me
door mercedes_stela Jun 19, 2012 om 13:35
Geldzaken & recht

PAYPAL!

Hallo Kassa,

Ik wil hier een klacht melden.

16 mei heb ik 5 producten besteld bij "dvdheaven", een online winkel uit zuidkorea.
Paar dagen later kreeg ik email van dvdheaven dat ze 2 producten niet leveren. "Wilt u andere producten kiezen of het zo laten?"
Ik heb email terug gestuurd dat laat het maar.
Paar dagen later weer email gekregen van dvdheaven dat ze weer 1 producten kan niet leveren."Wilt u andere producten kiezen of het zo laten?"
Ik heb weer email gestuurd dat ik laat het maar en stuur maar producten die jij kan leveren.

Tussen tijd: Ik heb al voor 5 producten + verzendkosten betaald. Ik heb het via paypal betaaald. Het moest ook via paypal. Ik heb vanaf mijn bank rekening geld terug geboekt naar mijn bank en ik heb alles uitgeled aan paypal. En ik wacht eerst af van dvdheaven voor betaalverzoek. MAAR PAYPAL HEEFT GELIJK MIJN PAYPAL REKENING BEPERKT GEZET!!
IK heb weer email gestuurd en alles uitgelegd, maar paypal snapt niet. Maar met dvdheaven is wel goed gegaan.
Vanaf 22 mei hebben ze mijn paypal rekening beperkt gezet!! Ik heb weer email gestuurd dat het is maar één keer gebeurd dat ik vanaf mijn bank rekening geld terug geboekt. Als het meerdere malen geweest, kanik begrijpen dat paypal rekening beperkt zet.
Ik heb eerder 'nog nooit problemen gehad met paypal, ik gebruik ook bijna paypal niet.

Ik heb duizend keer uitgelegd maar het helpt niet, ze sturen alleen maar automatische email.
ZE vragen wijzig je wachtwoord, ik wou mijn wachtwoord wijzigin maar het lukt niet op hun site. Ik weer email gestuurd over wachtwoord dat het niet lukt!

ZE sturen weer email dat ik moet koppie van mijn paspoort, maandelijkselasten bankafschrift of koppie van rijbewijs!
Toen heb ik wel koppie van mijn bakafschrift... toen kreeg ik emal dat het is niet acceptabel omdat we kunnen u naam niet zien!
Vervolgens sturen ze weer zelfde email dat ik moet koppie van mijn paspoort, maandelijkselasten bankafschrift of koppie van rijbewijs!

Ze sturen 2 keer email dat koppie van mijn bankafschrift niet acceptabel is... Na eerste email heb weer een nieuw koppie gestuurd, maat ze begrijpen niet of ze nemen mij niet serieus.

IK HEB GEEN RIJBEWIJS!! IK WOON NOG BIJ MIJN OUDERS ZE BETALEN MAANDELIJKSE LASTEN!

Op mijn paypal rekening staat € 25,75 EUR, die dvdheaven terug gestuurd.
ZE HEBBEN MIJN GELD!


ZE NEMEN MIJN PROBLEEM NIET SERIEUS!!

WAT KAN IK NU DOEN?

MOET IK VIA RECHTER???



met vriendelijke groet,

Mercedes

1668 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Jun 19, 2012 om 15:10
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Heeft u alle stappen doorlopen zoals op de site van Paypal beschreven staat bij hoe de beperking is weg te werken?
klik hier

klik op
- snelle antwoorden
- beperkte rekeningtoegang
- Hoe kan ik de beperking van mijn rekening verwijderen?

ca
door casuarisvogel - Mar 27, 2013 om 12:27
50 Antwoorden / 4 Vragen
0

[quote=tdehond schreef op dinsdag 19 jun 2012, 15:10]Heeft u alle stappen doorlopen zoals op de site van Paypal beschreven staat bij hoe de beperking is weg te werken?
klik hier

klik op
- snelle antwoorden
- beperkte rekeningtoegang
- Hoe kan ik de beperking van mijn rekening verwijderen?

ca
door casuarisvogel - Mar 27, 2013 om 12:30
50 Antwoorden / 4 Vragen
0

[quote=tdehond schreef op dinsdag 19 jun 2012, 15:10]Heeft u alle stappen doorlopen zoals op de site van Paypal beschreven staat bij hoe de beperking is weg te werken?
klik hier

klik op
- snelle antwoorden
- beperkte rekeningtoegang
- Hoe kan ik de beperking van mijn rekening verwijderen?



Dat brengt je geen stap verder.
Het zijn links die je steeds weer naar de zelfde pagina's sturen, waar geen antwoord op problemen met Paypal te vinden is. Je kunt er alleen een klacht over andere Paypal gebruikers starten.

Je kunt Paypal wel een email sturen via een email formulier. Maar dan krijg je een standaard email antwoord, dat niet ingaat op je probleem.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer