Catjoris43
door Catjoris43 Jan 26, 2023 om 09:56
Geldzaken & recht

Opzeggen VriendenLoterij.

Gisteren ruim een uur aan de telefoon gehangen. Één mevrouw en 5 heren mijn postcode en huisnummer gegeven. En o ja mijn geboortedatum, voorletters en achternaam.
Ik wilde mijn VriendenLoterij opzeggen na er bij een museum bezoek ingekletst te zijn. Ja. Dom. Ik weet het.
Steeds werd ik na het geven van mijn gegevens uitgegooid of getrakteerd op een muziekje met de tekst dat ik zo spoedig mogelijk geholpen zal worden. Om er alsnog uit gegooid te worden. Niets bereikt! Idioot! Meer van dit soort ervaringen?

13130 12 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jan 26, 2023 om 10:03
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Catjoris43 ,

Dan maar schriftelijk / of online opzeggen , klik op de rode regel .

https://www.vriendenloterij.nl/over-opzeggen

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 26, 2023 om 10:03
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien lukt het op   deze      manier.

Mabelle
door Mabelle - Jan 26, 2023 om 10:08
423 Antwoorden / 1 Vragen

Opzeggen kan gewoon via je eigen account van de Vriendenloterij.

Francine Stevens
door Francine Stevens Oct 8, 2023 om 13:41
Antwoorden / Vragen

Beste Mabelle, weet jij nog waar je op moest drukken, want kan nergens in mijn account de mogelijkheid vinden... draai steeds in cirkeltjes rond...

Franske1958
door Franske1958 - Jan 26, 2023 om 10:20
426 Antwoorden / 2 Vragen

"Opzeggen kan gewoon via je eigen account van de Vriendenloterij."
Die moet dan wel eerst worden aan gemaakt, ik ben al jaren lid van de vrienden loterij, nooit daar een eigen account gehad of nodig gehad.

mo
door mof - Jan 30, 2023 om 11:15
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Aangetekende brief met opzegging volgens opzegtermijn uit de voorwaarden. Daarna gewoon niet meer betalen.

gerbera
door gerbera - Jan 30, 2023 om 11:23
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Bellen: alles snel geregeld

Zorg dat u uw rekeningnummer of lotnummer bij de hand heeft. Uw opzegging wordt direct in behandeling genomen.i

iedere werkdag tussen 09.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur

De wachttijden zijn momenteel langer dan u van ons gewend bent. We doen ons uiterste best om iedereen te woord te staan. We adviseren u in de avond te bellen, dan zijn de wachttijden het kortst.

Gerardus1942
door Gerardus1942 - Jan 30, 2023 om 12:39
29 Antwoorden / 18 Vragen

Deze opzegging heeft ons € 38,95 gekost omdat ik waarschijnlijk een voobeelbrief bij "opzeggen bij" Wim Duisenbergplantsoen 31, Maastricht zou hebben aangeklikt en deze mij een factuur hebben gestuurd van € 29,95 + administratiekosten van € 9,= samen dus € 38,95 zonder het te weten zonder opdracht etc. etc. met vervolg brief wanneer ik niet betaalde factuur met €40,= verhoogd zou worden. Dus maar betaald zonder dat ik bewust was dat via "opzeggen bij" een opzegbrief naar vriendenloterij was verzonden.

rj
door rjw Jan 30, 2023 om 16:55
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Weet je wel op welke site je dit bericht schrijft? Zo ja, waarom kon je dan niet zien dat je op een opzegsite zat?

gero
door gero - Jan 30, 2023 om 16:23
28 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik had slechte ervaring. M'n moeder werd overgeplaatst naar verpleegtehuis dus vriendenloterij opzeggen. Drie kwartier bezig geweest omdat men van alles van mij wilde weten. Uiteindelijk is opzeggen wel gelukt, maar paar dagen later kreeg ik toch nog een email met de melding dat ze hoopte dat mijn moeder in de toekomst weer lid zou worden. Ze begrijpen schijnbaar niet dat je niet voor je lol naar een verpleegtehuis gaat. Of is dit het gevolg van de verregaande automatisering waardoor empathie ontbreekt????

rj
door rjw Jan 30, 2023 om 16:56
3261 Antwoorden / 5 Vragen

Dat ze veel willen weten is best wel logisch. Anders kan je veel te makkelijk het lidmaatschap van iemand anders opzeggen.

Boesta
door Boesta - Jan 30, 2023 om 16:41
27 Antwoorden / Vragen

Ik had een abonnement afgesloten omdat er gratis 4 dierentuinkaartjes bij aangeboden werden. Ik heb na 1 maand online opgezegd en dat is prima gelukt. Heel makkelijk en snel.

Ik raad je dus aan gewoon online op te zeggen. Je krijgt ook direct een bevestiging van opzegging in je mailbox. Succes!  :)

Tj
door Tjaart - Jan 30, 2023 om 17:11
14 Antwoorden / 0 Vragen

Jarenlang loterijpost van de buren gehad doordat de A niet achter het huisnummer stond . Alles geprobeerd zonder resultaat . Buren zeiden  : gooi maar weg . Wilden het ook niet meer na EEN keer in een onnadenkende bui meegedaan te hebben . Wil hun post toch echt niet jaar in jaar uit weg moeten gooien . Daarom steeds in hun bus gestopt tot ze het zelf met succes konden opzeggen . Dat is eindelijk gelukt ......

NorbertvH
door NorbertvH - May 27, 2023 om 13:20
1 Antwoorden / Vragen

Anderhalf jaar na opzegging ontvang ik nog steeds post van VL. Ook na gebruik van hun postfilter, waar je pas je fysieke adres kunt inzenden nadat je ze ook nog even je mailadres en telefoonnummer hebben geëist.

Ja
door Japipo - Jun 27, 2023 om 18:21
1 Antwoorden / Vragen

Eindelijk iemand aan de telefoon.
Om vl op te zeggen.
Krijg een opzegbrief,via email,van vriendenloterij.
En moet dan betalen, voor het opsturen, van de opzegbrief.
Is dat normaal.??

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Oct 8, 2023 om 16:44
2055 Antwoorden / Vragen

Er is inderdaad een doelgroep die moet betalen voor opzeggen omdat ze zonder na te denken van zo'n opzeg-site gebruikmaken maar normaal zou opzeggen gratis moeten zijn. Brieven sturen  is inderdaad niet gratis.