hille
door hille Sep 26, 2005 om 13:25
Geldzaken & recht

Neckermann tasje niet geleverd

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje terug bij Neckermann een digitale camera besteld.
Onder andere omdat er bij stond op de site, dat je er een tasje bij
krijgt.  Letterlijk geciteerd: De camera is PictBridge, JPEG en
Canon Direct compatibel en wordt incl.

draagtas geleverd. Afm.: ca. 90,7 x 64,0 x 38,4 mm.

Ik kreeg de camera, ging goed, alleen zonder tasje. Ik heb gebeld, ze
zagen het op de computer staan en zouden het opsturen. Ik kreeg een
bevestigingsbrief, die ik moest bewaren, heb ik natuurlijk gedaan. Nu
een paar maanden later, heb ik hem nog steeds niet. Ik heb ze gemaild,
kreeg ik dit terug:

Wij hebben een en ander voor u nagekeken.

Deze tas wordt niet standaard samen
met de camera geleverd.

Deze melding staat abusievelijk in onze
catalogus.

Voor de verkeerde informatie hierover bieden wij u onze
welgemeende excuses aan.

Wat moet ik nu doen? Ik heb ze gebeld, ik moest ze maar terugmailen.
Dat heb ik gedaan, met het citaat erbij dat het gewoon erbij moet
zitten. Het staat nu nog zo op de site, dat het tasje erbij hoort. Dus
dan heb ik toch alle recht om dat tasje te krijgen? Ik heb er wel voor
betaald, lijkt me. Mooi lokkertje is het anders..

Ik heb ze vandaag weer teruggemaild, maar als ze dit nou door blijven zetten, want moet ik dan doen?? Kassa mailen?

Alvast hartelijk bedankt!!

Groeten,

Hille Morel van Mourik

328 3 Rapporteer

scroogy
door scroogy - Sep 26, 2005 om 18:34
367 Antwoorden / 20 Vragen

Je hebt iets besteld wat maar gedeeltelijk is geleverd. Je kunt vragen om financiële compensatie in de vorm van geld of korting.

Je kunt ook de camera terugsturen als je die nog niet gebruikt hebt, Neckerman kennende krijg je dan alsnog je geld terug.

user123
door user123 - Sep 26, 2005 om 18:53
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Ze hebben al tasjes van 9,99, dat kan het probleem niet zijn. Neckerman zou gewoon direct de site moeten aanpassen en zo'n tasje naleveren.

Afbeelding aanklikken voor grotere weergave

hille
door hille - Sep 26, 2005 om 18:55
3 Antwoorden / 3 Vragen

Ja, dat vind ik dus ook.

Maar ze zeggen dat het niet bij de camera hoort te staan en ik moet het dan maar kopen!!

Op de site staat ook dat ze niet verantwoordelijk zijn voor fouten op
de site, maar ja, dat hadden ze de eerste keer aan moeten geven, toen
ik belde, omte vertellen dat het tasje mistte, en dat hebben ze toen
niet gedaan...