cr
door crijnssen May 8, 2004 om 18:50
Geldzaken & recht

Noodkreet!!!

Ik ben er recent achter gekomen dat mijn man (40) een relatie heeft met een meisje van 15 die over een maand 16 word.

Het meisje loopt bij het Riagg omdat zei onzedelijk betast is door haar vader, mijn man heeft haar opgevangen en ze zijn verliefd geworden. Hij wil nu van mij scheiden. Ik ben bang dat hij een verschrikkelijke fout begaat.

Wie kan mij vertellen wat hem boven het hoofd hangt als hij hier mee door gaat?

Er word gezegd dat ze nog geen sex hebben gehad op dit moment.

HELP ik ben radeloos

309 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 20, 2004 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet of dit een consumenten-kwestie is, maar hoe dan ook, je kunt er natuurlijk vanuit gaan dat er al enige vorm van sex heeft plaats gevonden en in dit geval is hij gewoon ontzettend strafbaar.

ve
door verwijderd - Mar 10, 2006 om 17:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dat jij radeloos bent is begrijpelijk en dan ook nog zo'n jong meisje.Hij maakt hij misbruik van zijn bedoelingen wat hem gegarandeerd op breekt en hij is nog strafbaar ook als hij sex met haar begaat.Maar iemand gaat zo toch niet vreemd.Zit het tussen jullie beiden wel goed?Heb jij je wel eens afgevraagd waarom hij dit doet of met hem er overgehad?Kan het ook zo zijn dat hij bij jouw niet krijgd waarna hij verland.Ga eens bij jezelf te rade wat eventueel de oorzaak  hier van zou kunnen zijn of bespreek dit eens samen .Weet niet hoe goed en hoelang jullie relatie al is maar toch praat er over en zoek anders professionele hulp o.a Riag.Een gesprek met je huisarst kan in zommige gevallen ook nuttig zijn.Ondanks alles sterkte en hoop dat het weer goed komt.