij mag alle omzet houden van je bedrijf... MAAR je moet wel de cursussen volgen en precies doen wat ze zeggen. Voor die cursussen betaal je geld. NIEUW product... nieuw geld en dus nieuwe winst voor onze tom en eduard. De manier waarop zij dit aan de man proberen te brengen is geniepig... Maar wel marketing

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 11:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

@marudami

U weet niet dat piramidespellen verboden zijn volgens de wet? En strafbaar?

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

tijger1 alias de eelco kraakt zowieso alles af hier. denk dat hij zelf een uitkering heeft en een ander geen geluk gunt, welnu ik ga het een maand proberen en zie wel wat het is.,
word vervolgd

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 12:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

@tijger1

Het woord piramidespel zag ik over het hoofd, maar natuurlijk weet ik wel wat dat is. Eén van de kenmerken van zo'n piramidespel is wel dat de kleinere leden nieuwe leden werven. Volgens mij is daar hier geen sprake van, al heb ik de ervaring er natuurlijk ook niet van. Ook missen er een aantal schakels..

Bovendien komt de omzet die de klanten van Tom en Eduard met de rayons verdienen ook niet bij Tom en Eduard terecht... Alleen als die klanten dus cursussen volgen, verdienen tom en eduard daar weer aan. Die cursussen zijn min of meer een verplichting om naar toe te gaan en dus verdienen zij hun geld er wel weer mee. En ja... natuurlijk zitten er voorwaarden aan een rayon =x waardoor ze weer geld verdienen, maar hey... Ik zal er nooit voor tekenen.

Nog steeds: goede marketing en in mijn ogen doen zij niets verkeerd

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

@superspeedy:

Enne.....straks niet hier komen klagen als het je uiteindelijk een hoop geld heeft gekost en niets heeft opgeleverd hè?

Freya

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 14:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

superspeedy schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 12:37: tijger1 alias de eelco kraakt zowieso alles af hier. denk dat hij zelf een uitkering heeft en een ander geen geluk gunt, welnu ik ga het een maand proberen en zie wel wat het is.,
word vervolgd

Dat ziet u verkeerd hoor. Ik wens u alle geluk van de wereld en mijn alias De Eelco ook.

Ik heb u op woensdag al geadviseerd uw kop in die strop te steken, dus wat let u?

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja wat moet er nu weer op zeggen...... al droevig genoeg dat mensen een alias gebruiken hier maar ja... zucht. en Freya als ik wel wat win hoor je het ook niet hoor want dan zit ik waarschijnlijk op de bahama's. verder hoop ik dat er nu eens mensen reageren die er ervaring mee hebben. en niet alleen maar negatieve reackties

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

superspeedy schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 17:06: ....
en Freya als ik wel wat win hoor je het ook niet hoor want dan zit ik waarschijnlijk op de bahama's. verder hoop ik dat er nu eens mensen reageren die er ervaring mee hebben. en niet alleen maar negatieve reackties

Oh, dus mensen mogen alleen posten als ze 'ervaring' hebben en het dus te laat is.....?
Gezond verstand telt niet meer?

Freya

p.s.
Stuur maar een kaartje als je op de Bahama's zit.....
Maar ik denk niet dat het zover komt, want die Tom en Eduard zitten hier ook nog en doen nog steeds verwoede pogingen om hun 'product' te slijten.....

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 17:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

superspeedy schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 17:06: ja wat moet er nu weer op zeggen...... al droevig genoeg dat mensen een alias gebruiken hier maar ja... zucht. en Freya als ik wel wat win hoor je het ook niet hoor want dan zit ik waarschijnlijk op de bahama's. verder hoop ik dat er nu eens mensen reageren die er ervaring mee hebben. en niet alleen maar negatieve reackties

Ik zou niet weten waarom je vanaf de Bahama's niet zou kunnen reageren op dit forum. Ze hebben daar ook internet hoor.

Misschien zijn er niet zo veel mensen met ervaringen en die met een negatieve ervaring zullen zich niet zo gauw melden omdat ze zich schamen ? ?

ve
door verwijderd - Mar 15, 2013 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

superspeedy schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 17:06: ja wat moet er nu weer op zeggen...... al droevig genoeg dat mensen een alias gebruiken hier maar ja... zucht. en Freya als ik wel wat win hoor je het ook niet hoor want dan zit ik waarschijnlijk op de bahama's. verder hoop ik dat er nu eens mensen reageren die er ervaring mee hebben. en niet alleen maar negatieve reackties

Ik had toch een goede ervaring? Ik ben inmiddels miljonair.

Onder ons gezegd, ik denk dat Freya, de Eelco en Tijger1 dezelfde zijn. (niet doorvertellen)

Ik snap nog steeds niet waarom je mij geen Topantwoord hebt gegeven. Wij als (toekomstige) Behamaërs onder elkaar moeten elkaar steunen. Daar had ik persoonlijk meer van verwacht.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 00:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo te zien heeft u een heleboel reactie's gekregen , er zijn dus veel mensen nieuwsgierig gemaakt om millionair te worden. Ach de wens is de moeder van de gedachte toch maar eens kijken of het wat voor het wat is. Maar dit geen sprookje zoals dat in de begin van de 20 e eeuw wasVan krantenlongen tot millionair was het voorbeeld, maar alles is betrekkelijk.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 08:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou Superspeedy :P

Ik ben benieuwd. Deel je je ervaringen met ons? Dan heeft iedereen BAM ineens antwoord op jou vraag. Nog steeds vind ik het een goede marketing truc... en ik denk dat er in tegenstelling tot Freya wel meer mensen zijn die willen weten of je nou ook echt miljonair wordt.

Groetjes Marudami

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 09:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

tijger1 schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 17:40: @freya

Ik neem aan dat u dat ook uit mijn naam geschreven hebt? (Lol)

of uit mijn naam!!!.....toch wel appart dat er mensen zijn die denken dat we de zelfde persoon zijn maar ik weet beter dus ik laat het maar zo....
superspeedy veel geluk met je maandje uitproberen maar niet straks huilie huilie komen doen als je je geld kwijt ben((maar ik ben nog steeds van mening dat jij met dit oplichtings bedrijfje te maken hebt en hier gewoon ordinere reclamen maakt))).....

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 09:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

marudami schreef op zaterdag 16 mrt 2013, 08:28: ....
... en ik denk dat er in tegenstelling tot Freya wel meer mensen zijn die willen weten of je nou ook echt miljonair wordt.

Groetjes Marudami

Als je er écht miljonair mee kunt worden, dan zit je zelf op de Bahama's en run je geen website die door een eerste klas student in elkaar is geflanst, en vervolgens in een nietszeggend filmpje 'je product' probeert te slijten.....

Freya

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 10:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sjips he!
Ik wil ook miljonair zijn....waar in de rij kan ik me aansluiten?
(En toen werd ik wakker)

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 10:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

ach ja en sommige mensen vinden inhoud van hun andwoord minder belangrijk als het halen van punten; leuk spelletje ook he; misschien worden jullie hier wel rijk; hoe meer sterren hoe meer onzin je verteld dus. ok. leuk gevonden. en zo blijf je wel van de straat,en is het leuke reclame voor kassa.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 10:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

maar vind jullie wel grappig.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 10:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

tijger1 schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 17:21:
U heet in het gewone leven ook Superspeedy?

Alleen tijdens de sex.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

superspeedy schreef op zaterdag 16 mrt 2013, 10:41: maar vind jullie wel grappig.

Wij, jou ook hoor....

Freya

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 11:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

superspeedy schreef op zaterdag 16 mrt 2013, 10:41: maar vind jullie wel grappig.

is niet wederzijds.........

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 11:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eén ding is wel bewezen... een beetje elementaire kennis van het Nederlands (met name gebruik van de "d" en de "t" aan het einde van een werkwoord) blijkt totaal niet noodzakelijk. Dat geldt ook voor het gebruik van leestekens en de hoofdlettertoets; dat zijn de toetsen waar "shift" of "caps lock" op staan.
Hopelijk is uw kennis van het Engels (gewoonlijk de voertaal in de zakenwereld) groter.
Sweet dreams....

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 12:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

superspeedy schreef op vrijdag 15 mrt 2013, 17:06: ja wat moet er nu weer op zeggen...... al droevig genoeg dat mensen een alias gebruiken hier maar ja... zucht. ...
Want superspeedy is geen alias?

Over die website, ik heb er 's even naar gekeken, maar in Chrome ziet het niet uit en is de tekst onleesbaar. Chrome gebruikers mogen dus blijkbaar niet rijk worden van de twee charlatans.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 12:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@diumenge:

Ze hebben blijkbaar géén geld om een fatsoenlijke websitebouwer in te huren.....?

Freya

ve
door verwijderd - Mar 16, 2013 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@freya, :-) en dat (de video kan ik wel zien) terwijl hun enige zorg is hoe hun geld uit te geven...

ve
door verwijderd - Mar 17, 2013 om 00:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoekster schreef op dinsdag 19 feb 2013, 09:35: Ik dacht juist dat het een grap was van een stel muzikanten om reclame te maken voor hun bandje.
Zit niet iedereen daar in spanning te wachten op 'vervolgvideo's' ?

toch een verassende uitspraak voor iemand die beweerd miljonair te zijn geworden door deze mensen. maar ja u hebt er weer een paar punten bij he; hahaha graag gedaan hoor ,zou u bijna geloven . of ook een alias van de eelco?

ve
door verwijderd - Mar 17, 2013 om 00:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

superspeedy schreef op zondag 17 mrt 2013, 00:13:
zoekster schreef op dinsdag 19 feb 2013, 09:35: Ik dacht juist dat het een grap was van een stel muzikanten om reclame te maken voor hun bandje.
Zit niet iedereen daar in spanning te wachten op 'vervolgvideo's' ?

toch een verassende uitspraak voor iemand die beweerd miljonair te zijn geworden door deze mensen. maar ja u hebt er weer een paar punten bij he; hahaha graag gedaan hoor ,zou u bijna geloven . of ook een alias van de eelco?

Nee van tijger1

ve
door verwijderd - Mar 17, 2013 om 09:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

superspeedy schreef op zondag 17 mrt 2013, 00:13:
zoekster schreef op dinsdag 19 feb 2013, 09:35: Ik dacht juist dat het een grap was van een stel muzikanten om reclame te maken voor hun bandje.
Zit niet iedereen daar in spanning te wachten op 'vervolgvideo's' ?

toch een verassende uitspraak voor iemand die beweerd miljonair te zijn geworden door deze mensen. maar ja u hebt er weer een paar punten bij he; hahaha graag gedaan hoor ,zou u bijna geloven . of ook een alias van de eelco?

Kijk, dat is nu het bewijs dat u goedgelovig bent. Ik hou u een worst voor en u gaat voor de bijl. Zo makkelijk is het mensen te bedriegen.

Ik zie dat u ook fan van Wilders bent, nog zo'n worstenmaker.

ve
door verwijderd - Mar 17, 2013 om 10:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

superspeedy ik weet niet hoe je er bij komt dat ik en zoekster de zelfde persoon zijn maar dat zal wel aan je IQ liggen want die is blijkbaar niet zo hoog....wat ik me af vraag of je je nu eindelijk al hebt ingeschreven om met de mannen in zee te gaan want ik wacht met smart af hoe het gaat aflopen......miljonair of de voedselbank.......

ve
door verwijderd - Mar 18, 2013 om 09:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat kinderachtig om iemand te beschuldigen van het gebruiken van meerdere namen.

Waar slaat het op om van iemand te zeggen dat hij/zij een laag IQ heeft op basis van een kinderachtige verdenking op een persoon om 2 of meerdere namen te gebruiken?

Ik schaam me er nu bijna voor dat ik zo serieus op deze vraag ben ingegaan. Aangezien degene met de vraag zelf ook niet serieus is.

Ik ben wel nog steeds benieuwd hoe het nou voelt om miljonair te worden superspeedy... Al dingen uitgeprobeerd? Een rayon gekocht?

ve
door verwijderd - Jun 8, 2013 om 08:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het hele gebeuren van 'mobile miljonairs' is gebaseerd op hersenspoeling.

Eenmaal aangemeld krijg je het één na het andere mailtje met als inhoud, hoe je enorm veel geld zou kunnen verdienen, als je met hen in zee gaat.

Hier een compilatie van hun uitspraken:
- "Dit is een beetje vaag... maar hier is een maniertje hoe je MINIMAAL €287,- kunt verdienen met 3 klikken van je muis BINNEN 16 minuten."

- "Ontdek hoe je zonder technische kennis, zonder inzet en zonder kosten direct BAKKEN met geld kunt verdienen."

- "Onze oud leerling Stefan heeft een nieuwe video voor je opgenomen. Hij verdient nu bakken met geld!"

- "Stefan heeft meerdere van onze systemen gevolgd en nu verdient hij serieus VEEL geld."

- "Wij kunnen hem nu niks meer leren, sterker nog, wij leren nu van hem. Namelijk hoe je knallend veel geld kan verdienen met Facebook."

- "Hier zijn wat stap-voor-stap instructies hoe jij jouw eerste €750,- kunt verdienen binnen 45 minuten met het internet."

Enz. enz.... enz........ En zo wordt men overspoeld met allerlei onzin, om je maar over de streep te halen. En als je niet sterk in je schoenen staat, zou je het nog gaan geloven ook. En telkens als er iemand weer intrapt, verdienen er maar 2 personen aan die onzin:
de zich noemende 'Tom & Eduard'.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2013 om 08:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

En telkens als er iemand weer intrapt, verdienen er maar 2 personen aan die onzin:
de zich noemende 'Tom & Eduard'

juist hutch daarom moest ik ook zo lachen dat superspeedy meteen in de aanval ging toen ik reageerden dat je er beter niet aan kon beginnen want je word gewoon opgelicht..zoals ik al opperde is dat superspeedy betrokken is bij dit oplichtings duo of zelf 1 van de 2 is..vind het wel jammer dat superspeedy zelf niet meer reageerd maar ik denk dat hij het nu wel door heeft dat er op deze forum geen zieltjes te winnen zijn...

ve
door verwijderd - Jun 8, 2013 om 09:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

de eelco schreef op zaterdag 8 jun 2013, 08:39: .... dat superspeedy betrokken is bij dit oplichtings duo of zelf 1 van de 2 is...

En dat geloof ik niet; weet het wel bijna zeker.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2013 om 09:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

En dat geloof ik niet; weet het wel bijna zeker van niet.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2013 om 11:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Weet je hoe je bakken met geld kan verdienen?
Als je kon wedden wie speedyspammer werkelijk is.

Naam begint met een t of een e....

Ff serieus.
Zien jullie hoe simpel die gasten zijn, ze denken echt dat hun stinkzaakjes hier nog te verkopen zijn.

Btw, zo gaat het (bijna) altijd>> als men zogenaamd vraagt of het wat is, betekent dat spam.
Zeker als de vragensteller nieuw is.

Ook enquettes hebben vaak hetzelfde doel>> onder de smoes van een arm studentje die een afstudeerproject uitvoert, laten veel fabrikanten onderzoeken waar zijn eventuele toekomstige klantjes in geinteresseerd zijn.

Ook nooit aan beginnen dus..geef spam geen kans en help het om zeep!

Iedereen een fijn en zonnig weekend gewenst

ve
door verwijderd - Jun 8, 2013 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

van leyden schreef op zaterdag 8 jun 2013, 11:44: Weet je hoe je bakken met geld kan verdienen?
Als je kon wedden wie speedyspammer werkelijk is.

Naam begint met een t of een e....

Ff serieus.
Zien jullie hoe simpel die gasten zijn, ze denken echt dat hun stinkzaakjes hier nog te verkopen zijn.

Btw, zo gaat het (bijna) altijd>> als men zogenaamd vraagt of het wat is, betekent dat spam.
Zeker als de vragensteller nieuw is.

Ook enquettes hebben vaak hetzelfde doel>> onder de smoes van een arm studentje die een afstudeerproject uitvoert, laten veel fabrikanten onderzoeken waar zijn eventuele toekomstige klantjes in geinteresseerd zijn.

Ook nooit aan beginnen dus..geef spam geen kans en help het om zeep!

Iedereen een fijn en zonnig weekend gewenst

En toch zijn er mensen die in dit soort sprookjes geloven. Makkelijk rijk worden.

ve
door verwijderd - Jun 8, 2013 om 14:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon niks geloven van internet. (behalve de nos)
Internet barst van het bedrog, teveel kaf maakt ook het goeie koren onbruikbaar.
Internet is handig voor communicatie met echte mensen en dankzij you tube is de cd speler ook overbodig geworden.

Voor de rest wil ik het erbij laten> de commercie heeft gewonnen, de rest is nu een veredelde gouden gids geworden met censuur.