An
door Annekelolke Sep 6, 2020 om 13:37
Geldzaken & recht

Op geven voor fraude van ons bij ING en ABNAMRO op 18 aug 2020 bij de heer Groenendijk eventueel abb adres

zie in de vraag

1518 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 6, 2020 om 13:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Vooral helemaal geen moeite doen om zelf even naar de eerder gestelde vragen hierover te kijken.

tenormin
door tenormin Sep 6, 2020 om 13:47
16859 Antwoorden / 108 Vragen

@diumenge, maar misschien is het zo dat men geen idee heeft hoe het moet. Hoewel je wel gelijk hebt, zelfs op Google staat de vraag bij Kassa er over hoe Groenendijk te bereiken i.v.m. Spoofing.

diumenge
door diumenge Sep 6, 2020 om 13:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Onder het artikel staan inmiddels zelfs reacties van de Groenendijk met het eerder vermelde e-mail adres. Maar er lijkt een verband te zijn door mensen die op deze manier opgelicht worden en die niet eens de moeite doen of in staat zijn om zelf wat onderzoek te doen...

Donuts
door Donuts - Sep 6, 2020 om 14:06
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Ik wil daar best op antwoorden, maar denkt u dat u de hier gegeven antwoorden wel kunt vinden?

tijger1
door tijger1 - Sep 6, 2020 om 14:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U denkt toch niet werkelijk dat u dat geld terugkrijgt?

wm
door wmoorman1@outlook.com - Sep 6, 2020 om 15:19
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik wil mij graag aansluiten bij de vele  slachtoffers van spoofing bij de ING . Ik ben hierbij €20200 kwijtgeraakt.Ik heb wel aangifte gedaan bij de ING en de politie.
Mvg
Wim Moorman

tijger1
door tijger1 Sep 6, 2020 om 17:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U krijgt binnenkort mail met de oplossing.

Wi
door Wim van Hunen - Sep 7, 2020 om 12:56
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben opgelicht middels spoofing voor een bedrag van 50.000euro . De bank en de politie doen niets tot nu toe. Ik heb op 30 juni aangifte gedaan. Na lang wachten heb ik de politie gevraagd hoe de zaken er voor stonden, via de helpdesk van Justitie. maar die vertelden me dat ze er niets aan konden doen want het geld zat toch al in het buitenland. De helpdeskmedewerker van de ING-bank deelde mee dat hij niets mocht zeggen over het onderzoek. Helaas ben ik toen vergeten te vragen wie die order had gegeven. telefonisch navraag lukt niet.  verschillende keren heb ik meer dan een uur aan de telefoon zitten wachten op een beurt, maar die kwam dus niet. De telefoon wordt gewoon niet opgepakt. Ook is voorgekomen dat een medewerkster me niet wilde doorverbinden, want als er iets zou veranderen in de situatie zouden ze zelf wel bellen. Het is nu 7 september en er is nog nooit gebeld. en ik vrees dat dat ook niet zal gebeuren. Ik heb de uitzending van Kassa over het probleem van Spoofing en de reactie van de ING-bank daarop gelezen en dat stemt me helemaal niet hoopvol.
Wie kan me vertellen hoe ik me kan aanmelden bij het platform GIBO?

marita5
door marita5 Sep 7, 2020 om 13:04
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Wim van Hunen , Aanmelden kunt u hier :

Het platform Gedupeerden internet bankrekening oplichting is uitsluitend te bereiken door een e-mail te sturen naar spoofing@oban.nl."

Aldus dit nieuwbericht: www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20200722_91028125/platform-spoofing-weet-in-recordtijd-van-73-slachtoffers

tenormin
door tenormin - Sep 7, 2020 om 13:16
16859 Antwoorden / 108 Vragen

@wim van hunen, ik doe het maar even zo, denk dat u de reactie niet te lezen krijgt: scroll naar de naam van @diumenge en lees in een gegeven reactie zijn link artikel. Daar staan hele verhalen en o.a. hoe u de heer Groenendijk kunt bereiken.

Redacteur
door Redacteur - Sep 7, 2020 om 13:50
1063 Antwoorden / 62 Vragen

Informatie over dit onderwerp uit Kassa-uitzending lees je in dit artikel.

Oprichters van het GIBO-platform roepen andere gedupeerden van spoofing ook op om zich te melden via een mail spoofing@oban.nl.

De redactie