fr
door frans1946 Aug 29, 2011 om 16:42
Geldzaken & recht

Opheffing bank na bewind

op 1-8 is mijn vrijwillige bewindvoering opgeheven.
Mijn bewindvoerder heeft alle instanties aangeschreven en mijn bewindvoerdersrekening opgeheven.
Maar.....nu is er toch mijn aow binnen gekomen op mijn oude rekening.
Wat kan ik doen?
En is dat geld terug gestort of kan ik daar naar fluiten?
Oude bewindrekening was bij abn amro, nieuwe rekening bij rabo

2959 4 Rapporteer

nelleke51
door nelleke51 - Aug 29, 2011 om 16:55
14 Antwoorden / 3 Vragen

als de rekening niet meer bestaat wordt het bedrag teruggeboekt naar de opdrachtgever.

fr
door frans1946 - Aug 29, 2011 om 17:05
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel voor je antwoord.
Maar is het niet zo dat ze een periode aanhouden voor alles wat er nog binnenkomt/uitgaat??
Als ik je goed begrijp moet ik dus bij de opdrachtgeven SVB in dit geval zijn om aan mijn geld te komen?
Zal me wat worden dan, overheidsinstelling he.....
Maar ieder geval dank voor je advies

vladja
door vladja - Aug 29, 2011 om 17:09
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Ik zou eerst maar eens bij de Abnamro informeren of ze het geld al teruggestort hebben. Best mogelijk dat het daar nog staat.

Vladja

abnamro
door abnamro - Aug 30, 2011 om 07:53
142 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Frans,

Vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan met betrekking tot uw rekening. Hebt u al contact opgenomen met ABN AMRO Bank en is uw probleem inmiddels opgelost?

Als dit niet het geval is, stuur dan uw telefoonnummer naar onderstaand e-mailadres. Geef hierbij de datum en tijd aan waarop u bereikbaar bent. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op om te kijken wat ik voor u kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO Webcare
Mw. E. Van der Molen
webcare@nl.abnamro.com