is
door iskksj Dec 11, 2008 om 11:47
Geldzaken & recht

Opzeggen abonnement lotto

het heeft een tijdje geleden op de site van kassa gestaan. hoe zeg ikmijn abonnement van de lotto op, maar ik kan het niet terug vinden. kan iemand mij helpen.

mvrgr iskksj

10231 6 Rapporteer

birdies
door birdies - Dec 11, 2008 om 11:55
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Als u uw deelname wilt beëindigen, kunt u dit schriftelijk aan ons doorgeven. Ons adres is:

De Lotto, T.a.v. de Consumentenservice, Postbus 3074, 2280 GB RIJSWIJK

Ons
faxnummer is 070 - 321 6324.

Vermeld in uw bericht alstublieft
duidelijk uw naam, adres, rekeningnummer, de Loten die u wilt
beëindigen, de reden van opzeggen en de datum waarop u wilt stoppen.

Vergeet u niet uw handtekening te zetten?

fk
door fkoelemij - Feb 7, 2009 om 14:48
2 Antwoorden / 0 Vragen

Het is op de site van Lotto inderdaad moeilijk te vinden. Het staat niet bij de standaard meest gestelde vragen. Je vindt de tekst alleen door te zoeken op 'opzeggen'.

Kijk uit met Lotto, want je komt niet meer van een abonnement af!!!Ik probeer nu al 3 maanden mijn abonnement op te zeggen: ik heb een brief gestuurd met de gegevens zoals aangegeven op hun website. Niets gehoord en uiteindelijk gebeld: de medewerker vertelde mij dat de opzegging niet wordt verwerkt omdat ik mijn spelersnummer niet in de brief had vermeld. Dit nummer wordt echter volgens de internet tekst niet gevraagd!

Ik heb vervolgens schriftelijk een klacht ingediend bij Lotto met het verzoek mijn abonnement stop te zetten, maar ook hier hoor ik niets op. Nog steeds proberen ze geld van mijn rekening af te schrijven via de incasso. Ik krijg het gevoel dat Lotto het zo lang mogelijk met allerlei excuses probeert te rekken.

ma
door marieke23 - Mar 3, 2009 om 09:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dezelfde ervaring. Eerst keurig conform voorschrift een brief verzonden. Geen reactie. Toen maar eens gebeld. De brief was niet aangekomen. Op advies van een medewerker een fax gestuurd. Twee weken later maar weer eens gebeld. Ook de fax schijnt niet aagekomen te zijn. Toch vreemd als ik hier een verzendrapport heb. Ditmaal wordt me geadviseerd een brief te sturen naar kalchtenbeheer. Als ik vraag om doorgeschakeld te worden met klachtenbeheer blijkt dit niet te kunnen. Na eerst een brief aan radar en kassa verzonden te hebben (ik adviseer iedereen dit te doen om dit soort malafide organisaties aan te pakken), verstuur ik zometeen een aangetekende brief met ontvangstbevestiging naar de lotto. Jammer van de kosten, maar dan stopt misschien de maandelijkse afschrijving. Benieuwd of ze deze brief ook weer als "niet onvangen" gaan proberen te betitelen.

ma
door marieke23 - Mar 3, 2009 om 10:12
2 Antwoorden / 0 Vragen

oja, en nog een tip: je kan je bank bellen en het rekeningnummer van de lotto laten blokkeren, dan kunnen ze in elk geval niet meer afschrijven. Het is niet mogelijk om te storneren, maar voorkomt in elk geval ongewilde betalingen aan meneer lotto.

ka
door kapijan - Feb 12, 2014 om 15:18
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=birdies schreef op donderdag 11 dec 2008, 11:55]Als u uw deelname wilt beëindigen, kunt u dit schriftelijk aan ons doorgeven. Ons adres is: De Lotto, T.a.v. de Consumentenservice, Postbus 3074, 2280 GB RIJSWIJKOns
faxnummer is 070 - 321 6324. Vermeld in uw bericht alstublieft
duidelijk uw naam, adres, rekeningnummer, de Loten die u wilt
beëindigen, de reden van opzeggen en de datum waarop u wilt stoppen. Vergeet u niet uw handtekening te zetten?

ka
door kapijan - Feb 12, 2014 om 15:30
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de laatste tijd ook problemen om van het lotto abonnement af te komen, heb op 8 januari 2014 gebeld met de mededeling dat ik wilde stoppen dit gesprek werd opgenomen zei men, wat blijkt de 20e weer geld afgeschreven, weer gebeld dat ik al opgezegd had, nu was het opgenomen gesprek niet opgenomen, maar nu maar weer opgenomen te hebben en ik gezegd had dat het geld teruggestort moest worden, ben ik naar de bank gegaan en een brief laten sturen met de opzegging, en blokkeren rekening, dit medegedeeld met een mede werker van lotto en ik zou teruggebeld worden, wat denkt u, niet teruggebeld, dus zelf maar weer teruggebeld, het geld zou in week 7 teruggestort worden, we wachten af, het is nu week 7 woensdag, wordt vervolgd, en ik ben kwaad, nooit meer van mijn leven een abonnement bij de Lotto of een andere loterij.stilzwijgend!!!!