sl
door sloofje Jan 14, 2009 om 11:41
Geldzaken & recht

Opzeggen per email

mijn abonnement op digitenne wil ik opzeggen omdat het me niet zo bevalt. maar... je kunt wel bestellen per email maar als je per email wilt opzeggen bestaat er ineens geen contactadres. zelfs een postadres is niet  te vinden. klantenservice bestaat uit een serie voorgeprogrammeerde vragen.  dus of veel betalen voor 'aangetekend'  of wachten ad 0,45 per minuut.

het lijkt me overigens sowieso een trend te worden dat bedrijven na de aankoop bijzonder moeilijk te bereiken zijn. en ik begin daar flauw van te worden.

868 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Jan 14, 2009 om 12:42
10352 Antwoorden / 12 Vragen
marbia
door marbia - Jan 14, 2009 om 13:00
17 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Sloofje,

Je zult de klantenservice moeten bellen als je je pakket wil retourneren. Je krijgt een code die je op het retouretiket moet schrijven. Zonder die code kun je niets.

Op het ogenblik zijn de kosten voor het bellen van de klantenservice trouwens 10 ct/pm.

mvg,

Marbia

marbia
door marbia - Jan 14, 2009 om 13:04
17 Antwoorden / 1 Vragen

Als aanvulling:

Als je het pakket afgeeft op het postkantoor bewaar het afgiftebewijs goed.

Onlangs heb ik twee paketten op deze manier teruggestuurd, omdat bleek dat mijn harddiskrecorder niet meer naar behoren werkte nadat digitenne was aangesloten.

ph
door phpieterse - Feb 23, 2009 om 18:33
24 Antwoorden / 8 Vragen

Tja, NIETS is gratis! Zo ook Digitenne niet. Heb het uitgeprobeerd. Prima beeld maar wil graag ook een radiosignaal (niet via de TV). Opzeggen gaat inderdaad telefonisch waarbij men allerlei vragen (na het keuze menu met allerlei verkooppraatjes, gaat stellen. Dit "om je gegevens te controleren". Allemaal reuze sloom en men neemt de tijd om je gegevens erbij te zoeken. Allemaal à € 0,45 per minuut. Uiteindelijk kom je tot de ontdekking dat je telefoonnummer werd omgezet in een fictieve cijferreeks en dat je postcode en huisnummer niet voldoende zijn om je adres te kunnen achterhalen. Moet je dus nog eens allemaal opnoemen terwijl het sinds de aanvraag al bekend is! gewoon geldklopperij.

sl
door sloofje - Feb 23, 2009 om 19:09
9 Antwoorden / 6 Vragen

inmiddels weet ik dat ik r een jaar aan vastzit (had ik de voorwaarden maar (beter) moeten lezen. wat me het meeste tegenstaat -en daar is KPN niet de enige in- is dat je 45 cent per minuut moet betalen voor klantenservices (met een maximemum  van 22 euro...!!!!) moeten we dat allemaal maar gewoon vinden?

van de week geeen internet, stel je vraag via een beurtmelder met maar liuefst 9 opties en allemaal weer in minstens 5 opties onderverdeel en uiteindelijk niemand aan delijn maar doorvberwezen naar internet... (nu moet ik er nog om lachen ook..)

de slimmerds... mag het allemaal en ben ik de denige  euron--ker?

kenwel2
door kenwel2 - Feb 23, 2009 om 19:32
1574 Antwoorden / 13 Vragen

<off topic> @phpieterse, ik zie, dat digitenne wel degelijk radiozenders heeft (19 stuks) het signaal is eenvoudig met een verlengkabeltje met 2 tulpplugjes (cinch genoemd) naar je receiver te brengen, en op een aux ingang aan te sluiten.....dan luister je 'over je radio'....

on topic dan:

En voor wat betreft belkosten; 0900-0244 kost 0,10 ct per minuut (KPN)

Digitenne(digi-ellende) heeft (helaas!!) een standaard kontrakttermijn van 1 jaar..

Groeten, Henri