hk
door hkv Feb 6, 2004 om 19:18
Geldzaken & recht

NKL ??

De NKL lotterij is dat ook zo n lotterij

je kan zomaar een audi TT winnen maar dan wordt je gebeld en kan mee doen met de NKL

iedere dag kan je winnaar zijn ???

te mooi voor info wordt je verwezen naar de site nlk.de

444 3 Rapporteer

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:35
504 Antwoorden / 8 Vragen

Als je de site van NKL.de bekijkt, kom je die audi nergens tegen, ik kreeg alleen een pop-up, waar de audi op staat en waar je je gelijk moet aanmelden, geen voorwaarden vermeldt. Van deze pop-up heb ik de bron bekeken, daar staat niks over NKL, wel over www.directvalue.nl, de eigenaar van die site is www.adpepper.com.
Op de Duitse site staat wel iets: Der Erlös der NKL fließt in die Haushalte der NKL-Länder. Und obwohl die Lose allein von staatlich zugelassenen Lotterie-Einnahmen aus den Trägerländern verkauft werden, kann natürlich jeder mitmachen, deutschlandweit. Ik ben bang dat de NKL uit Emmen, niks met die Duitse site te maken heeft, maar wel met al die andere dubieuse loterijen, zoals stargames.

eb
door eboonstra - Apr 16, 2004 om 22:54
2 Antwoorden / 0 Vragen

ja maar hoe kom je er af?

Ik ben vanochtend gebeld, had er nog nooit van gehoord.
en ben er dus met me stomme kop in gestonken.
het leek allemaal zo echt.

maar ja wat moet ik nu doen ze zouden me een welkoms pakket sturen. en ze zeiden dat ik altijd op kan zeggen. maar nu lees ik overal dat dat dus niet kan.

het begon dus met de Audi TT.

weet iemand wat ik alvast kan doen?

please help!

peterkm
door peterkm - Apr 16, 2004 om 23:36
76 Antwoorden / 0 Vragen

Het lastige van deze mailings/actie is het feit dat ze juristen de acties (meestal) laten nakijekn voordat deze weggaan. Op deze wijze is het mogelijk dat ze uiteindelijk altijd in een voordeel kunnen laten uitlopen. Als je lettertjes in de mailing heel duidelijk bekijkt staat dat je kans maakt op "een" prijs. In de hele kleine lettertjes staat dan nog eens dat "een" prijs ook 1 euro kan zijn. Uiteraard is alles op eigen risico en kun je dit soort bedrijven alleen aanpakken als je lang adem hebt (heel lange adem).