Sp
door Sperodus Nov 22, 2016 om 21:46
Geldzaken & recht

Noordenwind oplichting wat te doen

[Edit internetredactie: geen persoonsgegevens.]

In februari certificaten gekocht bij Noordenwind Vastgoed. Telefonisch kontakt gehad met meerdere personen. Nu niet meer op het adres in Arnhem en zelfs 06 ontvangen van XXX. Nieuwe bestuurder in maart van Noordenwind. Telefonisch constant in gesprek en geen antwoord op emails.Volgens mij is dit oplichting. Hoe kan ik het geld terug krijgen en kan hier aandacht geschonken worden. Ik ben vast niet de enige

2961 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 22, 2016 om 22:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kon toch van te voren wel bedenken dat er geen hout van klopte? Die idioot hoge rentevergoeding die voorgespiegeld werd en dat in deze tijd, waar men amper één procent rentevergoeding bij de bank krijgt?

Lees ook eens hier.

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/vastgoedbelegging-via-noordenwind

N
eem contact op met de AFM, lees de veelgestelde vragen.

https://www.afm.nl/nl-nl/consumenten/veelgestelde-vragen/beleggen-vastgoed

M
isschien dit ook maar lezen.

https://www.iex.nl/Forum/Topic/1333071/Koffiekamer_Noordenwind-Vastgoed-9125-obligaties.aspx

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 23, 2016 om 00:36
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Gevalletje "ikwilvanmijncentjesaf.nl"
Wilt u echt worden geholpen dan heb ik de gouden tip.
Neem uw verlies en laat het achter u.
Dat bespaart u heel veel ergernis en frustratie waarbij u uw geld evengoed kwijt bent.

Ha
door Harry1000 - Jan 2, 2017 om 12:31
2 Antwoorden / Vragen

@Sperodus, Ben jij verder gekomen betreft Noordenwind?

Gerry1969
door Gerry1969 Jan 2, 2017 om 16:36
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Vast niet want dan was het succesverhaal hier vast gedeeld. Ik neem aan dat u er ook in bent getrapt, succes dan maar.

De
door Devrijheid Jan 5, 2017 om 18:56
2 Antwoorden / 1 Vragen

@harry1000 @sperodus, ik zou graag contact met jullie willen opnemen. Wij hebben hetzelfde probleem..

Ma
door MaaykeWo Mar 2, 2017 om 22:09
Antwoorden / 1 Vragen

Ik ook had contact even met despecialist@ziggo.nl, kreeg telefoonnummer, geen gehoor, wacht af, lijkt email te zijn niet afkomstig uit nl

De
door Devrijheid - Jan 6, 2017 om 21:44
2 Antwoorden / 1 Vragen

sperodus, stuur even een mail naar despecialist@ziggo.nl zodat we kunnen overleggen.

Ma
door MaaykeWo Mar 2, 2017 om 22:11
Antwoorden / 1 Vragen

Probeer despecialist@ziggo.nl te bereiken? Iemand wel kontakt gehad?

tijger1
door tijger1 - Jan 6, 2017 om 21:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het geld is gewoon foetsie. Logisch toch? Was een piramidespel. De volgende inleggers betaalden de rente van de eersten. Genoeg binnen gehaald? Wegwezen,

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2017 om 10:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Vandaag in de krant: vorige week failliet verklaard.
Er is een curator aangesteld: http://www.gelderlander.nl/renkum/hollandsche-wind-failliet-curator-roept-gedupeerden-op-zich-te-melden~a2598106/